Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 motor do TP 
Autor Zpráva
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Pochybuju ze MPi to cislo v technicaku kdy melo.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


21.11.08, 23:14
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Tak esli ne, tak jen přehodit a jezdit.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


21.11.08, 23:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Viky píše:
Pochybuju ze MPi to cislo v technicaku kdy melo.


proc by nemelo, jeste na octavce z roku 2002 jsme cislo motoru v technicaku normalne meli


22.11.08, 00:18
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Tak shrnutí: Máš ve velkym techničáku číslo motoru?

odpověď a) mám
řešení: dojdi na úřad a nech ho vymazat, je to běžný ukon, potřebuješ velký techničák a občanku, stojí to cca 50

odpověď b) nemám
řešení: nic, prostě přehodíš motory a neřešíš

:lol: :lol: :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


22.11.08, 01:02
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek 
LiMaK píše:
vy tu resite bmm a mpi....to nema s motorem skoro nic polecneho....to je system pripravy smesi

BLOK MOTORU me zajima. 135 a 136 a 136x se da mezi sebou menit jak po masle, ale pokud mas jednobod, musis ho tam nechat, pokud mas mpi musis ho nechat....

blokem motoru rozumim blok, s valcama a hlavou.

Bloky motoru 135 136 136x jsou zamenne mezi sebou jako nahradni dil. Podle vyjadreni skodovky..samozrejme.


jednoduse jeste jednou....pokud mas starsi filetu s jednobodem a blok motoru mas z nove fildy, klidne ho muzes nahodit, ale vsechno prislusenstvi musis nechat puvodni...tzn jednobod, kat....


Má to hodně společného, pokud není vozidlo homologováno s motorem, který má vstřikování, tak ho tam prostě legálně nedostaneš. Platí pro všechny typy a netypy 742.

Jinak výměna motoru za stejný (typ, objem, příprava směsi) je jen o papírech a poplatku. Ostatní je přestavba, o kterou se dopředu žádá a pak se jde na kontrolu, jestli to je podle povolení. A zase štempl a poplatek...

_________________
J.


22.11.08, 11:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nojo, 1.4 fábie schovaný v bloku 781.136 známe :)

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


22.11.08, 12:39
Profil ICQ

Příspěvky: 199
Bydliště: ZA
Příspěvek 
Nepér píše:
Nojo, 1.4 fábie schovaný v bloku 781.136 známe :)


to sa da spravit? je to moc narocne ci ani nie? a co vsetko treba vymenit?

_________________
Škoda Favorit 136L 46 kW r.v. 1989, Green


22.11.08, 15:53
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12127
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Vala píše:
Nepér píše:
Nojo, 1.4 fábie schovaný v bloku 781.136 známe :)


to sa da spravit? je to moc narocne ci ani nie? a co vsetko treba vymenit?

Klikovku z Fabie je potreba upravit, musis vymenit pisty nebo ojnice, ted nevim, snad pisty. Uprava klikovky stoji myslim kolem 5000,-. V ramci GO se to da relativne snadno zaridit. Rozhodne je to nejlevnejsi zpusob jak zvetsit objem.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


22.11.08, 17:17
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 199
Bydliště: ZA
Příspěvek 
a zvysi to vykon a nm? a netrebalo by aj vlozky vymenit ci tie tam mozu ostat?

_________________
Škoda Favorit 136L 46 kW r.v. 1989, Green


23.11.08, 11:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Vlozky jsou stejny, meni se pisty i ojnice, je treba opracovat kliku, prevrtat setrvak a votunit remenici, pokud budes pouzivat klinovou.
Nejlevnejsi a nejmin pracny zpusob jak to udelat, je koupit uz hotovou sadu za 8500,-
Jestli to prida vykon nevim, ale par Nm urcite.


23.11.08, 11:52
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
bitmap píše:
Vlozky jsou stejny, meni se pisty i ojnice, je treba opracovat kliku, prevrtat setrvak a votunit remenici, pokud budes pouzivat klinovou.
Nejlevnejsi a nejmin pracny zpusob jak to udelat, je koupit uz hotovou sadu za 8500,-
Jestli to prida vykon nevim, ale par Nm urcite.


kde prodávají tu sadu ?


23.11.08, 13:14
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz