Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:27



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
 předstih 
Autor Zpráva

Příspěvky: 133
Bydliště: Praha
Příspěvek předstih
Zdravím,
mám na rapidu 130 motoru snižovanou hlavu od předchozího majitele, nevím přesně o kolik, ale komprese je okolo 12. Doteď jsem jezdil na 98 + větší předstih 11° . Je možné předstih snížit a používat BA 95?? (samozřejmě s aditivy) Nebudou tomu vadit tak vysoké tlaky?? Děkuji


23.11.08, 11:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
mě za tuto odpověd na forech kamenují, ale nalej a uvidíš sám

vyjadřovat se k základním předstihu je jedna věc a jaký je skutečně při 3000 oráčkách to neví zatím nikdo miloš


23.11.08, 11:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Jj, nalej a uvidis.
A pokud to bude klepat, pripadne to po serizeni tak aby to neklepalo zas nepojede, tak votuninguj rozsah odstredive regulace rozdelovace a to by v tom byl cert, aby to nefungovalo :)

_________________
Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.

Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!


23.11.08, 11:59
Profil

Příspěvky: 133
Bydliště: Praha
Příspěvek 
bitmap píše:
Jj, nalej a uvidis.
A pokud to bude klepat, pripadne to po serizeni tak aby to neklepalo zas nepojede, tak votuninguj rozsah odstredive regulace rozdelovace a to by v tom byl cert, aby to nefungovalo :)


,,votuningovat" rozsah odstředivé regulace znamená co?? Díky


23.11.08, 12:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 658
Příspěvek 
Votuningovat jsem myslel zmensit rozsah. Pokud mas seriovej rozdelovac, tak mas rozsah nejakych 30 stupnu, ktery tam naskoci kolem 3500 otacek, coz je na takovou kompresi s 95 oktanem trochu prilis a musel bys davat nulovy, nebo zaporny zakladni predstih, aby ti to kolem tech 3500 otacek neklepalo.
Podle oka se to da nastavit dost tezko, ale kdyz rozeberes rozdelovac, vemes svarecku a pilnik a poupravis dorazy tech zavazicek odstredive regulace, tak by se to po par pokusech dalo nastavit i tak, aby to nejak rozumne jelo a zaroven neklepalo.
Stejne je ale hovadina delat na obyc motoru kompresi 12:1, takze zazraky od toho necekej.

_________________
Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.

Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!


23.11.08, 13:19
Profil

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
12:1 je vážně dost,to ten motor dostává zabrat. a nebo káru předělej na LPG, na LPG ti to klepat určitě nebude a když k tomu přidáš zapalko z favorita, pojede s touhle komresí pravděpobně líp na 95 a ještě ušetříš :)


23.11.08, 14:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
bosator píše:
12:1 je vážně dost,to ten motor dostává zabrat. a nebo káru předělej na LPG, na LPG ti to klepat určitě nebude a když k tomu přidáš zapalko z favorita, pojede s touhle komresí pravděpobně líp na 95 a ještě ušetříš :)
nikde jsme se nedočetl že je kompresn í pomět 12:1 psal že snížení hlavy neví :wink: podle mě psal tlak :)

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


23.11.08, 16:18
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
škodař píše:
nikde jsme se nedočetl že je kompresn í pomět 12:1 psal že snížení hlavy neví :wink: podle mě psal tlak :)


Šmárja! Si to po sobě přečti. :roll:
Jo a jinak píše že neví o kolik ale KP je kolem 12.
A mě tak napadá nemáš ne že KP kolem 12, ale tlaky ve válci kolem 12? to by totiž byl motor uplně normální.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


23.11.08, 17:06
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 133
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Omlouvám se, jsou to tlaky :roll:


23.11.08, 17:24
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
KrejciBenjamin píše:
Omlouvám se, jsou to tlaky :roll:


Tak to muže být naprosto běžný, neupravený motor, ovšem podle jednotek ve kterých jsi to měřil. Ale pokud v atm. tak to by měl být obyč motor.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


23.11.08, 17:26
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Tak jestli jsi naměřil tlaky 12, tak to je něco jiného, to můžeš jezdit i na 91 a s úpravou rozdělovače si nelam hlavu. tlaky 12-12,5 má dobrá 135 fávo ten jezdi na 91. dobrá 130 má bez upravené hlavy tlaky 13,5-14 a staci jí vklidu 95. na 98oktanů má smysl jezdit az pokud máš tlaky kolem 16.


23.11.08, 19:13
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
No s tou 91, bych si nezahrával, ta je pěkně na nic, lej tam 95 a aditiva a stačí bohatě.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


23.11.08, 19:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
130 ma mit min 95 (driv super 96) oktanu.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


23.11.08, 19:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
jasný, lej do toho 95, má víc octanů, má tam bejt místo supru a stojí stejně. s tou 91 to byl jen příklad, že to při těhle nižších tlacích pojede asi úplně stějně.


23.11.08, 19:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 14 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz