motor TAZ 1500 do favorita?
Autor |
Zpráva |
ventYl
Příspěvky: 6588 Bydliště: Kosice
|
ten brutalny krutak ti zrejme bude k nicomu.
ma to sice 105 Nm pri 2500 ot, ale potom krutak pomerne strmo pada dole. tzn. ze so skodovackou dlhou prevodovkou by si sa dostal ledva tak na 80 km/h a uz by ti to zacalo vadnut. a tazsim prevodom zas prides o vyhodu vysokeho tociveho momentu.
cize povedz, ci ides stavat nieco na rally, sprinty, alebo okruhovku, pripadne cestny korab. kapisto?
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
20.11.08, 10:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
cestný koráb... dobré pomenovanie....
ľudia, zbieram informácie... chcem niečo čo ešte nikto nepostavil, ešte niesom s motorom rozhodnutý, ponúkal sa mi 2,5TD s Nisanu - je hrozne ťažký, agregát si limitujem 100kg, a povedz mne blbcovi že sa niečo nedá, daj mi čas a ukážem ti že to ide...
a pri zdvihu 88mm piesty 75,5mm (1575cm/2) s KP cca 9/1 vačka cca 248° by nebol žiaden lenivec, len či by to tá kľuka a blok zvládol... (moja predtstava, ale ladím informácie)
ten Taz 1500 má taký pokles krúťaku v otáčkach kôli malej kompresii, to sa dá ešte trocha "vyšponovať"...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.11.08, 11:50 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Tohle se mi líbí, hnát vlastnosti motoru, který je příbuzný, a ne tam cpát nějaký 16V fábie. Nápad mooc zajímavej, držim palce.
Ondras: TAZ je TAZ a ne Škodovka? To snad néé, však je to jen jiný závod
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
20.11.08, 16:24 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
michalkatka píše: cestný koráb... dobré pomenovanie....
ľudia, zbieram informácie... chcem niečo čo ešte nikto nepostavil, ešte niesom s motorom rozhodnutý, ponúkal sa mi 2,5TD s Nisanu - je hrozne ťažký, agregát si limitujem 100kg, a povedz mne blbcovi že sa niečo nedá, daj mi čas a ukážem ti že to ide...
a pri zdvihu 88mm piesty 75,5mm (1575cm/2) s KP cca 9/1 vačka cca 248° by nebol žiaden lenivec, len či by to tá kľuka a blok zvládol... (moja predtstava, ale ladím informácie)
ten Taz 1500 má taký pokles krúťaku v otáčkach kôli malej kompresii, to sa dá ešte trocha "vyšponovať"...
jenže to bude lenivec charakteristika motoru neni jenom o vačce
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.11.08, 16:54 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.11.08, 17:44 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
to by mohlo trocha pomôcť, ale je to rok 1990 a inovácia prišla až po 92...
vedel by mi to niekto kúpiť na akure niesom a ak by aj predávajúci posielal na slovensko tak pošta by bola nekresťanská...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.11.08, 18:17 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Carlos píše: Tohle se mi líbí, hnát vlastnosti motoru, který je příbuzný, a ne tam cpát nějaký 16V fábie. Nápad mooc zajímavej, držim palce. Ondras: TAZ je TAZ a ne Škodovka? To snad néé, však je to jen jiný závod
Ďakujem za podporu...
TAZ je Trnavské Automobilové Závody (či patrili ešte pod škodovku neviem )
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.11.08, 18:18 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
havlik píše: Ondras83 píše: jinak jak psal havlik...můj kůň ve hře je hooodně budoucí sk.1400 1,4 16V nebo sk. 1600-1,6 16V edit: chápu že už se michal nudí, ale když něco vymejšlí, at tam dá něco, co i v sérii lítalo 160km/h (vaz) no a našponovat to, to by byla pila ...vim co dělali rusové, ukrajinci a litevci No ono ten motor ze žiga měl ve VTFS 160 koní ale mam takovej dojem že ten je taky svisle a tudíž by se nevešel pod kapotu. Jinak vrchy jezdí felicie která má ten motor z fábky 1.4 16V a naměřeno 194koní
jojo, bílej pickup, bavil sem se o tom s milanem a mazec prej ...mistr republiky tuším
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.11.08, 19:28 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Tak nevim jestli pomůžu, ale ten motor je evidentně 6kanál, a když mrkneš sem tak tam jsou díly dle kterých jde poznat, že aby plnily jakési emisní normy, tak pak byly na ventilech gufera.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
21.11.08, 15:43 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
jo jo - je to 6kanál, a upravujú to až po dvojliter...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.11.08, 21:25 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Carlos píše: Tak nevim jestli pomůžu, ale ten motor je evidentně 6kanál, a když mrkneš sem tak tam jsou díly dle kterých jde poznat, že aby plnily jakési emisní normy, tak pak byly na ventilech gufera.
No jeje.... dyt je to jasny.
Tesneni pod hlavou: Nerovnomerny roztece valcu = do Fava ani nahodou, leda do S120, pokud by ty roztece nahodou byly stejny (zjisti se prilozenim tesneni S120 a S1203 na sebe). 75.5mm vlozky evidentne nepripadaji v uvahu. Pokud se klikovka vejde do bloku na dylku, tak budou kratky vlozky ze S120 na tenhle zdvih. I kdyby vsechno vyslo, tak T-pisty 72mm a zakazkovy ojnice jsou asi podminka a to by vznikla 120ka s obsahem 1500 s 5k hlavou.... Peknej vysledek.
Takze jedine dat celej motor TAZ1500 rekl bych a dat rovny svody a horizontalni karbec aby ses vesel pod kapotu.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
21.11.08, 21:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
úprava na dvojliter (tesnenie).... takže neviem
toto je tesnenie na 1203ku...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.11.08, 22:26 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
21.11.08, 22:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.11.08, 22:37 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
21.11.08, 22:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|