Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 16:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
 varim a varim 
Autor Zpráva

Příspěvky: 249
Bydliště: okres Opava
Příspěvek 
jakou prepojku myslis?tu malinkou?co propojuje s trubku co vede od vodni pumpy do topeni s trubkou co vede s topeni do temostatu?


9.11.08, 11:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
hej presne tu malinku trubku

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


9.11.08, 11:35
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no ja nevim..tady pises ze mas vse origo 120a nic neni ohyane ani upravovane origo jdou ty trubky krasne vedle sebe...a rovne tady mi to moc nepripada jeste to vyfot u motoru jak to mas...jinak u chladice tepla voda... patri na spodni vyvod chladice to znamena ta hadice co jde od termostatu z vrchu z motoru tak dolu na chladic ta druhy z chladice ta jde pak na vodni pumpu tohle zkontroluj jestli mas dobre...dale ty trubky by meli byt rovne jinak to neodvzdusnis kdyz ta trubka pujde klikate nahoru a dolu tak v tech hornich mistech se ti bude drzet vzduch a nebude to cirkulovat ...zakladni problem u toho chlazeni motor vzadu a chladic vpredu topeni ze nejde nic moc je pravda ale to je spis problem toho foukani pres tunel...radiator musi mit normalne 80stupnu..jeste u toho motoru to blikni jak mas zapojene hadice

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


9.11.08, 11:37
Profil ICQ

Příspěvky: 249
Bydliště: okres Opava
Příspěvek 
naohybane to neni,kdyby bylo tak to jde vedle sebe pekne,si vem ze ty trubky jsou u 120 uprostred a ja je mam posunute trochu nabok,jsou tam ruzne propletene ale tvar je zachvan....jo mam to dobre zapojene,to uz sem kontroloval.


9.11.08, 11:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Jiri píše:
no ja nevim..tady pises ze mas vse origo 120a nic neni ohyane ani upravovane origo jdou ty trubky krasne vedle sebe...a rovne tady mi to moc nepripada jeste to vyfot u motoru jak to mas...jinak u chladice tepla voda... patri na spodni vyvod chladice to znamena ta hadice co jde od termostatu z vrchu z motoru tak dolu na chladic ta druhy z chladice ta jde pak na vodni pumpu tohle zkontroluj jestli mas dobre...dale ty trubky by meli byt rovne jinak to neodvzdusnis kdyz ta trubka pujde klikate nahoru a dolu tak v tech hornich mistech se ti bude drzet vzduch a nebude to cirkulovat ...zakladni problem u toho chlazeni motor vzadu a chladic vpredu topeni ze nejde nic moc je pravda ale to je spis problem toho foukani pres tunel...radiator musi mit normalne 80stupnu..jeste u toho motoru to blikni jak mas zapojene hadice


Ale sak kilo ma kurenie vzadu pod sedackou. Tam je jediny problem s tym, ze je vzduch hnany zozadu dopredu a nez dojde k celnemu sklu, tak sa vacsina toho vzduchu v skulinach strati.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


9.11.08, 11:50
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
nejdou mi sem zkopirovat fotky z garaze tak ti to aspon popisu u sveho auta sem treba vzadu mel tu sikmou trubku jako u S120a pak koleno k vodni pumpe pak sem ale daval favo vyfuk a trubka zavazela takze sem ji premostil hadici po tom nosniku tam to uvidis a uz byl problem protoze sem daval vodni pumpu z feldy a ten vyvod vysel niz takze jde voda od motoru do kopce..a pak zase dolu pod baterku...napojeni do nadobky sem mel az u pumpy a to je spatne protoze v te casti nahore se porad drzel vzduch...takze sem to predelal tak ze pripojeni nadobky sem dal na tu horni cast...uvidis na dalsi fotce na dalsi strane...

http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


9.11.08, 11:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
mateskn píše:
naohybane to neni,kdyby bylo tak to jde vedle sebe pekne,si vem ze ty trubky jsou u 120 uprostred a ja je mam posunute trochu nabok,jsou tam ruzne propletene ale tvar je zachvan....jo mam to dobre zapojene,to uz sem kontroloval.


prave ten tvar mozna bude problem kdyz ho zachovas ale tu trubku nejak otocis tak uz to nemusi fungovat vsehcno sit o projdi jestli se ti tam nemuze drzet vzduch nekde poku jo tak musis upravit a nebo tam udelat odvzdusnovak...ja sme to tahal pod autem....skoro 5metru trubek...a malo se mi stane ze nekde chytnu spodkem...a to mam sest metru auto...kdyz sem to mel normal ve stovce spodkem tak nebyl vubec problem vnitrkem sem to chtel taky ale tam to neni kam dat poradne ...a spodkem ty trubky pasovali fakt skoro bez uprav

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


9.11.08, 11:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Ale sak kilo ma kurenie vzadu pod sedackou. Tam je jediny problem s tym, ze je vzduch hnany zozadu dopredu a nez dojde k celnemu sklu, tak sa vacsina toho vzduchu v skulinach strati.[/quote]

no vsak sem psal ze tam je problem s tim foukanim pres tunel...ne s radiatorem..

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


9.11.08, 11:59
Profil ICQ

Příspěvky: 249
Bydliště: okres Opava
Příspěvek 
http://mateskn.rajce.idnes.cz/Nova_slozka_3/


9.11.08, 11:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no tak zrovna ta roura co vede od vodni pumpy ti jde nahoru pres baterku...tam mas ohyb a de zase dolu....tam ti zustane vzduch a mas to zavzdusnene..tam bud musis udelat odvzdusnovak nebo to predelat...a to asi nepredelas..nemas moc kam...vodni puma je dost nizko...musel by sis tim pod auto....musis tam udelat odvzdusnovak..a odvzdusnit tam...jinak ti to chodit nebude...

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


9.11.08, 12:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
cele zle
cele zle
cele zle

zloba cista

1. hadicku od banky termostatu k expanzke NASPANOVAT. Nesmie visiet, inac sa termostat neodvzdusni. To nieco vytahane, co tam mas ty, je hriech. Termostat mas zavzdusneny, to to potom zovrie aj za 3 km (osobna skusenost).

2. Nevidim tam prepojovaciu hadicku medzi tymi hadicami (ale mozno je to len blbo vyfotene).

3. Expanzna nadoba musi byt najvyssim miestom chladiacej sustavy. Podobne vysoko by mal byd odvzdusnovak v prednej casti, kde sa rury zacinaju zdvihat (najlepsie asi hore na chladici).

U skody 110 je ta prepojovacia hadicka umiestnena na okruhu kurenia preto, aby v dobe, ked je zavrety termostat voda cirkulovala a tak sa rovnomerne ohriala. Zamedzi to tomu, aby voda pri 4. valci bola najteplejsia a voda pri 1. valci najstudensia. Preto voda cirkuluje malym chladiacim okruhom a rovnomerne sa prehrieva az do otvorenia termostatu, ktory otvori velky chladiaci okruh s podstatne vacsim prierezom a voda zacne prudit do chladica vpredu.

U motora 136 / Favorit v ORIGINALNOM ZAPOJENI sa tato hadicka nezapaja, pretoze maly chladiaci okruh je rieseny odbockou v domceku termostatu na vyhrievanie sania. Pred termostatom je hadicka s malym prierezom, ktora dovadza vodu do sania, ktore sa najprv predhrieva, potom ochladzuje a nasledne sa vracia do vodnej pumpy. Tento okruh takisto nie je blokovany termostatom.

Kedze asi domcek termostatu a vodnu pumpu pre 136 / Rapid nemas, musis tu hadicku zapojit a vyhrievaneho sania sa vzdat.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


9.11.08, 12:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
víš asik bys udělal nejlíp kdybys převařil to výfukový potrubý na 130kovej výfok a vrazil tam původní chladič jelo by ti to bez problémů :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


9.11.08, 12:26
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ono ten system neni zase tak slozitej..ale nesmi tam proste byt ty vzduchovy kapsy..pokud nekde je musi tam byt odvzdusnovak...a to je spatne reseni..kdyz se pak nedke udela bublina tak neodejde sama do nadobky ale drzi se treba nekde..a pak to dela problemy jak pise ventyl ta propojovaci mala hadicka taky by tam asi mely byt ale chodi to i bez ni....delaot pak ten skok...ze treba teplota vyleze na 100 a pak prudce spadne a pak uz ok...lepsi je kdyz to cirkuluje ..ja treba zatim nemam topeni zapojene vubec a budu to ted asi resit v zime chtel bych tam ventil z fava michalkatka mi o tom psal ze kdyz je zavren tak chodi voda jen pres nej..a dokola a kdyz otevren tak pres radiator...v nejake mezi poloze se to asi nejak rozdeluje...ale kazdopadne tak jak to ams ted se ti to chladit nebude bud ten system predelat a nebo tam udeat odvzdusnovaky ...ja osobne bych to natahl spodkem...

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


9.11.08, 12:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ted se divam tu propojovaci hadicku tam mozna ma....stovka ji ma dole z bloku do jedne te trubky pokud to presrouboval ze stareho motoru tak ok...neni to oc dobre videt ale zda se me ze tam je

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


9.11.08, 12:33
Profil ICQ

Příspěvky: 249
Bydliště: okres Opava
Příspěvek 
tu propojovaci hadicku nemam,mel jsem 120 a tam taky nebyla a bylo to v klidu,ale asi ji tam dam.....!hadicka co vede od nadobky do termostatu je myslim dost napla,nemuze se napnot uplne,protoze motor se hybe a mohla by se urvat.takze odvzdusnovaky,ale jak?navarit matku,nebo tam dat zavit?da se to vubec svarovat COckem?


9.11.08, 12:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz