Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Karburator do favoritu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek Karburator do favoritu
Mam favorita 136, r.90 a uz je vycochtanej karbec. Takze bych koupil nejakej peknej z vrakacu. Ted ta otazka - jsou karbecy u 136 a u 135 stejny? Muzu je zamenit, aniz by to melo nejakej vliv na spotrebu/vykon? Jestlize ne, jak je od sebe poznam? Diky

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


20.11.08, 06:41
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Karburator do favoritu
mazhor píše:
Mam favorita 136, r.90 a uz je vycochtanej karbec. Takze bych koupil nejakej peknej z vrakacu. Ted ta otazka - jsou karbecy u 136 a u 135 stejny? Muzu je zamenit, aniz by to melo nejakej vliv na spotrebu/vykon? Jestlize ne, jak je od sebe poznam? Diky


rozdiely sú v dvoch tryskách, ale také malé že bežnou prevádzkou a prevádzkovými vôľami zanedbateľné...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.11.08, 06:49
Profil

Příspěvky: 1036
Bydliště: Šumperk
Příspěvek Re: Karburator do favoritu
michalkatka píše:
rozdiely sú v dvoch tryskách, ale také malé že bežnou prevádzkou a prevádzkovými vôľami zanedbateľné...


Pro 135 a 136 není rozdíl žádný jen se v průběhu výroby zvětšil průměr vzdušníku volnoběhu.

_________________
Favorit 135 LX r.v.93


20.11.08, 09:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
Dikec :-)

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


20.11.08, 13:20
Profil

Příspěvky: 205
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jedine co by te mohlo zarazit, ze nektery karbec muze mit automaticky sytic, na kterej se pripojuje vodni hadice a nektery karbec muze byt vybaveny jeste packovym syticem...vytahovaci paka u volantu,podobne jako u skodovky.
U par prvnich fanousu jsem to zazil.

ale jinak jsou karby vicemene stejne.

_________________
Vsechny správné vozy mají motor na té správné straně....ferrari,porsche, lambo...a 742 :-)


21.11.08, 01:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 269
Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
Příspěvek 
LiMaK píše:
Jedine co by te mohlo zarazit, ze nektery karbec muze mit automaticky sytic, na kterej se pripojuje vodni hadice a nektery karbec muze byt vybaveny jeste packovym syticem...vytahovaci paka u volantu,podobne jako u skodovky.
U par prvnich fanousu jsem to zazil.

ale jinak jsou karby vicemene stejne.


jj to vim, uz mam jeden slusnej karbec doma :-)

_________________
Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998


21.11.08, 07:12
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
LiMaK píše:
Jedine co by te mohlo zarazit, ze nektery karbec muze mit automaticky sytic, na kterej se pripojuje vodni hadice a nektery karbec muze byt vybaveny jeste packovym syticem...vytahovaci paka u volantu,podobne jako u skodovky.
U par prvnich fanousu jsem to zazil.

ale jinak jsou karby vicemene stejne.


Fava měly od začátky výroby jen a pouze automatický sytič, ale dal se dokoupit přídavný vehikl, kterým se dal tento sytič zavřít (naplno otevřít vzduchovou přívěru). Takže jestli má někdo něco mechanicky ovládaného bez termostatické komory a dalšího příslušenství sytiče, tak je to spíš nějaká přiblblá domácí úprava někoho, kdo neměl ponětí, jak ten sytič funguje a šetřil tam, kde neměl. Prostě vykuchal automat a dal tam kus železa s lankem...

_________________
J.


22.11.08, 12:15
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Jiří Čech píše:
... a šetřil tam, kde neměl.


navíc si mylsím, že nic neušetřil, když motor neměl to, co potřeboval


22.11.08, 13:38
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz