Autor |
Zpráva |
solista
Příspěvky: 226 Bydliště: Praha-Lipence
|
co s tim je?
Zdravím vás. Kámoš má felinu 1,6 55kW. A prblém je v tom, že při studenym motoru mu to samo točí volnoběh mezi 1000-1500ot. Ale když se motor zahřeje, tak je vše ok. Čim to může být? Klapka asi ne, když to je při zahřátym vše v cajku. Prosím, poraďte.
_________________ Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW
|
7.11.06, 18:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: co s tim je?
neni to sytic ??
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
7.11.06, 18:20 |
|
|
solista
Příspěvky: 226 Bydliště: Praha-Lipence
|
Re: co s tim je?
kachnis píše: neni to sytic ?? ve felině? No nevim.
_________________ Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW
|
7.11.06, 18:32 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: co s tim je?
no pri studenym motoru by to melo mit zvyseny otacky, ne? nase filcka je ma taky...
ale je to BMM
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
7.11.06, 18:43 |
|
|
solista
Příspěvky: 226 Bydliště: Praha-Lipence
|
Re: co s tim je?
kachnis píše: no pri studenym motoru by to melo mit zvyseny otacky, ne? nase filcka je ma taky... ale je to BMM no jasně, naše má taky, ale to je tak něco pod 1000. To neni jako Schade, kde při plnym sytiči ti to točí na 3000. Kurnik, nedělej si ze mě srandu a trochu mi poraď. Prosím, smutně koukám
_________________ Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW
|
7.11.06, 18:47 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: co s tim je?
no ale ja si srandu nedelam.. ta nase filda ma taky tak kolem 1200-1300ot, po chvili to sleze... a sytic u skudky se s timhle porovnavat neda.. no a jesli se ti to nezda tak treba jesli nemas nejak blby cidlo teploty nebo fakt nevim..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
7.11.06, 18:54 |
|
|
solista
Příspěvky: 226 Bydliště: Praha-Lipence
|
no jo no, tak uznávám. Ale dřív to nedělalo.
_________________ Š120LS, rv. 84, červená, čeká na dvorku až se rozpadne už není
Rapid 130, rv. 88, červenej, stav jakštakš ujde - prodáno škodaři
Nissan 200SX S13, rv.89, tmavě modrá, jezdí jak splašenej, 1,8l, 124kW
|
7.11.06, 19:14 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
možná čidlo teploty ti hlásí špatnou teplotu při startu třeba mínus 30 a teplota v motoru je po ránu deset, to tak zastudena připojit na VAG, zkus po startu odpojit čidlo teploty co ti to udělá miloš
|
7.11.06, 19:45 |
|
|
Kybergreg
Příspěvky: 263
|
Naši mají taky feldu 1,6 a při studenym motoru to taky má zvýšený otáčky. Nepamatuju si přesně kolik, ale přes 1000 to asi bude. A dělala to už jako fungl nová.
|
8.11.06, 09:38 |
|
|
Thor7
Příspěvky: 79 Bydliště: Lounsko
|
Já mám teda Fa, ale je to BMM a taky při studeným motoru má cca 1200 - 1300 ot..Po ohřátí cca 900.
Podle mého názoru je to normální - BMM si to řídí podle teploty - při studeném motoru dává větší množství (sytič) než při ohřátém.
„Snímač teploty nasávaného vzduchu je umístěn na vstřikovací jednotce, je to odporový měřič. Signál je použit pro dodatečné obohacení směsi při níkých teplotách a pro vyvážení množství vzduchu při různých teplotách. Motor může fungovat i bez tohoto čidla, jednotka potom počítá s fixní hodnotou 20st.Celsia“ - citece článku Boch Mono Motronic od Chipmena na Techwebu.
_________________ Š120L - 87´ + Favorit LXi - 93´
|
8.11.06, 10:22 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
u jedna šetky máš čtyřbot, jetronik Mareli
|
8.11.06, 11:53 |
|
|
Thor7
Příspěvky: 79 Bydliště: Lounsko
|
slovacek.milos píše: u jedna šetky máš čtyřbot, jetronik Mareli
Ale co se týče principu sitiče, tak to bude asi totéž, ne?
_________________ Š120L - 87´ + Favorit LXi - 93´
|
8.11.06, 11:58 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
u 1,6 55kw čtyřbod nejni, čtyřbod je jenom MPi, otáčky 1500 za studena jsou normální.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
8.11.06, 13:53 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
No právě že všechny 1,6i feldy jsou MPi. 1,3 byly jednobody BMM ale i MPi. 1,6 Jsou ale všechny vícebody MPi. Ještě jsem neviděl 1,6 BMM
|
12.4.08, 15:56 |
|
|
martinn11
Příspěvky: 13
|
neřeš to to je jen sytič dělá to normálně.
|
15.4.08, 08:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|