Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 padaju otacky ked brzdim 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek padaju otacky ked brzdim
zdravim
taky problemik.....na mojej 105ke s 5q prevodovkou ked si veselo idem...na nezohriatom motore..cize na sytici....idem brzdit v krizovatke....vytlacim prv spojku....sak naco budem brzdit studeny motor..nak vrci nech sa zohreje...a potom brzdim..a s brzdenim padaju otacky...minule mi to az skapalo...robi to ked musim zastat....ked idem dost pomaly....len ked fakt potrebujem zastat je pruser bo nemozem prestat brzdit aby otacky sli hore:D....spojka vypina dobre....minule som ju pozeral....bo som riesil ine problemy...problemy s radenim uz aj dvojky okrem jednotky....ale tak zaver je ze mam az velmi husty olej...minulesom za studena nesiel hodit dvojku vobec:D.....ani trojku:D...ked sa zohreje ide ok....ale tie padajuce otacky ma zeru....kde moze byt problem?.....dakujem

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


23.11.08, 08:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=13660

Nemáš náhodou podobný problém?


23.11.08, 09:58
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek 
Vyzkoušej na zahřátém motoru u stojícího auta na volnoběh bez spojky, zmáčkni pouze brzdový pedál, pokud otáčky klesnou-motor pobězi nepravidelně, někdy je i slyšet syčení pod brzdovým pedálem, pokud tam budou tyhle příznaky, pak je to vadný posilovač.Membrána, gufero i horní manžeta se někde nechá koupit za cca. 100k a nebo za 100k seženeš jiný dobrý posilovač.


23.11.08, 14:02
Profil

Příspěvky: 31
Bydliště: Zvolen
Příspěvek 
a do tej prevodovky jedine PP80 :wink: ak si tam dal PP90 tak v mrazoch bude problém niečo zaradiť.

_________________
škoda 125L r. 1989 Žofia
peugeot 406 spotrebák


23.11.08, 20:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek 
fatal..podobny

bosator..skusal som dneska..ked je motor zohriaty neni problem...volnobeh mam asi na 800 otacok a drzia sa pekne.......a to sycanie co si pisal...tak odfukne si trosku pedal by som to nazval...

rudi uz som zistil co to tam mam...je to 80ka.....

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


24.11.08, 16:41
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1728
Bydliště: Praha
Příspěvek 
shrekzv píše:
fatal..podobny

bosator..skusal som dneska..ked je motor zohriaty neni problem...volnobeh mam asi na 800 otacok a drzia sa pekne.......a to sycanie co si pisal...tak odfukne si trosku pedal by som to nazval...

rudi uz som zistil co to tam mam...je to 80ka.....


Mam uplne stejne problem. motor je 8000km po GO, karbec uplne novej pred 1500km a pred 250 repase u p. Kratochvila. Kdyz jedu se syticem pridusuje se to pri prudsim brzdeni. Pokud sytic vypnu, muzu si brzdit kolik chci... Uz sme to tu resili ale nikdo na nic neprisel...

_________________
Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136


25.11.08, 08:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Vy mě děsíte, nevím jak na benzín, ale na plyn mi to při brždění dělá to samé. :roll: nemůže to být třeba tím, že si posilovač bere podtlak na kterém je LPG závislé?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


25.11.08, 09:42
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
no tak první 3 zastavení na křížovatce se studeným motorem musim nechat sytič v půlce nebo víc jinak by taky při zabrždění chcípla, někdy ale pomůže prošlápnout plyn a je to ok, já si to vysvětluju tim že je motor prostě studenej...


26.11.08, 00:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Taky mě to trápí, už se zdá, že je motor vcelku ok, ne přímo ohřátej, ale má těch 40... a brzdim a chcíp... Ale je to jen o zvyku, třeba mistrně zacházet se sytičem... :lol:

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


26.11.08, 07:42
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
se mate ja mam sytic logickej, bud bude nebo nebude, mezipoloha nefrci..muze to byt odlevanim paliva v plovakve komore pri brzdeni.....no a u lpg je to urcite ovlivneno podtlakem, pokud je jim rizeno..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


26.11.08, 09:55
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Petr105 píše:
Taky mě to trápí, už se zdá, že je motor vcelku ok, ne přímo ohřátej, ale má těch 40... a brzdim a chcíp... Ale je to jen o zvyku, třeba mistrně zacházet se sytičem... :lol:

jo postupem času jsem taky vypiloval práci se sytičem :D když někoho třeba se stedeným autem vezu tak se každej divně dívá a ptá co tam dělám s tou páčkou pokud nezná škodovku :lol:


29.11.08, 17:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz