Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 23:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 rada - výměna těsnění pod hlavou 
Autor Zpráva

Příspěvky: 13
Příspěvek rada - výměna těsnění pod hlavou
Lidi ahoj díky za originální rady o tom těsnění (viz http://www.skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=2416). Již jsem si sehnal to těsnění.Máte někdo představu zda-li je to těžké vyměnit???Jestli jste to už někdo dělal můžete mi poradit jestli se do toho mám pouštět.Díky za rady :?: :roll:


10.11.06, 23:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Bobeši, toto fórum je kvůli přehlednosti rozdělěno na 3 hlavní části, obecné, bazar a poradna, která je rozdělena na další dílčí témata, jako třeba světla, brzdy, elektrika nebo motor, kam zřejmě patří tvůj příspěvek. Téma "Provoz TW" (TW=techweb) je určeno pro řešení problémů kolem fóra samotného a kolem TW, jako například psaní nových článků a pod.. Proto bych byl rád, kdybys příště umístil svůj příspěvěk do správného tématu.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


11.11.06, 02:28
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Už jsem to jednou popisoval tady:

http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... pod+hlavou

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


11.11.06, 08:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 258
Bydliště: Bohdaneč u Zbraslavic
Příspěvek 
Bobeši, podle toho, že se ptáš na takovou základní věc, doporučuju ti vezmi si k sobě někoho kdo se v tom vyzná, pozorně se dívej, pochybuju, že bys to sám zvládnul, nebo hodně a hodně studuj literaturu. Vyměnit těsnění pod hlavou není těžké, ale vyzaduje to zkušenosti, hlavně po výměně s tím seřizováním ventilové vůle. :idea:

_________________
___________________
|^^^^^^^^^^^^^^| ,, _\_
|**** PARADIO***** '|""";.||.___.
|_..._...______==== ___|__|..., ] |
"(@ )'(@ )""""*|(@ )(@ )*****(@)
Škoda 120GL 1987 - VW PASSAT 1.8T/110kW


Naposledy upravil paradio dne 12.11.06, 06:51, celkově upraveno 1



11.11.06, 08:10
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jezis, co je slozity na serizeni ventilu? Bobes to jiste zvladne.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


11.11.06, 11:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
řekl bych že je to složité vyměnit, jeden automechanik chtěl abych mu vyměnil těsnění pod hlavou, jelikož jsem se mu nevěnoval hned, tak si to udělal sám, při povolování sroubů imbusů tam tři zarval, protože je neobudil kladivem, vzal si týden dovolené, do bloku udělal vložky a štefty, no to jsem zíral, nekecám těsnění pod hlavou týden práce, já jsem každý šroub před povolením namlátil desetkrát tíkilovým kladivem, nyní to dělám vzduchovou utahovačkou a nikdy se mně to nestalo, ale jak píšu zázraky se dějí miloš


11.11.06, 20:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Matthes píše:
Jezis, co je slozity na serizeni ventilu? Bobes to jiste zvladne.


No, všeličo som už na šáde porobil, ale pred nastavovaním ventilov mám vždy hlavu v smútku. Nastavujem ich vždy 2 hodiny a nadávam prieom...nastavím ich (tak za 20 min.), potočím zopárkrát motorom a nastavenie je v riti, nastavím zasa a takto dookola až si poviem - musí to byť dobré...a zväčša nie je...každý povie, keď to raz nastavíš, musí to byť OK, ale.....to len tak, naokraj...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.11.06, 20:19
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
ferrari píše:
Matthes píše:
Jezis, co je slozity na serizeni ventilu? Bobes to jiste zvladne.


No, všeličo som už na šáde porobil, ale pred nastavovaním ventilov mám vždy hlavu v smútku. Nastavujem ich vždy 2 hodiny a nadávam prieom...nastavím ich (tak za 20 min.), potočím zopárkrát motorom a nastavenie je v riti, nastavím zasa a takto dookola až si poviem - musí to byť dobré...a zväčša nie je...každý povie, keď to raz nastavíš, musí to byť OK, ale.....to len tak, naokraj...


Zajimave, ja to nastavim, otocim motorem a je to stejne :shock: , zas ale je pravda ze kdyz treba menim rozvody, tak vzdy otocim rozdelovac o 180° a divim se ze to nechyta Obrázek

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


12.11.06, 20:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3262
Bydliště: Uherské Hradiště (Kunovice)
Příspěvek 
Kua neskuhrejte s ventilama na škodovce - na střední v rámci praxe jsem jednou seřizoval ventily na ruském hvězdicovém motoru na letadle Z37 Čmelák který má pokud si dobře vzpomínám 13 válců - to je teprve radost :D


15.11.06, 14:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 544
Bydliště: Praha
Příspěvek 
pro znaleho je to na2 hodky kdyz nepretrhnes stefty treba na vejfuku


26.11.06, 13:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz