Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
 Sekvenční vstřikování LPG- přepínání benzinxplyn 
Autor Zpráva

Příspěvky: 123
Příspěvek Sekvenční vstřikování LPG- přepínání benzinxplyn
Zdravím
Zajímalo by mě, jakou máte prodlevu u sekvenčního vstřikování LPG při přepínání z benzinu na plyn v zimním období, jak velká tato prodleva je a zda je doprovázena "škubnutím" či chodem tzv. na "tři válce".

Děkuji za odpovědi- Vlastik


24.11.08, 08:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Čau, jezdím na LPG už několik let, ale čoveče nikdy jsem se nesetkal s pojmem sekvenční přepínání. Co to je? Já mám takové to automatické, co se přepne z benzínu na LPG při zvýšení otáček. Je to ono?

_________________
Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995


24.11.08, 09:46
Profil

Příspěvky: 123
Příspěvek 
pajavlk píše:
Čau, jezdím na LPG už několik let, ale čoveče nikdy jsem se nesetkal s pojmem sekvenční přepínání. Co to je? Já mám takové to automatické, co se přepne z benzínu na LPG při zvýšení otáček. Je to ono?


Ahoj
Nenapsal jsem sekvenční přepínání, ale sekvenční vstřikování. Myslím, že máme stejný a nebo podobný systém, kdy po dosažení určité teploty motoru se překročením nastavené velikosti otáček systém automaticky přepne z benzinu na LPG. U mého systému je mez cca 1500 ot./min a teplota motoru je závislá od okolního prostředí. Nejsem si jistý, ale myslím že čidlo co toto ovládá je někde ve směšovači LPG.
Jde mi především o to, jaká je při přepínání při těchto zimních teplotách pod bodem mrazu prodleva (ve srovnání s létem a teplotami kolem 20 °C)

Vlastik


24.11.08, 10:06
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
žádná prodleva tam není, někdy trochu pocuk podle otáček a přepne až se naplní režim připravenisti to je třeba motor ohřátý, naposledy jsem jezdil v superbu 1.8 turbo a tak to nebylo vůbec znát jen cvakl ventil na nádrži miloš


24.11.08, 15:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
není tam prodleva žádná a to ani přitom, když mi auto stojí venku, ráno sednu a jedu...taky záleží, jakej máš systém, mě to ve fildě (BMM) přepíná nad 2500rpm, ale jedu, vytočim to a můžu jet třeba do 6tis na benzín, ale jak klesaj otáčky, tak to přepne (často to je při přeřazení...2jka na benál, řadim, 3jka na lpg), zato děda na MPI to přepíná při 2 tisících, takže rychlej start, překročíš 2000rpm a cvak, přepne to a dál rostou otáčky na lpg, v zimě to cuká hodně, v létě, když je zasranej filtr nebo špatný svíčky, tak to studený občas ani nejede :roll:
mám BRC a děda myslim LOVtec, ale přesně neim...zlatý moje :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


24.11.08, 18:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ja sem delal hyudai....ted si nevzpomenu...proste SUV ctyrkolka a tam byl plyn jendine co bylo znat pri prechodu s jineho paliva tak jen to ze zacali cvakat vstriky na plyn a nebo prestali...jinak nic....motor se ani nepohnul..zadne zaskubani nic..

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


24.11.08, 20:29
Profil ICQ

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Tak to mám asi problém. Stačí toto počasí cca -3 °C a když se mi má auto přepnout na LPG, tak to skoro nejede. Držím plynový pedál a jako by do motoru nešlo žádné palivo. Cuká, drnčí a jako by jel na dva či tři válce. Dneska jsem měl prodlevu cca 4-6 sec. Pak to naskočilo a jelo už normálně. Kde by mohla být chyba???

Vlastik


24.11.08, 23:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
VLASTIK: LPG potřebuje k dobrému zplyňování aspoň 30 stupňů,a to bude teď v zimě příčina tvého problému..Doporučuju jet na benál dokud se nepohne ručička na budíku chladící kapaliny a pak teprve přepnout na plyn..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


25.11.08, 04:55
Profil

Příspěvky: 123
Příspěvek 
NOVON píše:
VLASTIK: LPG potřebuje k dobrému zplyňování aspoň 30 stupňů,a to bude teď v zimě příčina tvého problému..Doporučuju jet na benál dokud se nepohne ručička na budíku chladící kapaliny a pak teprve přepnout na plyn..


Děkuji za typ, ale jak je možné, že před dvěma lety kdy byl systém zcela nový jsem takové problémy s přepínáním neměl? Co by tedy mohlo být špatně?

Vlastik


25.11.08, 08:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
VLASTIK: Kolik máš na tom plynu najeto??Možná jsou už špatné membrány v reduktoru nebo přicpaný filtr lpg..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


25.11.08, 15:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
máš MPI nebo co??...dej si to kurde do podpisu :roll: :evil:

přesně tohle dělá dědovi MPI, bylo to 2x za sebou na seřízení, nový membrány (doufám) a filtr a v zimě to prostě dělá furt

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


25.11.08, 16:44
Profil ICQ

Příspěvky: 123
Příspěvek 
Mám fel. 1,6 Mpi sekvenční vstřikování. Na Lpg najeto cca 40 tis.km

Vlastik


26.11.08, 08:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 12 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz