Používaly se dva typy: Jedna odvozená ze sériové převodovky naokuk,ale uvnitř obou bezsinchronní řazení se zubovými spojkami s koly s přímými zuby..6kvaltu do H 1,3,5 dopředu;2,4,6 dozadu jako u vozidel Favorit sk.A s oválným mezikusem mezy obaly pro 6tku ale zpátečka je ve víku místo 5tky,to všecko zesílené z Fav.A na Kit Car..všecko mohutnější,obaly,kola jiný ložiska+chladič oleje.
Druhej typ byl MALÝ ENGINEERING PRAHA byl pro Feldy i Octy Kit car je to úplně jiný než originál má to i možnost rychlé výměný stálého převodu..Taky 6tka.taky dvojtý H
Jedna má řazení jako série pod tunelem,druhá řazení vedené horem nad tunelem...zpátečky taky rozdílně jedna lankem,druhá pákou k sobě a dozadu..víc nevim.
Tak že o sekvenčním Hewlandu nic nevim...Ano na WRC ano...
jinak stálý převody na Feldu...3,222-3,368-3,471-3,611-3,824-4,067-4,188-4,357-4,500-4,533-4,692
u druhé převodovky možnost až 5,538;větší obaly.
No Lamelovej je poctivej,ale musí se udržovat,opotřebovává se,kolíkovej je blbuvzdornej ale svornost je trochu nepřesná
P.S. Ale někdo tomu sekvenční říká,ono se tam totiž řadí rychlostí blesku,sinchrony by toho moc nestíhaly a ani dlouho nevydržely...