Autor |
Zpráva |
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Uprava starsiho motoru
Tak jsem se pustil do myho staryho motoru. Mam par otazecek:
1. Jak poznam stav vlozek? Jako jestli jsou uplne spatny uz nebo jestli je tam muzu nechat?
2. Stejne tak pistu...
3. Jak poznat jestli neni prasklej blok nebo hlava?
Jde mi o to ze motor nez sem ho sundal tahnul docela dobre, ale ne vicku od vika ventilu se mi delala takova ta sracka a papal vodu ale jinak nic. Kdyz sem sundaval tesneni pod hlavou vypadalo dost jete a podle predchoziho majetele na ten motor dlouho nikdo nesahnul. Myslite, ze to tesneni mohlo byt pricinou? S tim motorem jsem najezdil asi +-1000km pak sel ven. Moje plany s nim jsou asi takovy ze bych vymenil pistni krouzky, odlehcil setrvak a remenici, vyvazil, hlavu stahnul 1mm, slicoval hlavu se sanim a dal 260/260 vacku. Je ale otazka jestli to delat zrovna z tohodle motoru...
Co vy na to?
PS: Co se dela vsechno za upravy kdyz se dava do favoritackyho bloku fabie klika?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
16.11.08, 14:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Re: Uprava starsiho motoru
Majlanky píše: Tak jsem se pustil do myho staryho motoru. Mam par otazecek: 1. Jak poznam stav vlozek? Jako jestli jsou uplne spatny uz nebo jestli je tam muzu nechat? Kouknes a vidis 2. Stejne tak pistu... Kouknes a vidis 3. Jak poznat jestli neni prasklej blok nebo hlava? Blok asi nepraskl, hlavu muzes dat na tlakovou zkousku nebo aspon pozri sam, pochybuju ze by byla Al. praskla Jde mi o to ze motor nez sem ho sundal tahnul docela dobre, ale ne vicku od vika ventilu se mi delala takova ta sracka a papal vodu ale jinak nic. Kdyz sem sundaval tesneni pod hlavou vypadalo dost jete a podle predchoziho majetele na ten motor dlouho nikdo nesahnul. Myslite, ze to tesneni mohlo byt pricinou? S tim motorem jsem najezdil asi +-1000km pak sel ven. Moje plany s nim jsou asi takovy ze bych vymenil pistni krouzky, odlehcil setrvak a remenici, vyvazil, hlavu stahnul 1mm, slicoval hlavu se sanim a dal 260/260 vacku. Je ale otazka jestli to delat zrovna z tohodle motoru... Co vy na to? PS: Co se dela vsechno za upravy kdyz se dava do favoritackyho bloku fabie klika? Musis se ohoblovat vyvazovaci nalitky ramen, dira na lozisko a axial vyresit
Jinak klidne z tohoto motoru, stejne skoro vse menis
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.11.08, 16:51 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Re: Uprava starsiho motoru
Matthes píše: Jinak klidne z tohoto motoru, stejne skoro vse menis
No a jako ja tam koukam a stejne vim houno jestli je to dobry nebo ne ... Bych potreboval vedet jak se to jako pozna kdyz na to koukam... Ma to cenu premerovat suplerou treba nebo tak?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
16.11.08, 17:42 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
vložky poznáš jednoduše přejed po ní nehtem a asi půl centimetru od shory nesmí bejt cítit schod
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.11.08, 17:51 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=444
Snad ta nieco napadne
Piesty s valcami sa zvacsa menia spolocne, takze hladaj ryhy na stenach valcov, malo by byt vidiet aj honovanie. Ak to vyzra vporiaddku, mozes preventivne vymenit piestne kruzky (ak si na to trufnes).
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
16.11.08, 17:54 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
kwiko píše: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=444 Snad ta nieco napadne
Tento clanek mu je k prdu
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.11.08, 18:44 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Matthes píše: kwiko píše: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=444 Snad ta nieco napadne Tento clanek mu je k prdu
Mne postacil, aby som rozpoznal kedy a ako mam hladat vole na klukovke a ojniciach, cerpadle. Skrabance su snad jasne, poznamky na adresu vloziek valcov uz ma. Ostava len spomenut, ze ventily by nemali prepustat po zaliati bezinom po urcitu dobu (tusim to bolo 5 minut). Ale ja to robim porovnavanim medzi sebou. Guferka u 120 tusim original nehrozia. A to je cela veda okolo
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
16.11.08, 21:38 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Sadra17 píše: vložky poznáš jednoduše přejed po ní nehtem a asi půl centimetru od shory nesmí bejt cítit schod
No neco takovyho sem slyset. A kdyz teda nebude tak je to v pohode jo? Jak sou kompatibilni vlozky z fabie s blokem favoritu a jak jsou kompatibilni fabie pisty s klikovkou favorit?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
16.11.08, 21:46 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Majlanky píše: Jak sou kompatibilni vlozky z fabie s blokem favoritu a jak jsou kompatibilni fabie pisty s klikovkou favorit?
Dobre, spatne
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.11.08, 21:54 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Jak zjistit ze jsou spatne? Jednoduse... Pist zmeris nad cepem mikrometrem (spodek pistu je ta cast s rovnym dnem ) A vložku dutinomerem jak jednoduche...
|
16.11.08, 22:16 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
a kdo má běžně doma mikrometr a dutinovej úchylkoměr ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.11.08, 22:18 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja to kontroloval pohledem. Oko neni pyca, oko vidi. Nestavime zde motory urcene na jeden zavodni vikend
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.11.08, 22:28 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Matthes píše: Majlanky píše: Jak sou kompatibilni vlozky z fabie s blokem favoritu a jak jsou kompatibilni fabie pisty s klikovkou favorit? Dobre, spatne
Takze vlozky do bloku sednou. Fabie ma jiny vrtani nebo ne? Na cem nabere ten obsah 1.4? Takze kdyz chci pisty z fabie tak musim predelat klikovku z fabie?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
17.11.08, 01:33 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
větším zdvihem vrtání má stejný
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.11.08, 08:14 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
Sadra17 píše: větším zdvihem vrtání má stejný
To sem si myslel. No a to jakoby pak ten pist nevycnima z vlozky ven? To se asi prave musi upravit ulozeni aby to sedelo co?
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
17.11.08, 10:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|