Autor |
Zpráva |
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
problém při startování studeného motoru
Včera se mi stala nemilá věc, včera jse mbyl u přítelkyně a v šest ráno sme potřebovali jet autem. Byla kosa jak kráva, auto naskočilo a ujeli sme 100m a zdechlo to. Tak sem to nechal u cesty a jeli sme druhým. naštěstí naproti mají mechanika, ochotný chlap, tak sem na něho ráno zazvonil a mrknul se na to. Elektrika ok, pumpa ok, tak rozdělal karbec a v plovákové komoře bylo sucho, tak to profoukl, benzín začal téct a fungovalo to. Tak si říkam paráda, za 4 hodiny sme chtěli jet zas pryč a zas to nastartuju, ujedu 100m a zdechne to. Tak zas jak debil na něho zvoním, napumpoval benzín ručně a naskočilo to. Nezdál se mu odlučovač palivových par, tak to vyměnil. Projel to, řekl že to jezdí krásně, tak sme hned jeli pryč, všecko v pohodě. Šli sme na hokej, auto stálo 3 hodiny venku, po nastartování to za chvílu zas zdechlo. Tak sem napumpoval ručně, chytlo to a zas to šlapalo dobře, a takhle to teď dělá furt Co s tím?
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
17.11.08, 18:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
špatný ventilky v pumpě
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.11.08, 18:22 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Asi to bude jak psal Sadra tzn. špatné ventilky... padá benzín respektive čerpadlo nedrží sloupec paliva ke karbecu. Sežeň si nový typ čerpadla bez páčky a ventilky ani membránu nebudeš muset nikdy řešit.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
17.11.08, 18:50 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
Neex píše: Asi to bude jak psal Sadra tzn. špatné ventilky... padá benzín respektive čerpadlo nedrží sloupec paliva ke karbecu. Sežeň si nový typ čerpadla bez páčky a ventilky ani membránu nebudeš muset nikdy řešit.
Jaký myslíš nový typ? Já sem myslel že na karbecový motor je jenom jeden typ pumpy (ten s páčkou). Pumpu sem měl nedávno rozdělanou, membrána je dobrá. Dajá se ty ventilky vyměnit samostatně?
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
17.11.08, 19:31 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
nový typ pumpy
U starého typu se ventilky někdy vyměnit dají někdy ne, záleží na tom jestli máš starší nebo novější provedení starého typu pumpy
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.11.08, 19:35 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
Šemik píše: nový typ pumpyU starého typu se ventilky někdy vyměnit dají někdy ne, záleží na tom jestli máš starší nebo novější provedení starého typu pumpy
Aha, díky. To je cena zas Jo a když tam chybí ta páčka, tak třeba když mi dojde benzín, tak jak ho napumpuju do karburátoru? Poslední dobou nevím co bych si bez té páčky počal
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
17.11.08, 20:23 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Napumpuje se sám, jakmile začne startér točit motorem.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
17.11.08, 20:25 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.11.08, 20:42 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Dovozovým si moc nepomůže..
Nový typ čerpá nesrovnatelně lépe než starý typ, páčka není třeba.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.11.08, 20:45 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Šemik píše: Dovozovým si moc nepomůže..
Nový typ čerpá nesrovnatelně lépe než starý typ, páčka není třeba.
Právě jsem chtěl napsat skoro to samé
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
17.11.08, 20:48 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
Děkuji pěkně za rady, su zas o něco chytřejší. Jo a ještě jak je to s novou pumpou a palivovým filtrem, ten tam nebude? U té staré verze pumpy je to jeden díl...
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
17.11.08, 20:55 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
dej papírovej na hadici
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.11.08, 20:57 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
Sadra17 píše: dej papírovej na hadici Tak to je v klidu, už ho tam mám. Citace: Dovozovým si moc nepomůže..
No právě, tureckou pumpu nechcu, a ta česká jikov je dost drahá. Vidim to na vrakoviště, třeba natrefím na dobrý kus
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
17.11.08, 21:01 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Jinak fakt je že můžeš vyměnit jen ten horní díl, ale originál stojí cca 350 Kč. Podle mě je lepší si přidat 300-400 Kč a pořídit nový typ čerpadla. Filtr se dává na přívodní hadici čerpadla.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
17.11.08, 21:01 |
|
|
krysolet007
Příspěvky: 597 Bydliště: uprostřed myšlené spojnice bodů Břeclav a Hodoš :-)
|
Neex píše: Jinak fakt je že můžeš vyměnit jen ten horní díl, ale originál stojí cca 350 Kč. Podle mě je lepší si přidat 300-400 Kč a pořídit nový typ čerpadla. Filtr se dává na přívodní hadici čerpadla.
Ale to je to fakt dost peněz, tolik sem jich v tom autě už utopil, že to neni možné. Prubnu ten vrakáč asi
_________________ Favorit 136L r.v. 1990, červená apollo 8302
|
17.11.08, 21:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|