Karb sedr - obtok pumpicky
Autor |
Zpráva |
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Karb sedr - obtok pumpicky
Cauec... kdyz sem vcera kuchal karbec aby sm ho cely vycistil tak sem zjistil ze O krouzek na obtoku je totalne rozpadly a u nas v mototechne nedostatkovy zbozi... tak me zajima cim by se to dalo nahradit...
Nejaky gumovy krouzek a srezat ci zesmirglovat na dobry prumer at tesni?
|
18.11.08, 21:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
nie je to odvzdusnovaci ventil ?
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
18.11.08, 21:59 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja bych to tam nikterak nehrotil, je to oblast karbu uplne na houno V instalaterstvi snad maji
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
18.11.08, 21:59 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: V instalaterstvi snad maji
ted eště jestli vydrží benzín
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
18.11.08, 22:05 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Hej, je to ventil odvzdušnenia plavákovej komory...no, teoreticky by to nemalo vadiť, ale dodnes mám v hlave poznámku z nejakej literatúry že "netesný odvzdušňovací ventil môže spôsobiť vyššiu spotrebu paliva" neviem si to logicky zdôvodniť, ale na 100 % som to niekde čítal.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
19.11.08, 08:45 |
|
|
jarda š.
Příspěvky: 549 Bydliště: Ústí nad Labem-největší prdel světa
|
máš recht já bych tam nějak, nacpal o-kroužek,nebo z tý sady gumiček na karburátor bych použil tu na šroub přídavného vzduchu měl by být stejný hlavně bacha ať ti nevypadne ta skleněná kulička na injektoru.
_________________ škoda 120 ořechově hnědá-rodinný vůz už ale ne náš
škoda favorit 136L-jezdil dobře
škoda rapid 136-už nejezdí
rapid 130 vulkán-současné vozidlo
|
19.11.08, 14:17 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
ferrari píše: Hej, je to ventil odvzdušnenia plavákovej komory...no, teoreticky by to nemalo vadiť, ale dodnes mám v hlave poznámku z nejakej literatúry že "netesný odvzdušňovací ventil môže spôsobiť vyššiu spotrebu paliva" neviem si to logicky zdôvodniť, ale na 100 % som to niekde čítal.
ja ti prezradim co to spravi, z horuceho karburatora sa tadial odparuje benzin, a potom chvilu trva kym AC pumpa docerpa, aj ked je to len deci.....nemusi potom motoro chytit na brnk
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
19.11.08, 17:57 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
O-krouzek nebude problem sehnat, doporucuju material FKM (FPM) - fluorkaucuk. Obyc nitrilovou pryz to nabobtna. Silikonovy ani radeji nezkousejte
Akorat FPM stoji asi 10x tolik co Nitril...takze esi obyc o-krouzek bude stat 1,5Kc tak z FPM 15Kc
www.rubena.cz - tady se da najit patricny rozmer a zda se dela i v tomhle materialu. Nak
|
19.11.08, 19:17 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
No jo ale nebudu objednavat jednu gumicku Byl jsem v jedne prodejne kde maji velky vyber takovy krouzk tak snad vyberu nejaky spravny
|
19.11.08, 21:07 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Gemini píše: ferrari píše: Hej, je to ventil odvzdušnenia plavákovej komory...no, teoreticky by to nemalo vadiť, ale dodnes mám v hlave poznámku z nejakej literatúry že "netesný odvzdušňovací ventil môže spôsobiť vyššiu spotrebu paliva" neviem si to logicky zdôvodniť, ale na 100 % som to niekde čítal. ja ti prezradim co to spravi, z horuceho karburatora sa tadial odparuje benzin, a potom chvilu trva kym AC pumpa docerpa, aj ked je to len deci.....nemusi potom motoro chytit na brnk
A nie je ten ventilček zavretý iba po pridaní plynu? Aj keď, keby bolo odvzdušnenie zavreté po pridaní plynu, tak by asi odtalkom benzín neprúdil kam má...ale aj pri voľnobehu nesmie vznikať podtlak...hm, ako to je? Musím na to kuknúť v garáži, páli ma to...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
21.11.08, 16:49 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Takže mi to síce dlhšie trvalo, ale som to kukol a tento ventilček je práveže otvorený, keď je zavretá škrtiaca klapka a zavretý, keď je otvorená škrtiaca klapka (= pridaný plyn)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
7.1.09, 12:52 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
ferrari píše: Takže mi to síce dlhšie trvalo, ale som to kukol a tento ventilček je práveže otvorený, keď je zavretá škrtiaca klapka a zavretý, keď je otvorená škrtiaca klapka (= pridaný plyn)
a čo nám z toho vyplýva ?
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
7.1.09, 21:47 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
ferrari píše: Takže mi to síce dlhšie trvalo, ale som to kukol a tento ventilček je práveže otvorený, keď je zavretá škrtiaca klapka a zavretý, keď je otvorená škrtiaca klapka (= pridaný plyn)
Aha tos nemusel zkoumat, mohl ses zeptat
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.1.09, 22:06 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Matthes píše: ferrari píše: Takže mi to síce dlhšie trvalo, ale som to kukol a tento ventilček je práveže otvorený, keď je zavretá škrtiaca klapka a zavretý, keď je otvorená škrtiaca klapka (= pridaný plyn) Aha tos nemusel zkoumat, mohl ses zeptat
Však som sa aj 21.11.08 zeptal...a dopadlo to ako: kto se moc ptá, moc se doví...
2 MOLSO: že to, čo píše Gemini nie je celkom správne, bo nie vďaka netesnému ventilu sa benzín z karbecu odparí pri odstavení auta (a potom by bolo ťažšie naštartovať), ale je to tak dané konštrukčne...a navyšovať spotrebu to môže tak, že pokiaľ jenetesný, tak sa tade odparuje benzín aj pri jazde (kedy by mal byť ventil zevretý...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
8.1.09, 06:36 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Aha to jsem prehlidnul, asi ses zeptal malo durazne Ja sem ten smejd ucpal natrvalo.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
8.1.09, 09:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|