|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
padaju otacky ked brzdim
zdravim
taky problemik.....na mojej 105ke s 5q prevodovkou ked si veselo idem...na nezohriatom motore..cize na sytici....idem brzdit v krizovatke....vytlacim prv spojku....sak naco budem brzdit studeny motor..nak vrci nech sa zohreje...a potom brzdim..a s brzdenim padaju otacky...minule mi to az skapalo...robi to ked musim zastat....ked idem dost pomaly....len ked fakt potrebujem zastat je pruser bo nemozem prestat brzdit aby otacky sli hore:D....spojka vypina dobre....minule som ju pozeral....bo som riesil ine problemy...problemy s radenim uz aj dvojky okrem jednotky....ale tak zaver je ze mam az velmi husty olej...minulesom za studena nesiel hodit dvojku vobec:D.....ani trojku:D...ked sa zohreje ide ok....ale tie padajuce otacky ma zeru....kde moze byt problem?.....dakujem
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
23.11.08, 08:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
|
23.11.08, 09:58 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Vyzkoušej na zahřátém motoru u stojícího auta na volnoběh bez spojky, zmáčkni pouze brzdový pedál, pokud otáčky klesnou-motor pobězi nepravidelně, někdy je i slyšet syčení pod brzdovým pedálem, pokud tam budou tyhle příznaky, pak je to vadný posilovač.Membrána, gufero i horní manžeta se někde nechá koupit za cca. 100k a nebo za 100k seženeš jiný dobrý posilovač.
|
23.11.08, 14:02 |
|
|
rudi
Příspěvky: 31 Bydliště: Zvolen
|
a do tej prevodovky jedine PP80 ak si tam dal PP90 tak v mrazoch bude problém niečo zaradiť.
_________________ škoda 125L r. 1989 Žofia peugeot 406 spotrebák
|
23.11.08, 20:17 |
|
|
shrekzv
Příspěvky: 692 Bydliště: Zvolen, SR
|
fatal..podobny
bosator..skusal som dneska..ked je motor zohriaty neni problem...volnobeh mam asi na 800 otacok a drzia sa pekne.......a to sycanie co si pisal...tak odfukne si trosku pedal by som to nazval...
rudi uz som zistil co to tam mam...je to 80ka.....
_________________ Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak www.pixsite.net
|
24.11.08, 16:41 |
|
|
Majlanky
Junior TW team
Příspěvky: 1728 Bydliště: Praha
|
shrekzv píše: fatal..podobny
bosator..skusal som dneska..ked je motor zohriaty neni problem...volnobeh mam asi na 800 otacok a drzia sa pekne.......a to sycanie co si pisal...tak odfukne si trosku pedal by som to nazval...
rudi uz som zistil co to tam mam...je to 80ka.....
Mam uplne stejne problem. motor je 8000km po GO, karbec uplne novej pred 1500km a pred 250 repase u p. Kratochvila. Kdyz jedu se syticem pridusuje se to pri prudsim brzdeni. Pokud sytic vypnu, muzu si brzdit kolik chci... Uz sme to tu resili ale nikdo na nic neprisel...
_________________ Rapid r.v. 1989 s legalnim 781.136
|
25.11.08, 08:29 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Vy mě děsíte, nevím jak na benzín, ale na plyn mi to při brždění dělá to samé. nemůže to být třeba tím, že si posilovač bere podtlak na kterém je LPG závislé?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
25.11.08, 09:42 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
no tak první 3 zastavení na křížovatce se studeným motorem musim nechat sytič v půlce nebo víc jinak by taky při zabrždění chcípla, někdy ale pomůže prošlápnout plyn a je to ok, já si to vysvětluju tim že je motor prostě studenej...
|
26.11.08, 00:34 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Taky mě to trápí, už se zdá, že je motor vcelku ok, ne přímo ohřátej, ale má těch 40... a brzdim a chcíp... Ale je to jen o zvyku, třeba mistrně zacházet se sytičem...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
26.11.08, 07:42 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
se mate ja mam sytic logickej, bud bude nebo nebude, mezipoloha nefrci..muze to byt odlevanim paliva v plovakve komore pri brzdeni.....no a u lpg je to urcite ovlivneno podtlakem, pokud je jim rizeno..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
26.11.08, 09:55 |
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Petr105 píše: Taky mě to trápí, už se zdá, že je motor vcelku ok, ne přímo ohřátej, ale má těch 40... a brzdim a chcíp... Ale je to jen o zvyku, třeba mistrně zacházet se sytičem...
jo postupem času jsem taky vypiloval práci se sytičem když někoho třeba se stedeným autem vezu tak se každej divně dívá a ptá co tam dělám s tou páčkou pokud nezná škodovku
|
29.11.08, 17:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|