|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Pepanjede
Příspěvky: 4
|
Favorit problém
Zdravím, máme takovej problém s Favoritem... vždycky po nastartování vystřelí víčko oleje... docela mě to štve... předpokládám, že to asi nebude normální stav... můžete mi někdo prosím poradit co stím udělat
autům moc nerozumím
Díky....
|
8.11.08, 09:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Problem to je. Zmeras kompresie aj s troskou oleja a budes mudrejsi ci kruhy alebo gufera . Odkial si? Ze by to mozno zhodnotil nejaky skuseny techwebak
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
8.11.08, 09:20 |
|
|
septim
Příspěvky: 397 Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
|
Mas upchatu hadicu odvetrania klukovej skrine. Vycisti ju. Preto ti to strely, lebo nema kam tlak zo skrine ist.
_________________ 742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky
|
8.11.08, 09:38 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já bych to spíše viděl na přidřený motor. Asi budou v d....ě pístní kroužky.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.11.08, 10:17 |
|
|
Pepanjede
Příspěvky: 4
|
No asi to bude fakt něvo víc.. auto žere strašně olej (naštěstí ho mám z práce zadarmo) a taky benzín je to 136 rok výroby myslím, že 88 předtím to bylo služební auto v JZD
|
8.11.08, 11:00 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
predbežne začni zháňať druhý motor
veko tam mechanicky uchyť aby nevyletovalo, a skús nový olej superturbo, ak sa to nezlepší vymeň gugerá na ventiloch a keď nepomôže ani to radšej druhý motor...
ten olej by mal uvolniť zapečené krúžky, ale rátaj s tým že to potrvá tak 10tis km...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.11.08, 11:29 |
|
|
venca.m
Příspěvky: 459 Bydliště: Valašské Meziříčí
|
A nebo zkuz zacit jednoduseji, na tom vicku je dokola tesneni, ktere to vicko drzi ve viku ventilu... Po par letech je normalni ze zplacati, zajdi do mototechny,za 8Kc dostanes nove a uvidis ze to drzet bude
_________________ Škoda Favorit 136 LS r.v.88 minulost Opel Astra F sedan C16NZ r.v. 93 současnost Opel Astra F hatchback C16NZ r.v. 93 minulost Subaru Legacy kombi EJ20 LPG r.v. 95 současnost Lancia Kappa 2.0 20V VIS LPG r.v. 97 současnost
|
17.11.08, 08:31 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
cez gufera take tlaky unikat nemozu, to by museli byt voditka ventilov vylagrovane jak traktor. to budu piestne kruzky a/alebo zapchata hadica pre odvetravanie klukovky.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
17.11.08, 11:54 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
přivři tam kus hadru miloš
|
17.11.08, 12:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|