|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Serizeni automatickeho sytice Favorit
Autor |
Zpráva |
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Serizeni automatickeho sytice Favorit
Tak vcera sem si koupil jinej karbec do facka, pac ten muj puvodni uz nebyl v dobre kondici(viz dotaz niz). Namontoval jsem ho, vse funguje dobre. Problem je, ze dlouho je zapnutej automatickej sytic. I po ujeti 8 km mam zvysenej volnobeh, zjistil jsem ze me posledni zoubek na te stupnovite vacce porad drzi za ten sroubek. Kdyz do ni drbnu tak z neho spadne, ale obcas se po pridani plynu zase vrati. Pomuze, kdyz u telesa sytice, co je vyhrivany vodou, povolim ty tri sroubky a cely ho pootocim do leva? Nebo povolit (utahnout) ten sroub u te stupnovite vacky? Nebo jak to mam seridit? Diky moc!!
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
21.11.08, 07:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
postřákej tu hřídelku sprejem co pohybuje s přívěrou, pak dej cihlu na plyn, zapni klíček a sytič se ti postaví pokud ne tak vyzkoumej proč drhne, nebo budeš muset trošku potočit a zvýšit předpětí , poštelovat ramínko miloš
|
21.11.08, 08:02 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
slovacek.milos píše: postřákej tu hřídelku sprejem co pohybuje s přívěrou, pak dej cihlu na plyn, zapni klíček a sytič se ti postaví pokud ne tak vyzkoumej proč drhne, nebo budeš muset trošku potočit a zvýšit předpětí , poštelovat ramínko miloš
vsechny pohyblivy casti karbu sem vcera pred montazi sprejem postrikal. Zkusim to s tou cihlou a zaplym zapalkem, ale porad nevim, proc me to tak dlouho zustava vyset na te stupnovite vacce. Pro drivejsi vypinani sytice musim s telesem co do nej vedou 2 hadice s vodou otocit doleva nebo do prava?
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
21.11.08, 08:15 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Nemáš spíš vytahanou vratnou pružinku stupňovité vačky? Pro to aby se se sytič vypnul dřív musíš s víkem sytiče otočit protisměru hodinových ručiček.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
21.11.08, 09:43 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Neex píše: Nemáš spíš vytahanou vratnou pružinku stupňovité vačky? Pro to aby se se sytič vypnul dřív musíš s víkem sytiče otočit protisměru hodinových ručiček.
No to nevim, zkusim se na to mrknout. Zkusim taky pootocit trochu s tim syticem.
S tim sroubem, kterej vede k te stupnovite vacce se to taky nejak serizuje?
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
21.11.08, 10:49 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
mazhor píše: Neex píše: Nemáš spíš vytahanou vratnou pružinku stupňovité vačky? Pro to aby se se sytič vypnul dřív musíš s víkem sytiče otočit protisměru hodinových ručiček. No to nevim, zkusim se na to mrknout. Zkusim taky pootocit trochu s tim syticem. S tim sroubem, kterej vede k te stupnovite vacce se to taky nejak serizuje?
Máš v pořádku vratnou pružinku stupňovité vačky? A prostříkal jsi to WD40, která je na tento karbec předepsaná? Všechno se musí hýbat lehce a hlavně nesmí zadrhávat.
Ať Tě ani nenapadne pootáčet termostatickou komorou nebo pak nenastartuješ vůbec.
_________________ J.
|
22.11.08, 12:21 |
|
|
Neex
Příspěvky: 1036 Bydliště: Šumperk
|
Jiří Čech píše: Ať Tě ani nenapadne pootáčet termostatickou komorou nebo pak nenastartuješ vůbec.
Pootočit může, ale jen maximálně o 5mm na každou stranu od lícování zářezů. Jinak se změní vlastnosti bimetalu natolik že opravdu nebude buď dovírat úplně nebo bude trvat velmi dlouho než se přívěra plně otevře případně se neotevře úplně nikdy.
_________________ Favorit 135 LX r.v.93
|
22.11.08, 12:27 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Jiří Čech píše: mazhor píše: Neex píše: Nemáš spíš vytahanou vratnou pružinku stupňovité vačky? Pro to aby se se sytič vypnul dřív musíš s víkem sytiče otočit protisměru hodinových ručiček. No to nevim, zkusim se na to mrknout. Zkusim taky pootocit trochu s tim syticem. S tim sroubem, kterej vede k te stupnovite vacce se to taky nejak serizuje? Máš v pořádku vratnou pružinku stupňovité vačky? A prostříkal jsi to WD40, která je na tento karbec předepsaná? Všechno se musí hýbat lehce a hlavně nesmí zadrhávat. Ať Tě ani nenapadne pootáčet termostatickou komorou nebo pak nenastartuješ vůbec.
Jestli mam pruzinu v poradku nevim. Zkousel jsem, jak psal Milos, dat plnej plyn a zapnout klicek a ta klapka nahore zustala skoro zavrena, slo s ni hejbat uplne lehce a zustala v te poloze, jak sem ji nechal,zadny vraceni do polohy "zavreno" nebo "otevreno". Jak sem plyn pustil, klapka se vratila do polohy "zavreno". Tohle jsem delal na studenym motoru. Prostrikal sem to poradne silikonovym olejem ve spreji. Moh by me nekdo napsat, jak maji ty pruziny fungovat? Resp. jak je odzkouset, jestli jsou OK?
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
24.11.08, 07:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 55 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|