Autor |
Zpráva |
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Podavaci palivovy cerpadlo - skodovka
Cau, mam problem s A/C pumpou na skodovce. Chtel jsem si dopumpovat packou benzin, ale ta byla uplne volna, po zmacknuti zustala dole, nevraci se a cerpadlo nepracovalo. Tak sem ho vymontoval ven a najednou fungovala spravne - v pacce trosku odpor, po zmacknuti vyjela sama do puvodni polohy a flusala zbytky benzinu co v ni zustal. Po zpetne montazi uz ale zase nepracovala. V cem muze byt chyba? Dik za rady.
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
24.11.08, 08:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To se ti stalo to co me. Motor se pri vypnuti zastavil v ty nejdebilnejsi mozny poloze kdy ma ta pumpicka dolni uvrat. Staci pootocit motorem. Me se to stava casto
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.11.08, 08:48 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Matthes píše: To se ti stalo to co me. Motor se pri vypnuti zastavil v ty nejdebilnejsi mozny poloze kdy ma ta pumpicka dolni uvrat. Staci pootocit motorem. Me se to stava casto
No zkousel sem to 2x po sobe s tim ze sem mezitim mel motor nastartovanej, ze by se to stalo 2x po sobe se me nezda, zkusim to jeste jednou a uvidim
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
24.11.08, 10:14 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Zarad 5 a trochu auto potlac a uvidis.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
24.11.08, 10:21 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
Matthes píše: Zarad 5 a trochu auto potlac a uvidis.
jj, zkusim a zejtra poreferuju
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
24.11.08, 13:20 |
|
|
jarda š.
Příspěvky: 549 Bydliště: Ústí nad Labem-největší prdel světa
|
člověče jak je to možný?mně se nikdy nic takovýho nestalo
_________________ škoda 120 ořechově hnědá-rodinný vůz už ale ne náš
škoda favorit 136L-jezdil dobře
škoda rapid 136-už nejezdí
rapid 130 vulkán-současné vozidlo
|
24.11.08, 13:36 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nebo by to chtělo nějakou podložku jestli ta vačka tu pumpu moc morduje miloš
|
24.11.08, 15:27 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
jarda š. píše: člověče jak je to možný?mně se nikdy nic takovýho nestalo
bud rad
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
25.11.08, 10:01 |
|
|
mazhor
Příspěvky: 269 Bydliště: Lomnice, okr. Brno-venkov
|
slovacek.milos píše: nebo by to chtělo nějakou podložku jestli ta vačka tu pumpu moc morduje miloš
jj, vacka prizvedava tu "packu" pumpy co jde do motoru, tim padem se snizil pracovni zdvih venkovni rucni packy (pumpuje az uplne dole). Mel jsem novou nahradni pumpu, tak jsem je prohodil a zda se to o neco lepsi. Cas ukaze Kdyby byl dal problem, zkusil bych vyrobit nejakou podlozku, nebo zkusil dat treba 3 tesneni na sebe.
_________________ Škoda 125L, r.v. 89 na LPG
Škoda Favorit 136L, r.v. 90 na LPG
Jawa 350/640, r.v. 1992
Jawa 250/559, r.v. 1966
Aprilia Pegaso 650, r.v. 1998
|
25.11.08, 10:09 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
mazhor píše: slovacek.milos píše: nebo by to chtělo nějakou podložku jestli ta vačka tu pumpu moc morduje miloš jj, vacka prizvedava tu "packu" pumpy co jde do motoru, tim padem se snizil pracovni zdvih venkovni rucni packy (pumpuje az uplne dole). Mel jsem novou nahradni pumpu, tak jsem je prohodil a zda se to o neco lepsi. Cas ukaze Kdyby byl dal problem, zkusil bych vyrobit nejakou podlozku, nebo zkusil dat treba 3 tesneni na sebe. pod pumpou má být pertinaxová podložka bud tenší nebo silnější podle typu
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
25.11.08, 15:36 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Z mý starý pumpy tekl olej, tak jsem si na vrakáči sehal ten novější typ bez tý osičky, co čumí ven a páčka na tý nový pumpě jde taky lehce, jako by sem nic nepumpoval, ale funguje(vidim jak teče benál do filtru na hadici...) Takže bych to ani neřešil...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
25.11.08, 15:42 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
mazhor píše: ...ze by se to stalo 2x po sobe se me nezda...
Tak by se ti mělo začít zdát. Motor se zastavuje při zdechnutí klíčem v 90% ve stejným místě.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
25.11.08, 18:49 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Drak píše: Tak by se ti mělo začít zdát. Motor se zastavuje při zdechnutí klíčem v 90% ve stejným místě.
Jj, zajimavy ze se mi to misto posunulo Ale proc ne, ten motor je cim dal tim vic v loji.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
25.11.08, 18:55 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
je to diky kompresnim tlakum ve valcich pri dobehu se motro zastavi ....u ctyrtaktu ctyrvalce...relk bych ze nejcasteji va dvou polohach
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
25.11.08, 19:37 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Jedna poloha je většinová, proto je taky věnec okousanej z jedné strany.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
25.11.08, 20:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|