Autor |
Zpráva |
Honzik.t
Příspěvky: 130 Bydliště: Šumperk
|
Já používám brisk DR15ZC, dříve jsem měl silver i platin ale s těmito mi felda jede o poznání líp na LPG
|
28.11.08, 07:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Našel jsem katalog NGK pro vozy škoda, může někdo ověřit správnost ? zejména pro karburátorovou 136 http://www.moto.cz/box/katalogy/ngk_skoda1.pdf
|
28.11.08, 08:00 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
jestli to pomůže - Tuner#2 má NGK BCP6ES
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
28.11.08, 08:13 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
ale nemá seriovej motor
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.11.08, 09:21 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Ondras83: podívej se do toho katalogu od Víta - tahle svíčka je standart pro 136GL/Rapid
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
28.11.08, 09:42 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
myslim to, že nemá standartní kompresní poměr, upravený vyplachování spalováku atd
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
28.11.08, 09:57 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Ondras83: kdo?
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
28.11.08, 10:22 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já teda nevim co s těm a Briskama děláte? Já nedávám nic jinýho a ty svíčky držej v průměru 30 - 40 tisíc km a ve feldě 1,6 jsme měli tříelektrodový LX15LTC-1 60 000km a klidně by tam mohly ještě zůstat a to je na tom čip a ostrá vačka, ve škodovce s fávomotorem jsem je zahazoval taky po 30 ti tisících a v renaultu jsem je měl taky a taky žádnej problem chodilo to jak švýcary i když mě každej na renaultklubu od toho zrazoval že na to neujedu ani 500km, a pak když jsem psal že už je tam mám 10 tis, pak 20tis tak tomu nikdo z nich nechtěl věřit, ale když jsem je tam dával předchozímu majiteli po dobu 150 000 km a chodilo to a pak jsem to auto od něj koupil tak proč bych je tam nedal znova.
Jo jediný co musím uznat tak když manželka měla ve svej 1,6 daný "jen" LX15LTC (bez -1) tak to po cca 7-8 tis, km začalo zlobit že to auto chvílema nechtělo táhnout a divně se to klepalo, ale když se tam daly ty správný tak byl a je pořád klid
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
28.11.08, 10:52 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
vidim dobře felicia 1,4 74 kw a felicia 1,0
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.11.08, 17:11 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
Sadra17 píše: vidim dobře felicia 1,4 74 kw a felicia 1,0
no jo, vidim to taky
|
28.11.08, 17:23 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
MATTESS píše: jestli to pomůže - Tuner#2 má NGK BCP6ES
nejde me do hlavy proc ma motor vzadu predepsany jiny svicky nez ten samej vepredu
|
28.11.08, 17:24 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Vít píše: nejde me do hlavy proc ma motor vzadu predepsany jiny svicky nez ten samej vepredu
Ja si to vysvetlujem tak, ze splnuje ine emisne limity. Teda vsimol som si to aj pri innych autach ze sa zrazu od isteho roku zmenili predpisane sviecky, hoci sa motor neinovoval Alebo v inom modely su predpisane ine sviecky hoci motor je identicky... Alebo vyrobca zmenil dodavatela
Teraz si spominam, ze aj Ecotronik mal predpisane nejake nestandartne Bosch-ky za 300Sk/ks, objednaval som si ich cez katalog v Bosch centrale. Ale v oprave k dielenskej prirucke pribudla poznamka ze sa zmenil predpis, a mam pouzivat rovnake ako pre BMM.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
28.11.08, 20:14 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
je to auto od auta...my taky všude dáváme Brisky, ale mě to na LPG a brisky prostě cuká a nejede to, fotr do favorita dá ty bošky co mám já a cuká a nejede to, dá tam úplně klasický Brisky a na LPG ten favorit jezdí nejlíp z okolí...von celkově ten jeho motor šlape jak švýcary, ještě tam frknout tu 254/254 vačku, hlava už je trošku snížená a myslim, že to bude dooost dobrý dělo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
29.11.08, 09:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|