Autor |
Zpráva |
mateskn
Příspěvky: 249 Bydliště: okres Opava
|
jakou prepojku myslis?tu malinkou?co propojuje s trubku co vede od vodni pumpy do topeni s trubkou co vede s topeni do temostatu?
|
9.11.08, 11:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
hej presne tu malinku trubku
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
9.11.08, 11:35 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no ja nevim..tady pises ze mas vse origo 120a nic neni ohyane ani upravovane origo jdou ty trubky krasne vedle sebe...a rovne tady mi to moc nepripada jeste to vyfot u motoru jak to mas...jinak u chladice tepla voda... patri na spodni vyvod chladice to znamena ta hadice co jde od termostatu z vrchu z motoru tak dolu na chladic ta druhy z chladice ta jde pak na vodni pumpu tohle zkontroluj jestli mas dobre...dale ty trubky by meli byt rovne jinak to neodvzdusnis kdyz ta trubka pujde klikate nahoru a dolu tak v tech hornich mistech se ti bude drzet vzduch a nebude to cirkulovat ...zakladni problem u toho chlazeni motor vzadu a chladic vpredu topeni ze nejde nic moc je pravda ale to je spis problem toho foukani pres tunel...radiator musi mit normalne 80stupnu..jeste u toho motoru to blikni jak mas zapojene hadice
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
9.11.08, 11:37 |
|
|
mateskn
Příspěvky: 249 Bydliště: okres Opava
|
naohybane to neni,kdyby bylo tak to jde vedle sebe pekne,si vem ze ty trubky jsou u 120 uprostred a ja je mam posunute trochu nabok,jsou tam ruzne propletene ale tvar je zachvan....jo mam to dobre zapojene,to uz sem kontroloval.
|
9.11.08, 11:49 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Jiri píše: no ja nevim..tady pises ze mas vse origo 120a nic neni ohyane ani upravovane origo jdou ty trubky krasne vedle sebe...a rovne tady mi to moc nepripada jeste to vyfot u motoru jak to mas...jinak u chladice tepla voda... patri na spodni vyvod chladice to znamena ta hadice co jde od termostatu z vrchu z motoru tak dolu na chladic ta druhy z chladice ta jde pak na vodni pumpu tohle zkontroluj jestli mas dobre...dale ty trubky by meli byt rovne jinak to neodvzdusnis kdyz ta trubka pujde klikate nahoru a dolu tak v tech hornich mistech se ti bude drzet vzduch a nebude to cirkulovat ...zakladni problem u toho chlazeni motor vzadu a chladic vpredu topeni ze nejde nic moc je pravda ale to je spis problem toho foukani pres tunel...radiator musi mit normalne 80stupnu..jeste u toho motoru to blikni jak mas zapojene hadice
Ale sak kilo ma kurenie vzadu pod sedackou. Tam je jediny problem s tym, ze je vzduch hnany zozadu dopredu a nez dojde k celnemu sklu, tak sa vacsina toho vzduchu v skulinach strati.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
9.11.08, 11:50 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
nejdou mi sem zkopirovat fotky z garaze tak ti to aspon popisu u sveho auta sem treba vzadu mel tu sikmou trubku jako u S120a pak koleno k vodni pumpe pak sem ale daval favo vyfuk a trubka zavazela takze sem ji premostil hadici po tom nosniku tam to uvidis a uz byl problem protoze sem daval vodni pumpu z feldy a ten vyvod vysel niz takze jde voda od motoru do kopce..a pak zase dolu pod baterku...napojeni do nadobky sem mel az u pumpy a to je spatne protoze v te casti nahore se porad drzel vzduch...takze sem to predelal tak ze pripojeni nadobky sem dal na tu horni cast...uvidis na dalsi fotce na dalsi strane...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
9.11.08, 11:53 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
mateskn píše: naohybane to neni,kdyby bylo tak to jde vedle sebe pekne,si vem ze ty trubky jsou u 120 uprostred a ja je mam posunute trochu nabok,jsou tam ruzne propletene ale tvar je zachvan....jo mam to dobre zapojene,to uz sem kontroloval.
prave ten tvar mozna bude problem kdyz ho zachovas ale tu trubku nejak otocis tak uz to nemusi fungovat vsehcno sit o projdi jestli se ti tam nemuze drzet vzduch nekde poku jo tak musis upravit a nebo tam udelat odvzdusnovak...ja sme to tahal pod autem....skoro 5metru trubek...a malo se mi stane ze nekde chytnu spodkem...a to mam sest metru auto...kdyz sem to mel normal ve stovce spodkem tak nebyl vubec problem vnitrkem sem to chtel taky ale tam to neni kam dat poradne ...a spodkem ty trubky pasovali fakt skoro bez uprav
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
9.11.08, 11:57 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Ale sak kilo ma kurenie vzadu pod sedackou. Tam je jediny problem s tym, ze je vzduch hnany zozadu dopredu a nez dojde k celnemu sklu, tak sa vacsina toho vzduchu v skulinach strati.[/quote]
no vsak sem psal ze tam je problem s tim foukanim pres tunel...ne s radiatorem..
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
9.11.08, 11:59 |
|
|
mateskn
Příspěvky: 249 Bydliště: okres Opava
|
|
9.11.08, 11:59 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no tak zrovna ta roura co vede od vodni pumpy ti jde nahoru pres baterku...tam mas ohyb a de zase dolu....tam ti zustane vzduch a mas to zavzdusnene..tam bud musis udelat odvzdusnovak nebo to predelat...a to asi nepredelas..nemas moc kam...vodni puma je dost nizko...musel by sis tim pod auto....musis tam udelat odvzdusnovak..a odvzdusnit tam...jinak ti to chodit nebude...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
9.11.08, 12:06 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
cele zle
cele zle
cele zle
zloba cista
1. hadicku od banky termostatu k expanzke NASPANOVAT. Nesmie visiet, inac sa termostat neodvzdusni. To nieco vytahane, co tam mas ty, je hriech. Termostat mas zavzdusneny, to to potom zovrie aj za 3 km (osobna skusenost).
2. Nevidim tam prepojovaciu hadicku medzi tymi hadicami (ale mozno je to len blbo vyfotene).
3. Expanzna nadoba musi byt najvyssim miestom chladiacej sustavy. Podobne vysoko by mal byd odvzdusnovak v prednej casti, kde sa rury zacinaju zdvihat (najlepsie asi hore na chladici).
U skody 110 je ta prepojovacia hadicka umiestnena na okruhu kurenia preto, aby v dobe, ked je zavrety termostat voda cirkulovala a tak sa rovnomerne ohriala. Zamedzi to tomu, aby voda pri 4. valci bola najteplejsia a voda pri 1. valci najstudensia. Preto voda cirkuluje malym chladiacim okruhom a rovnomerne sa prehrieva az do otvorenia termostatu, ktory otvori velky chladiaci okruh s podstatne vacsim prierezom a voda zacne prudit do chladica vpredu.
U motora 136 / Favorit v ORIGINALNOM ZAPOJENI sa tato hadicka nezapaja, pretoze maly chladiaci okruh je rieseny odbockou v domceku termostatu na vyhrievanie sania. Pred termostatom je hadicka s malym prierezom, ktora dovadza vodu do sania, ktore sa najprv predhrieva, potom ochladzuje a nasledne sa vracia do vodnej pumpy. Tento okruh takisto nie je blokovany termostatom.
Kedze asi domcek termostatu a vodnu pumpu pre 136 / Rapid nemas, musis tu hadicku zapojit a vyhrievaneho sania sa vzdat.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
9.11.08, 12:09 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
víš asik bys udělal nejlíp kdybys převařil to výfukový potrubý na 130kovej výfok a vrazil tam původní chladič jelo by ti to bez problémů
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
9.11.08, 12:26 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ono ten system neni zase tak slozitej..ale nesmi tam proste byt ty vzduchovy kapsy..pokud nekde je musi tam byt odvzdusnovak...a to je spatne reseni..kdyz se pak nedke udela bublina tak neodejde sama do nadobky ale drzi se treba nekde..a pak to dela problemy jak pise ventyl ta propojovaci mala hadicka taky by tam asi mely byt ale chodi to i bez ni....delaot pak ten skok...ze treba teplota vyleze na 100 a pak prudce spadne a pak uz ok...lepsi je kdyz to cirkuluje ..ja treba zatim nemam topeni zapojene vubec a budu to ted asi resit v zime chtel bych tam ventil z fava michalkatka mi o tom psal ze kdyz je zavren tak chodi voda jen pres nej..a dokola a kdyz otevren tak pres radiator...v nejake mezi poloze se to asi nejak rozdeluje...ale kazdopadne tak jak to ams ted se ti to chladit nebude bud ten system predelat a nebo tam udeat odvzdusnovaky ...ja osobne bych to natahl spodkem...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
9.11.08, 12:30 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
ted se divam tu propojovaci hadicku tam mozna ma....stovka ji ma dole z bloku do jedne te trubky pokud to presrouboval ze stareho motoru tak ok...neni to oc dobre videt ale zda se me ze tam je
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
9.11.08, 12:33 |
|
|
mateskn
Příspěvky: 249 Bydliště: okres Opava
|
tu propojovaci hadicku nemam,mel jsem 120 a tam taky nebyla a bylo to v klidu,ale asi ji tam dam.....!hadicka co vede od nadobky do termostatu je myslim dost napla,nemuze se napnot uplne,protoze motor se hybe a mohla by se urvat.takze odvzdusnovaky,ale jak?navarit matku,nebo tam dat zavit?da se to vubec svarovat COckem?
|
9.11.08, 12:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|