Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 09:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 333 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Další
 motor TAZ 1500 do favorita? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6588
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
ten brutalny krutak ti zrejme bude k nicomu.

ma to sice 105 Nm pri 2500 ot, ale potom krutak pomerne strmo pada dole. tzn. ze so skodovackou dlhou prevodovkou by si sa dostal ledva tak na 80 km/h a uz by ti to zacalo vadnut. a tazsim prevodom zas prides o vyhodu vysokeho tociveho momentu.

cize povedz, ci ides stavat nieco na rally, sprinty, alebo okruhovku, pripadne cestny korab. kapisto?

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


20.11.08, 10:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
cestný koráb... dobré pomenovanie....

ľudia, zbieram informácie... chcem niečo čo ešte nikto nepostavil, ešte niesom s motorom rozhodnutý, ponúkal sa mi 2,5TD s Nisanu - je hrozne ťažký, agregát si limitujem 100kg, a povedz mne blbcovi že sa niečo nedá, daj mi čas a ukážem ti že to ide...

a pri zdvihu 88mm piesty 75,5mm (1575cm/2) s KP cca 9/1 vačka cca 248° by nebol žiaden lenivec, len či by to tá kľuka a blok zvládol... (moja predtstava, ale ladím informácie)

ten Taz 1500 má taký pokles krúťaku v otáčkach kôli malej kompresii, to sa dá ešte trocha "vyšponovať"...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.11.08, 11:50
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Tohle se mi líbí, hnát vlastnosti motoru, který je příbuzný, a ne tam cpát nějaký 16V fábie. Nápad mooc zajímavej, držim palce. :wink:

Ondras: TAZ je TAZ a ne Škodovka? To snad néé, však je to jen jiný závod :roll:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


20.11.08, 16:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
michalkatka píše:
cestný koráb... dobré pomenovanie....

ľudia, zbieram informácie... chcem niečo čo ešte nikto nepostavil, ešte niesom s motorom rozhodnutý, ponúkal sa mi 2,5TD s Nisanu - je hrozne ťažký, agregát si limitujem 100kg, a povedz mne blbcovi že sa niečo nedá, daj mi čas a ukážem ti že to ide...

a pri zdvihu 88mm piesty 75,5mm (1575cm/2) s KP cca 9/1 vačka cca 248° by nebol žiaden lenivec, len či by to tá kľuka a blok zvládol... (moja predtstava, ale ladím informácie)

ten Taz 1500 má taký pokles krúťaku v otáčkach kôli malej kompresii, to sa dá ešte trocha "vyšponovať"...


jenže to bude lenivec :D charakteristika motoru neni jenom o vačce 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


20.11.08, 16:54
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27230
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
třeba by pomohlo tohle http://www.aukro.cz/item487496851_katal ... _1203.html

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


20.11.08, 17:44
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Sadra17 píše:


to by mohlo trocha pomôcť, ale je to rok 1990 a inovácia prišla až po 92...

vedel by mi to niekto kúpiť :?: na akure niesom a ak by aj predávajúci posielal na slovensko tak pošta by bola nekresťanská...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.11.08, 18:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Carlos píše:
Tohle se mi líbí, hnát vlastnosti motoru, který je příbuzný, a ne tam cpát nějaký 16V fábie. Nápad mooc zajímavej, držim palce. :wink:

Ondras: TAZ je TAZ a ne Škodovka? To snad néé, však je to jen jiný závod :roll:


Ďakujem za podporu...
TAZ je Trnavské Automobilové Závody :idea: (či patrili ešte pod škodovku neviem :| )

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.11.08, 18:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
havlik píše:
Ondras83 píše:
jinak jak psal havlik...můj kůň ve hře je hooodně budoucí sk.1400 1,4 16V nebo sk. 1600-1,6 16V

edit: chápu že už se michal nudí, ale když něco vymejšlí, at tam dá něco, co i v sérii lítalo 160km/h (vaz) no a našponovat to, to by byla pila :D...vim co dělali rusové, ukrajinci a litevci :wink:
No ono ten motor ze žiga měl ve VTFS 160 koní ale mam takovej dojem že ten je taky svisle a tudíž by se nevešel pod kapotu. Jinak vrchy jezdí felicie která má ten motor z fábky 1.4 16V a naměřeno 194koní

jojo, bílej pickup, bavil sem se o tom s milanem a mazec prej :D...mistr republiky tuším :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.11.08, 19:28
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Tak nevim jestli pomůžu, ale ten motor je evidentně 6kanál, a když mrkneš sem tak tam jsou díly dle kterých jde poznat, že aby plnily jakési emisní normy, tak pak byly na ventilech gufera.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


21.11.08, 15:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
jo jo - je to 6kanál, a upravujú to až po dvojliter...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.11.08, 21:25
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12131
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Carlos píše:
Tak nevim jestli pomůžu, ale ten motor je evidentně 6kanál, a když mrkneš sem tak tam jsou díly dle kterých jde poznat, že aby plnily jakési emisní normy, tak pak byly na ventilech gufera.

No jeje.... dyt je to jasny.

Tesneni pod hlavou: Nerovnomerny roztece valcu = do Fava ani nahodou, leda do S120, pokud by ty roztece nahodou byly stejny (zjisti se prilozenim tesneni S120 a S1203 na sebe). 75.5mm vlozky evidentne nepripadaji v uvahu. Pokud se klikovka vejde do bloku na dylku, tak budou kratky vlozky ze S120 na tenhle zdvih. I kdyby vsechno vyslo, tak T-pisty 72mm a zakazkovy ojnice jsou asi podminka a to by vznikla 120ka s obsahem 1500 s 5k hlavou.... :-) Peknej vysledek.

Takze jedine dat celej motor TAZ1500 rekl bych a dat rovny svody a horizontalni karbec aby ses vesel pod kapotu.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


21.11.08, 21:32
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
úprava na dvojliter (tesnenie).... takže neviem :?:

Obrázek

toto je tesnenie na 1203ku...

Obrázek

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.11.08, 22:26
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Už začíná býti zajímavé... :shock: :shock: :shock:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


21.11.08, 22:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Martin 007 píše:
Už začíná býti zajímavé... :shock: :shock: :shock:


:lol: :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.11.08, 22:37
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Ty jo a co toho dělaj...

1835ccm

Obrázek

1960ccm

Obrázek

A krásných 2005ccm :D :D :D

Foto ee :evil: :evil: :evil:

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


21.11.08, 22:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 333 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 23  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz