motor TAZ 1500 do favorita?
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Tuner#2 píše: Tak to určitě, nehledě na to, že ta klika tam nepůjde. Na běžné ježdění bych nechal sériové vrtání.
ale stále neviem prečo tam nepôjde technicky vidím skôr problém s ojnicami a piestami, ojnica potrebuje svoju presnú ďĺžku a piesty sériové tam zrejme nepôjdu nakoľko zdvih smerom dolu spodná časť piestu by vyletela s vložky von, takže 75,5 je dosť bežné vŕtanie a zohnať nižšie piesty by nemal byť problém... chcem na to použiť výhrdne sériové veci. (až na tú prípadnú úpravu kľuky) stále technicky neviem prečo tam nepôjde...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.11.08, 10:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Nevím o jediné zmínce v literatuře, že by došlo k pokusům o zástavbu tohoto motoru (ani 1203) nebo jeho komponent do soutěžních vozů škoda 1000 a výše.. Pokud tě ani tohle nepřesvědčí, tak hledej dál.
|
22.11.08, 10:22 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Vít píše: Nevím o jediné zmínce v literatuře, že by došlo k pokusům o zástavbu tohoto motoru (ani 1203) nebo jeho komponent do soutěžních vozů škoda 1000 a výše.. Pokud tě ani tohle nepřesvědčí, tak hledej dál.
nechcem jednoduché veci, mám rád výzvy..
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.11.08, 10:25 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
michalkatka píše: stále technicky neviem prečo tam nepôjde...
Bejt tebou, zamyslel bych se nad tim, jestli nahodou nemas nejaky handicap. My se tady smekame abysme ti to vysvetlili a ty porad jeste meles svou. Bud to nechapes, nebo to ignorujes.
To, ze prumery lozisek na klice muzou bejt sice treba stejny, ale loziska maji prevdepodobne uplne jinou vzdalenost se ti nezda bejt dobrej duvod? Motor 2005ccm ma zrejme vlozky kolem 85mm.... to ze do Favomotoru dostanes maximalne 80ky.... to bude asi jinej rozmer bloku....
Furt nic? Presednes si?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
22.11.08, 11:06 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
22.11.08, 11:09 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Tak ja to necetl u tech hasicu, ale s 80kama bys musel mit zdvih 99mm... to nepredpokladam ze by nekdo mel.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
22.11.08, 11:11 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Tak klika a ojnice by tak upravit šly do TAZe ?
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
22.11.08, 11:24 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
michalkatka píše: nechcem jednoduché veci, mám rád výzvy..
závodní motory rozhodně v motorsportu nedělali tak, aby to šlo jednoduše, dělali to tak, aby jim to k něčemu bylo !
|
22.11.08, 11:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
predstava je tých 1575ccm, to je zdvih 88mm a vŕtane 75,5, myslím že sériové vložky by to mali uniesť, výhoda by bola použitie sériového tesnenia a MPi hlavy, len stále neviem či tá kľuka by sadla do bloku, ak nie tak prečo?, o priemere a rozteči ložísk stále tiež neviem či by sadli....
asi začnem zbierať info iným spôsobom ako tu, je tu viac neprajníkov ako...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.11.08, 13:10 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
No uložení kliky muže mít jinou rozteč, jinej průměr ložisek, ale taky hlavně jiné rozleče válců.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
22.11.08, 13:39 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Pánové motor TAZ má své začátku už před válkou a to sice ve třicátých letech a to sice v Popularu, neustále se pracovalo na jeho úpravách(změněn blok, obsah,atd)
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
22.11.08, 13:40 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Veteranista píše: Pánové motor TAZ má své začátku už před válkou a to sice ve třicátých letech a to sice v Popularu, neustále se pracovalo na jeho úpravách(změněn blok, obsah,atd)
Však právě proto ....
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
22.11.08, 13:43 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Carlos píše: No uložení kliky muže mít jinou rozteč, jinej průměr ložisek, ale taky hlavně jiné rozleče válců.
a má nemá o koľko
1500 má myslím rozteče rovnaké, preto myslím že by to mohlo pasnuť...
a ešte k tým závodným motorom, vývojári nešli po obsahu, nakoľko každá kategória je limitovaná obsahom, takže vývojári vymýšľali ako s rovnakého objemu dostať čo najväčší výkon... (otáčkami)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.11.08, 18:06 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ale aj tak sa chcem všetkým poďakovať...
nehovorte mi čo je lepšie, ale konkrétne prečo to nejde...
ešte mi napadla jedna vec, keby náhodou tá kľuka TAZ tam nešla, moha by tam ísť nejaká iná...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.11.08, 18:10 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
ale šli po obsahu, proč by asi stovku upravovali na 120S, kupátko na 1150 a pozěji na 130RS... každá tída má hranice a na ty hranice se snaží každý výrobce dostat,, je jen otázka, ve které třídě chceš soutěžit, taky tady bylo 180 RS a 200RS, motory o obsahu který lze v konečném důsedku z toho TAZe taky získat, ale vytvořili si motory jiné, proč asi neupravili motor z octavie , co
|
22.11.08, 18:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|