Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 21:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Problem s otackami 
Autor Zpráva

Příspěvky: 48
Příspěvek Problem s otackami
Ahojte,
Mam jeden problem.Mam favorita 89 rok vyroby. No a problem je ten ze cca nad 2500 otacok mi blbne otackomer, strasne kolise a vobec neukazuje presne otacky.A napriklad ked idem cca 65km/h na trojke tak mi ukazuje ze uz mam maximalne otacky(otackomer je na dosah).Dnes som bol na emisnej a ten pocitac co pripaja na motor,tak tiez cca od 2500 otacok smerom nahor mu tam uz blbosti vyhadzovalo,plyn nebol ani na plno zaslapnuty a mal tam strasne vysoke otacky.Problem s plynovym lankom by nemal byt. Najprv som chcel menit snimac otacok,ale som sa niekde docital ze ten moj favorit snimac otacok este nemal,tak si s tym neviem rady.To sa ani predbiehat poriadne na tom neda ked nemozem ist do poriadnych otacok..Snazil som sa to vysvetlit co najlepsie:).Poradte prosim ak viete.
Dakujem


16.11.08, 12:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
andrej já bych si sehnal někoho kdo má stejné fáčko a přehodil postupně cívku, ETZ a rozdělovač jestli tam nebude zakopaný pes

a taky nahlaš jaké máš odpory VN kabelů v kiloohmech ,

pokud bude problém v rozdělovači nekupuj si čínu nefachčí miloš


16.11.08, 12:57
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Začni tím, že pořádně očistíš elektriku (hlavně kostry) ETZ (krabička vedle zapalovací cívky).

Starý karburátorový favorit snímač otáček skutečně nemá, to až favority se vstřikováním (1993+) a nebo ecotronic

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.11.08, 12:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
vzhľadom na rok výroby predpokladám že máš karb, nanajvýš ecotronik...

aký počítač pripájal, paltest, alebo čo?

ak ti i blbne iba otáčkomer a motor beží dobre, tak prečisti a preletuj všetky spoje v prístrojovke a poriadne prečisti ukostrenie prístrojovky to je na výstuhe pod budíkmi...

ak ti blbne j motor tak hľadaj závadu v rozdeľovači (tá cievočka) alebo ukostrenie ETZ, alebo niečo vo VN (sviečky, káble, viečko, palec, indučka)

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


16.11.08, 13:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja mam podobny problem na zelenem favoritu ale taz tak od 4tis...kdyz vytocis nad tri az ctyri tak najednou otackomer vyleze treba na 5...6...skace tam vselijak..pritom moto ale nejak necuka..neztrati vykon..nic..tahne dobre i ve vyssich otackach pri nizzich otackach ukazuje presne...videl sem to uz na vic favoritech...nejak sem nezkoumal cim to...kdyby byl problem v nepravidelnem zapalovani tak bych rekl ze to bude delat v tech otackach kdy to skace bordel..ale ono nic...ja sem to nijak neresil..mozna ted budu menit nejake zarovky v palubce zkusim tak kouknou po spojich ale kdyby nekdo na neco prisel tak napiste

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


16.11.08, 14:03
Profil ICQ

Příspěvky: 48
Příspěvek 
No v cievke by to nemalo byt,ta je nova,sviecky su tiez pomerne nove.
Odpory v kabloch VN sa pokusim co najskor napisat.
A co sa tyka ETZ, tak som asi pred tyzdnom ho chcel kupit a som ho chcel vyskusat,ale kukam kukam a ani som auto nenastartoval,tak som ho vratil a dal tam spat stary.No a akurat teraz ho idem este mrknut a precistit kontakty a ocistit od kostry.
A to k akemu pocitacu to bolo pripojene to absolutne netusim:)


16.11.08, 14:34
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Šemik píše:
Starý karburátorový favorit snímač otáček skutečně nemá, to až favority se vstřikováním (1993+) a nebo ecotronic


A co je tedy potom induktivní snímač v rozdělovači? Snímá polohu vačkové respektive klikové hřídele. Pokud vím tak 1,6 MPi má snímač otáček umístěný taky v rozdělovači jen na Hallovem principu. Sice signál snímače u vstřikování zpracovává řídící jednotka a vypočítává z něj okamžik-dobu vstřiku, úhle zážehu atd. ale ve své podstatě je to totéž.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


16.11.08, 15:08
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
No ale není to to, co si člověk pod pojmem snímač otáček představí jako první :) To by stejně tak dalo i kladívko klasického rozdělovače nazývat snímačem otáček

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


16.11.08, 16:05
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Šemik píše:
No ale není to to, co si člověk pod pojmem snímač otáček představí jako první :) To by stejně tak dalo i kladívko klasického rozdělovače nazývat snímačem otáček


Nedalo... kladívko jako takové není založené na elektronickém principu. Tudíž je to mechanické spínání nikoliv elektronické jako v případě induktivního nebo Hallova snímače. Ale vím jak jsi to myslel... já si taky pod pojmem snímač otáček představím ten klasický na převodovce... Spíš jsem to myslel jen jako zamyšlení a rozvedení diskuze jiným směrem. :wink:

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


16.11.08, 16:21
Profil

Příspěvky: 48
Příspěvek 
noo tak zatial som nemal cas na nic,tak som ani nic nerobil:) a dnes som chcel ist autom cca 150km a za prvych 20km mi na aute len tak z nicoho nic vypol motor,siel som cca 80.Tak som zastal a znova nastartoval,ked sa mi to treti krat stalo radsej som sa domov vratil.Poradte prosim Vas ak viete,dik


14.12.08, 21:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz