|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Autor |
Zpráva |
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
kontrolka mazání
Zdarec.
Dnes jsem to při cestě do Brna po motorovce trochu rozjel a začala mi problikávat kontrolka mazání... a pořád tak nějak problikává...
Říkal jsem si, že když si motor občas trochu ukápne, že bude nízká hladina, ale oleje je dost...
Není to třeba jen nějakým horším čidlem?
Dík SM.
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
20.11.08, 21:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Vyndej čidlo, vymyj tu dirku benzínem, vyfoukej a vrať z5, potom uvidíme.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
20.11.08, 21:41 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
pokud nezabere co říká nepér tak pak sundat vanu a vyčistit sací koš
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.11.08, 21:43 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Jo, zkusím to...
Ale teď si nevybavuji přesně, kde je to čidlo.. nezačne vytíkat olej po vyšroubování?
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
20.11.08, 21:45 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
SM píše: Jo, zkusím to... Ale teď si nevybavuji přesně, kde je to čidlo.. nezačne vytíkat olej po vyšroubování?
nech to den stát a pak ho moc nevyteče
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.11.08, 21:49 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
to čidlo je na hlavnim mazacim kanálu bloku, když se postavíš před auto, tak je zhruba uprostřed motorovýho prostoru, na kraji bloku, těžko se to vysvětluje ale ten baroskop bys měl vidět hned...na kolik jsi to vytočil??...jednou sem měl fágla, že jak se vytočil nad 5 tis, začala problikávat kontrolka, vono jak se to tam začne rozstřikovat, tak v takovejch otáčkách to už malinko baroskop nestíhá...taky záleží, jak máš zakarbonovanej motor
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.11.08, 22:31 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
No omlouvám se, že se s.ru do tématu, ale možná je to vyřešeno. Já mám podobný problém, leč mě to nemaže do 2000 pak jo, z motoru od prsou se ozývá divný zvuk, mísí se to s chrastícími rozvody, ale jen ty to nejsou, a tak mě napadá, jestli opravdu muže být vylágrované olejové čerpadlo? Shodim vanu zkouknu sací koš, ale zajímá mě jesli taky nemužou být ucpané mazací kanálky, a pokud ano, jak na to?
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
20.11.08, 22:36 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Carlos píše: No omlouvám se, že se s.ru do tématu, ale možná je to vyřešeno. Já mám podobný problém, leč mě to nemaže do 2000 pak jo, z motoru od prsou se ozývá divný zvuk, mísí se to s chrastícími rozvody, ale jen ty to nejsou, a tak mě napadá, jestli opravdu muže být vylágrované olejové čerpadlo? Shodim vanu zkouknu sací koš, ale zajímá mě jesli taky nemužou být ucpané mazací kanálky, a pokud ano, jak na to?
jak na to?...asi to protáhnout hodně petrákem, zkoukni to čerpadlo a rozvody, když to budeš mit rozhozený, rovnou je udělej ...každopádně ty kanály sem ještě nedělal, ale někdo se najde...já měl zapečný kroužky, tak sem je sundal, drážky v pístech byli plný karbonu, tak sem koupil petrák, na noc to do toho položil, ráno přišel, vzal to štětkou a bylo to čistý ještě sem to teda protom pro jistotu projel takovym nožem, ale petrák toho rozpustí dost...neim jak arva, tou sme teĎ myli motor na traktoru a je to jak nový
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.11.08, 23:02 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
O kroužky bych strach neměl, ty kompresní tlaky jsou dobré, a hlavně vyrovnané. Spíš prostě někde to mazání no, sviňka.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
20.11.08, 23:06 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Carlos píše: O kroužky bych strach neměl, ty kompresní tlaky jsou dobré, a hlavně vyrovnané. Spíš prostě někde to mazání no, sviňka.
já jen psal, jak sem čistil karbon ...ty máš kruhy v cajku, ale udělej to čerpadlo, vyčisti koš a možná bych zkusil dát jinej filtr
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
20.11.08, 23:07 |
|
|
Davulus
Příspěvky: 206
|
sací koš,čidlo,popř filtr....a ještě bych zkontroloval v jakem stavu máš olej jestli vněm nejsou hrudky a nepřicpává kanály.(kdy byl naposledy měněný,jestli nebyl použitý jiný)
|
21.11.08, 14:51 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Davulus píše: sací koš,čidlo,popř filtr....a ještě bych zkontroloval v jakem stavu máš olej jestli vněm nejsou hrudky a nepřicpává kanály.(kdy byl naposledy měněný,jestli nebyl použitý jiný)
tak filtr jsem měnil před 6ti dny, a olej tak 1/2 roku zpět a jestli se od té doby najelo tak 50 km, je to moc.
Co bylo za olej předtím, ale nevím.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
21.11.08, 14:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|