Jaký benzín mohu použít do Škoda 120 ?
Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: aha
Antik píše: Altík jsem měnil a vše je bez efektu uplně stejný, snad jen to blikání světel je pomalejší, protože jsem tam dal o trochu silnější altík. Většinou když jsem hrabal , tak ne na čistym asfaltu. to bych si nevychutnal. Hold nebudu trhat asfalt, ale radši, aby šáde vydržela, budu jezdit normálně. Někdy je to ale nutné vystřelit, protože spousta řidičů si asi řikaj , no jo škodovka - starej krám, a jezděj bez ohledů na další řidiče. respektive na mě. Stačí se pomalu rozject a hned zezadu nějakej trotlík hodí myšku přede mne a brzdí. Takhle mu nedám příležitost se vtěsnat a má po ptákách a po naschválech.
No, hlavně abys ty neměl po poloosách Máš aspoň řádně dotažené bubny a poloosy bez axiání vůle
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.2.08, 18:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Antik
Příspěvky: 47 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Re: aha
Šemik píše: No, hlavně abys ty neměl po poloosách Máš aspoň řádně dotažené bubny a poloosy bez axiání vůle
tak tohle nevim. zas tak dobrej v tom nejsem. nevim v podstatě o čem konkrétně mluvíš
|
24.2.08, 18:51 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No, ta středová matice na poloose (když sundáš poklici tak uprostřed kola na 32 klíč) MUSÍ být zarvaná na 250nm a zárověň když je auto zvednuté tak NESMÍ mít kolo axiální vůli, jako od a k převodovce. Pokud to není dotažené nebo to má axiální vůli, poloosa (y) se s tebou dřív nebo později rozloučí i když nebudeš hrabat.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.2.08, 18:57 |
|
|
Antik
Příspěvky: 47 Bydliště: Ústí nad Labem
|
jo tak.
Šemik píše: No, ta středová matice na poloose (když sundáš poklici tak uprostřed kola na 32 klíč) MUSÍ být zarvaná na 250nm a zárověň když je auto zvednuté tak NESMÍ mít kolo axiální vůli, jako od a k převodovce. Pokud to není dotažené nebo to má axiální vůli, poloosa (y) se s tebou dřív nebo později rozloučí i když nebudeš hrabat.
No jo tak to přesně netušim , ale před rokem a pul mi kámoš co umí, měnil lanka a pakny tak to tam dával on. Tak předpokládám že je to good. Je teda pravda, že když je v autě 4 lidi tak jdou zadní kola trocha do bž, ale když sedíme ve dvou jsou normálně. Snad to s tim nesouvisí.
|
24.2.08, 19:14 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: jo tak.
Antik píše: No jo tak to přesně netušim , ale před rokem a pul mi kámoš co umí, měnil lanka a pakny tak to tam dával on. Tak předpokládám že je to good. Je teda pravda, že když je v autě 4 lidi tak jdou zadní kola trocha do bž, ale když sedíme ve dvou jsou normálně. Snad to s tim nesouvisí.
Že jsou zadní kola do A při větším naložení je celkem běžný jev. To dotažení a vůle by se ale měla občas kontrolovat
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.2.08, 19:46 |
|
|
Antik
Příspěvky: 47 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Re: jo tak.
Šemik píše: Že jsou zadní kola do A při větším naložení je celkem běžný jev. To dotažení a vůle by se ale měla občas kontrolovat
No jo ale já to nepoznám jestli to vůli má. Jsem sice šikulka, ale na drobný věci. Na tohle bych asi musel mít echt nádobíčko a někde to vidět.
|
24.2.08, 19:59 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: jo tak.
Antik píše: Šemik píše: Že jsou zadní kola do A při větším naložení je celkem běžný jev. To dotažení a vůle by se ale měla občas kontrolovat No jo ale já to nepoznám jestli to vůli má. Jsem sice šikulka, ale na drobný věci. Na tohle bych asi musel mít echt nádobíčko a někde to vidět.
Ale to staci prozkoumat rukou ... zvednuty auto ... a tahac/tlacis kolo sem tam
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.2.08, 20:00 |
|
|
Antik
Příspěvky: 47 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Re: jo tak.
Matthes píše: Ale to staci prozkoumat rukou ... zvednuty auto ... a tahac/tlacis kolo sem tam
to jsem zkoušel u předních kol a musim měnit čepy. Jinak technickou neprojdu. Mimochodem, výměna motoru se hlásit nemusí že? a že je to motor 130 místo 120 by taky poznat nemuseli že?
motor vypadá stejně jako 120tkovej. Až na pár květů, který vidět nejsou, protože je šedivá Šáde, a dírce na podlaze u řidiče, kterou zatemuju je v celkem good stavu.
Ještě mi padá benzín, když stojim dýl jak 2 hodiny, tak bych měl pumpovat benďour ale to při startování napumpuje samo , 2 x chcípne a pak je to ready. Jinak mi chytne hned. V pumpě jsem měnil membránu ale bez efektu. ASi to bude nějaká ptákovina, ale na tu brzo příjdu. Doufám
|
24.2.08, 20:15 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: jo tak.
Antik píše: Matthes píše: Ale to staci prozkoumat rukou ... zvednuty auto ... a tahac/tlacis kolo sem tam to jsem zkoušel u předních kol a musim měnit čepy. Jinak technickou neprojdu. Mimochodem, výměna motoru se hlásit nemusí že? a že je to motor 130 místo 120 by taky poznat nemuseli že? motor vypadá stejně jako 120tkovej. Až na pár květů, který vidět nejsou, protože je šedivá Šáde, a dírce na podlaze u řidiče, kterou zatemuju je v celkem good stavu. Ještě mi padá benzín, když stojim dýl jak 2 hodiny, tak bych měl pumpovat benďour ale to při startování napumpuje samo , 2 x chcípne a pak je to ready. Jinak mi chytne hned. V pumpě jsem měnil membránu ale bez efektu. ASi to bude nějaká ptákovina, ale na tu brzo příjdu. Doufám
Ty motory poznají na 100%, 120 má číslo /2 a 130 má /7. Nelze je legálně zaměnit, jediné co můžeš je udělat přestavbu na typ 130, tzn. 4pístové brzdy, vlečená zadní náprava...
Benzín je normálka, když to dýl stojí tak ručně napumpuj (určitě alespoň každé ráno když to stálo). Že padá benzín je způsobeno ventilky v AC pumpě, špatně těsní. S tím ale nic nenaděláš, jedině novou pumpu. I tak je ale dobré po noci kdy to stojí benzín načerpat ručně
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
24.2.08, 20:19 |
|
|
Antik
Příspěvky: 47 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Re: jo tak.
Šemik píše: Antik píše: Matthes píše: Ale to staci prozkoumat rukou ... zvednuty auto ... a tahac/tlacis kolo sem tam to jsem zkoušel u předních kol a musim měnit čepy. Jinak technickou neprojdu. Mimochodem, výměna motoru se hlásit nemusí že? a že je to motor 130 místo 120 by taky poznat nemuseli že? motor vypadá stejně jako 120tkovej. Až na pár květů, který vidět nejsou, protože je šedivá Šáde, a dírce na podlaze u řidiče, kterou zatemuju je v celkem good stavu. Ještě mi padá benzín, když stojim dýl jak 2 hodiny, tak bych měl pumpovat benďour ale to při startování napumpuje samo , 2 x chcípne a pak je to ready. Jinak mi chytne hned. V pumpě jsem měnil membránu ale bez efektu. ASi to bude nějaká ptákovina, ale na tu brzo příjdu. Doufám Ty motory poznají na 100%, 120 má číslo /2 a 130 má /7. Nelze je legálně zaměnit, jediné co můžeš je udělat přestavbu na typ 130, tzn. 4pístové brzdy, vlečená zadní náprava... Benzín je normálka, když to dýl stojí tak ručně napumpuj (určitě alespoň každé ráno když to stálo). Že padá benzín je způsobeno ventilky v AC pumpě, špatně těsní. S tím ale nic nenaděláš, jedině novou pumpu. I tak je ale dobré po noci kdy to stojí benzín načerpat ručně
A nebo zbrousit číslo i s lomítkem, pokud vím tak se dnes neregistrují čísla motorů, že?
|
24.2.08, 20:25 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: jo tak.
Antik píše: Jsem sice šikulka, ale na drobný věci. Na tohle bych asi musel mít echt nádobíčko a někde to vidět.
Muj otec rika: Dobrej remeslnik si poradi i bez poradnyho vercajku. Jestli jsi teda mel namysli naradi...
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
24.2.08, 21:10 |
|
|
Antik
Příspěvky: 47 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Re: jo tak.
Viky píše: Antik píše: Jsem sice šikulka, ale na drobný věci. Na tohle bych asi musel mít echt nádobíčko a někde to vidět. Muj otec rika: Dobrej remeslnik si poradi i bez poradnyho vercajku. Jestli jsi teda mel namysli naradi...
máš pravdu, to jsem měl na mysli, ale co se týče plné a bezpečné funkčnosti, radši jsem důsledný, jinak mi improvizace nedělá potíže.
Musim ale uznat že tvuj otec má pravdu. Muj děda zase říkaval, co funguje - nespravuj. taky to zní zajímavě
|
24.2.08, 21:14 |
|
|
Antik
Příspěvky: 47 Bydliště: Ústí nad Labem
|
motor 130 ve 120cítce a technická
Vypadá to že budu mít problém na technický. Ten motor 130 je ze stejný škodovky co mam, akorát že to byla 130, to dá rozum. a když jsem byl motor přepsat, bylo mi zděleno, žeto nejde, protože to výrobce nepovoluje, a (Přitom ta škodule byla nachlup stejná) a at si tam dám motor 105 nebo 120 a to bych nemusel ani přihlašovat. Netušíte někdo co s tím ?
Ještě bych podotkl, že tahle škodule byla vyrobena v roce 1988.
|
29.10.08, 10:18 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Řešením by byla přestavba na Š130, tedy vlečená zadní náprava a 4 písty vepředu. Je s tím ale dost starostí, boleslav se už k přestavbám aut starších 10ti let nevyjadřuje, takže by se musela individuální přestavba...
Pokud si 130 chceš nechat, tak máš v zásadě 4 možnosti :
1) podplatit technika STK aby si nevšiml jiného typu motoru
2) překlepat číslo motoru na 120
3) na TK namontovat motor 120 a pak zase přehodit
4) přestavba vozu na Š130
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
29.10.08, 10:30 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Když máš jak píšeš ročník 88, tak bych rovnou namontil vlečku. V tvojem případě je to kus za kus. My užovkáři to máme složitější.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
29.10.08, 11:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|