Autor |
Zpráva |
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
předstih
Zdravím,
mám na rapidu 130 motoru snižovanou hlavu od předchozího majitele, nevím přesně o kolik, ale komprese je okolo 12. Doteď jsem jezdil na 98 + větší předstih 11° . Je možné předstih snížit a používat BA 95?? (samozřejmě s aditivy) Nebudou tomu vadit tak vysoké tlaky?? Děkuji
|
23.11.08, 11:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
mě za tuto odpověd na forech kamenují, ale nalej a uvidíš sám
vyjadřovat se k základním předstihu je jedna věc a jaký je skutečně při 3000 oráčkách to neví zatím nikdo miloš
|
23.11.08, 11:51 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Jj, nalej a uvidis.
A pokud to bude klepat, pripadne to po serizeni tak aby to neklepalo zas nepojede, tak votuninguj rozsah odstredive regulace rozdelovace a to by v tom byl cert, aby to nefungovalo
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
23.11.08, 11:59 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
bitmap píše: Jj, nalej a uvidis. A pokud to bude klepat, pripadne to po serizeni tak aby to neklepalo zas nepojede, tak votuninguj rozsah odstredive regulace rozdelovace a to by v tom byl cert, aby to nefungovalo
,,votuningovat" rozsah odstředivé regulace znamená co?? Díky
|
23.11.08, 12:08 |
|
|
bitmap
Příspěvky: 658
|
Votuningovat jsem myslel zmensit rozsah. Pokud mas seriovej rozdelovac, tak mas rozsah nejakych 30 stupnu, ktery tam naskoci kolem 3500 otacek, coz je na takovou kompresi s 95 oktanem trochu prilis a musel bys davat nulovy, nebo zaporny zakladni predstih, aby ti to kolem tech 3500 otacek neklepalo.
Podle oka se to da nastavit dost tezko, ale kdyz rozeberes rozdelovac, vemes svarecku a pilnik a poupravis dorazy tech zavazicek odstredive regulace, tak by se to po par pokusech dalo nastavit i tak, aby to nejak rozumne jelo a zaroven neklepalo.
Stejne je ale hovadina delat na obyc motoru kompresi 12:1, takze zazraky od toho necekej.
_________________ Škoda Favorit Felicia Fabia Octavia Golf Mondeo Clio - kočkopes.
Whoever lays hands upon me to govern me, is an usurper, a tyrant and I declare him my enemy!
|
23.11.08, 13:19 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
12:1 je vážně dost,to ten motor dostává zabrat. a nebo káru předělej na LPG, na LPG ti to klepat určitě nebude a když k tomu přidáš zapalko z favorita, pojede s touhle komresí pravděpobně líp na 95 a ještě ušetříš
|
23.11.08, 14:12 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
bosator píše: 12:1 je vážně dost,to ten motor dostává zabrat. a nebo káru předělej na LPG, na LPG ti to klepat určitě nebude a když k tomu přidáš zapalko z favorita, pojede s touhle komresí pravděpobně líp na 95 a ještě ušetříš nikde jsme se nedočetl že je kompresn í pomět 12:1 psal že snížení hlavy neví podle mě psal tlak
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
23.11.08, 16:18 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
škodař píše: nikde jsme se nedočetl že je kompresn í pomět 12:1 psal že snížení hlavy neví podle mě psal tlak
Šmárja! Si to po sobě přečti.
Jo a jinak píše že neví o kolik ale KP je kolem 12.
A mě tak napadá nemáš ne že KP kolem 12, ale tlaky ve válci kolem 12? to by totiž byl motor uplně normální.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
23.11.08, 17:06 |
|
|
KrejciBenjamin
Příspěvky: 133 Bydliště: Praha
|
Omlouvám se, jsou to tlaky
|
23.11.08, 17:24 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
KrejciBenjamin píše: Omlouvám se, jsou to tlaky
Tak to muže být naprosto běžný, neupravený motor, ovšem podle jednotek ve kterých jsi to měřil. Ale pokud v atm. tak to by měl být obyč motor.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
23.11.08, 17:26 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Tak jestli jsi naměřil tlaky 12, tak to je něco jiného, to můžeš jezdit i na 91 a s úpravou rozdělovače si nelam hlavu. tlaky 12-12,5 má dobrá 135 fávo ten jezdi na 91. dobrá 130 má bez upravené hlavy tlaky 13,5-14 a staci jí vklidu 95. na 98oktanů má smysl jezdit az pokud máš tlaky kolem 16.
|
23.11.08, 19:13 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
No s tou 91, bych si nezahrával, ta je pěkně na nic, lej tam 95 a aditiva a stačí bohatě.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
23.11.08, 19:19 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
130 ma mit min 95 (driv super 96) oktanu.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
23.11.08, 19:23 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
jasný, lej do toho 95, má víc octanů, má tam bejt místo supru a stojí stejně. s tou 91 to byl jen příklad, že to při těhle nižších tlacích pojede asi úplně stějně.
|
23.11.08, 19:26 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|