Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 19:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 Polemicka otazka zvysovani vykonu motoru (prestavba) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Sadra17 píše:
u favorita jenom vypitváš kroužek a dáš ložisko http://www.rapidity.cz/motor.php


:oops: tak to sorry :-D ja mel porad za to ze tam ta dira neni...


30.10.08, 14:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
No a jeste kazdopadne budu davat hlinikovou vanu, kvuli lepsimu chlazeni oleje, sic bude vice oleje ale to nevadi... bude treba menit saci kos olejovyho cerpadla? Ja myslim ze asi na 100% bude co?


30.10.08, 14:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Jakto že bude víc oleje?

Na Fa motor jde M vana, samozřejme i s košem

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


30.10.08, 17:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Oleje bude stejně, jen bude sací koš pod správným sklonem (vodorovně) a ne šikmo jako když je tam sací koš z Fáva. ne že ty to deda nějak drasticky vadilo a už jsem se setkal i s názorem, že jsem měl na svém motoru nechat plechovou vanu z feliny, která má ten hrb, kde je úplně na dně koš a nad ním je plech právě kvůli odlévání a tam si prý sací koš nikdy nemůže sosnout vzduch narozdíl od vany z řady 742. Já teda neměl problém ani s jedním řešením, ale přešel jsem na Al vanu kvůli lepšímu chlazení oleje.

Jinak souhlasím s Geminim co se motoru týče. Ono záleží na co to auto bude. Pokud se s tím má dát jezdit, tak vačku jako mám já nebo max. to co má Gemini, pokud to chceš na závody, tak začínej na 290 a výš, ale výdrž motoru půjde rapidně dolů, protože max. výkon nebude v 5400 rpm jako u mě, ale v 7000rpm a více a tím bude motor už dost trpět. Pokud chceš kvalitu, tak ty ceny co jsi psal jsou směšný a větší vrtání s pořádnýma vložkama a úpravou bloku pro vložky vyjde na úplně jiný peníze a je otázka, zda jsi tohle ochotný dát. Tan se začínáme pohybovat ve statisících. Navíc smát se tady výkonu jen 100HP mě příjde docela směšný, neboť to už je slušný výkon i na konfiguraci co jsi si "vysnil". Samozejmě dá se jít i na víc HP, ale ne s "280tkou" vačkou a ještě k tomu za 2000,- nějaký noname...

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


30.10.08, 17:57
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 528
Bydliště: Trenčín , Slovakia
Příspěvek 
nahodou ja som nemal poruke saci kos na hlinikovu vanu, tak som pouzil komplet prsa z feldy+kos+plechova vana.....funguje to paradne, motor maze uz pri 200 !!! otackach :lol:

ten moj motor je zaujmavy tym ze ma vynikajuce parametre bez pouzitia specialneho karburatora alebo ladenych vyfukovych zvodov.......preto som meral vykon na tejto konfiguracii

_________________
Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm


30.10.08, 20:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2753
Bydliště: Rokycansko
Příspěvek 
Gemini píše:
nahodou ja som nemal poruke saci kos na hlinikovu vanu, tak som pouzil komplet prsa z feldy+kos+plechova vana.....funguje to paradne, motor maze uz pri 200 !!! otackach :lol:
Já tak jezdil dva roky a taky pohoda.

_________________
https://www.facebook.com/Tuner2carphotos
https://www.instagram.com/tuner2carphotos/


31.10.08, 10:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Tak v patek bych si mel jit pro novy moturek... Prvni to ale vidim na jen ostrejsi motor a behem volnych chvil stavet dalsi... Vsechno co ste mi tu psali a radili beru v potazy a budu na to myslet az budu kutit ;-) jen mam hruzu z toho jak to budu delat na stole :-D bo neni material na stojan... nu coz nejak se to pokuti ;-) hlavne sehnat nekoho kdo mi nadela pripravky... ;-) a uz se tesim :-D jak budu predelavat favo pumpu na styl 742 :-D flexa a jedeeem ;-) Ale i tak diky vsem jeste raz a kdybych nekdy potreboval neco poresit tak vam pisnu na icq.... Dík


11.11.08, 18:47
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Proč předělávat Favo pumpu na 120? Namontuj 120kovou, ne?

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.11.08, 18:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Šemik píše:
Proč předělávat Favo pumpu na 120? Namontuj 120kovou, ne?

Na fova pumpe staci urezat ten bazmek co tam je navic nepotrebny a ona je o neco i lepsi nez 120 ;-) Alespon podle znamyho co sklada zavodni motory pro Kit Felicie a takovy motor bude cpat do Škoda 130 RS


11.11.08, 19:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
V čem je ta Fa pumpa lepší než 120? Vždyť má menší lopatky a nemá holendr na topení.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.11.08, 19:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Šemik píše:
V čem je ta Fa pumpa lepší než 120? Vždyť má menší lopatky a nemá holendr na topení.

No nevim v cem je presne lepsi ale prej je :-D a topeni tam stejne mit nebudu :)


11.11.08, 19:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
A budeš mrznout jo? :lol:

120 pumpa lepší :P

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.11.08, 19:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Šemik píše:
A budeš mrznout jo? :lol:

120 pumpa lepší :P

Kazde kilo vahy dolu tim lip ;-) ja si udelam jiny topeni :-D a to bude takovy ze nebudu chladit olej pres vodni vymenik ale koupim novy radiator do topeni a pustim do nej olej a dam ho nekam dozadu ;-) tak nebudu topit vodou ale olejem ;-) neco jako ma tatra


11.11.08, 19:09
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15097
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No to nevím tedy jestli ušetříš váhu... :roll:

budeš na to potřebovat další čerpadlo, hadice pro horký tlakový olej, velký výměník, více oleje... Já bych řekl že naopak váhu přidáš než ubereš.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


11.11.08, 19:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Šemik píše:
No to nevím tedy jestli ušetříš váhu... :roll:

budeš na to potřebovat další čerpadlo, hadice pro horký tlakový olej, velký výměník, více oleje... Já bych řekl že naopak váhu přidáš než ubereš.

No chladic bude stacit ten co je v radiatoru ;-) A hadice nebude problem sehnat.. takovy ptakoviny delaji kousek ode mne... :-D Jen to cerpadlo nevim... Kazdopadne topeni asi pude ven nebo pujde predelat do zadu... Kazde kilo dolu je dobre kilo ;-)


11.11.08, 19:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 111 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz