Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 17:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Nepravidelný pokles otáček motoru při sešlápnutí spojky. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 9
Příspěvek Nepravidelný pokles otáček motoru při sešlápnutí spojky.
Čím by to mohlo být? Dopředu píši, že se to stává nepravidelně, ale intevaly se zkracují. Motor funguje normálně, normálně drží volnoběh atd. Při dojezdu na křižovatku nebo ve městě stylem plyn-brzda+spojka se stane, že otáčky motoru spadnou až třeba 500 i míň a pak se zpět vyhoupnou na cca800. A někdy to úplně zhasne. Ten prokmit bych bral, ale to zhasnutí????? Díky za případné rady.


24.10.08, 11:59
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 9
Příspěvek ???
Sakra, zapomněl jsem napsat, že mám karburátor, auto je 1990.


24.10.08, 12:00
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Jsi si jist ze je to reakce na spojku a ne na brzdovy pedal? Podobne se chova auto kdyz je posilovac brzd v riti...

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


24.10.08, 12:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
asik favorit že?
a jinak když je to zahřátý a nehcáš to neutrál chvilu brčet tam drží stejný otáčky?
nepadaj ti ty otáčky když sešlápneš brzdu? viděl byhc to spíš na posilovač :arrow: zkus nastartovat a šlapej na brzdu a pozoruj chování motoru :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


24.10.08, 12:11
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
napadaju ma 2 veci:

a) spojkove oblozenie po smrti, uplne nerozopne a motor sa zadusi?
b) elektricky kontakt pre ventil volnobehu?

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


24.10.08, 12:16
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek 
Matthes píše:
Jsi si jist ze je to reakce na spojku a ne na brzdovy pedal? Podobne se chova auto kdyz je posilovac brzd v riti...


S tou vazbou na brzdu si nejsem tak úplně jistej. Já spolu s brzdou vždy mačkám spojku a při řazení to nejde poznat, jestli to padá. Ale je to možné. No ale jak by to fungovalo, kdyby byl posilovač v řiti? Bere sice podtlak ze sání ale co se stane? To by to snad dělalo stále, kdyby byla nějaká chybka v posilovači, ne? Ten můj dědeček je samá záhada. Já bych tipnul něco u karbecu, ale nevím co, nejsem zase tak kovanej.


24.10.08, 12:54
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
škodař píše:
asik favorit že?
a jinak když je to zahřátý a nehcáš to neutrál chvilu brčet tam drží stejný otáčky?
nepadaj ti ty otáčky když sešlápneš brzdu? viděl byhc to spíš na posilovač :arrow: zkus nastartovat a šlapej na brzdu a pozoruj chování motoru :wink:


Jo, je to Fanouš. Já mám ještě jednu špécialitu a to mechanické vypínání sytiče. Zahřátej se mi nezdá, že by to kolísalo, ikdyž možná nějaký běh ve vlnách s neznatelnou změnou otáček by tam mohl být. A tu brzdu zkusím, jen nevím tu vazbu s poruchou či něčím prasklým, třeba membrána v posilovači. Psal jsem to již v odpovědi na dalšího mého pomocníka výše.


24.10.08, 13:00
Profil

Příspěvky: 9
Příspěvek 
ventYl píše:
napadaju ma 2 veci:

a) spojkove oblozenie po smrti, uplne nerozopne a motor sa zadusi?
b) elektricky kontakt pre ventil volnobehu?


A ten kontaktík se jako kde najde a ten ventilek???:-) Bude to někde na karbecu, ale kde. Opravoval jsem na něm už kde co, ale do karbecu jsem ještě nešahal, zatím fachal jak má.
Spojka je dobrá a asi by to dělalo furt.


24.10.08, 13:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
Pylod píše:
ventYl píše:
napadaju ma 2 veci:

a) spojkove oblozenie po smrti, uplne nerozopne a motor sa zadusi?
b) elektricky kontakt pre ventil volnobehu?


A ten kontaktík se jako kde najde a ten ventilek???:-) Bude to někde na karbecu, ale kde. Opravoval jsem na něm už kde co, ale do karbecu jsem ještě nešahal, zatím fachal jak má.
Spojka je dobrá a asi by to dělalo furt.


jeden borec s podobnymi symptomami tu uz bol a myslim, ze nakoniec sa zistilo, ze mal ciastocne odlepene oblozenie na spojke. kym bola spojka v zabere, tak to bolo ok, lebo bolo oblozenie stlacene a jak to rozpojil, tak tomu zacalo harasit.

u toho ventilu je jedina myslitelna vada nejako zalomeny / skratovany kablik, ze pri brzdeni sa nejako pretoci a koniec, ale zasa u fava ten kabel volne nevisi na motore, takze neviem...

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


24.10.08, 13:08
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9
Příspěvek Dělá to stále
a nesouvisí to s brzdou. Prokmit, kdy pustím plynový pedál a sešlápnu spojku, tak tehdy, velmi nepravidelně otáčky klesnou tak, že motor zdechne. Treba tak jednou denně, jewdnou za dva dny, někdy jen klesnou tak, že začne svítit dobíjení. A v tu dobu nic nedělám s brzdou.????????????????????????


20.11.08, 18:42
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek Mam podobni problem na Felde
Mam Feldu 1.3, rv 2000, a mam podobny problem. V lete som si to nevsimol, ale dnes som presiel cca 300 km a 2 x mi to skapalo.


22.11.08, 22:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
No a ten ventil volnoběhu si zkoušel nějak prozkoumat? Třeba je na něm jen zoxidovaný kontakt.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


22.11.08, 23:01
Profil ICQ
Online
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Pokud poklesnou otáčky motoru po brždění motorem a následném šlápnutí na spojku (vše bez plynu), mohou to být i tyto příčiny (osobní zkušenost):
-u karburátorového motoru může být nevhodně seřízená směs, stačí seřídit lépe.
-u vícebodového vstřiku může být zasviněná klapka, stačí pořádně vyčistit.


22.11.08, 23:17
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
A nebo když máš Nepérovu krabičku, co při brždění motorem zavírá ventil volnoběhu, máš špatně nastavený mezní otáčky otevření ventilu :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


23.11.08, 01:17
Profil ICQ
Online
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
Nepér píše:
A nebo když máš Nepérovu krabičku...


Dobrá poznámka. To mám taky a měl jsem s tím stejný problém. :)


23.11.08, 09:42
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz