Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:36



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 svíčky 1,3 BMM 
Autor Zpráva

Příspěvky: 130
Bydliště: Šumperk
Příspěvek 
Já používám brisk DR15ZC, dříve jsem měl silver i platin ale s těmito mi felda jede o poznání líp na LPG


28.11.08, 07:48
Profil
Pspvek Reklama

   
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Našel jsem katalog NGK pro vozy škoda, může někdo ověřit správnost ? zejména pro karburátorovou 136 :) http://www.moto.cz/box/katalogy/ngk_skoda1.pdf


28.11.08, 08:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
jestli to pomůže - Tuner#2 má NGK BCP6ES

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


28.11.08, 08:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ale nemá seriovej motor :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.11.08, 09:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Ondras83: podívej se do toho katalogu od Víta - tahle svíčka je standart pro 136GL/Rapid :wink:

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


28.11.08, 09:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
myslim to, že nemá standartní kompresní poměr, upravený vyplachování spalováku atd :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.11.08, 09:57
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
Ondras83: kdo?

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


28.11.08, 10:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Já teda nevim co s těm a Briskama děláte? Já nedávám nic jinýho a ty svíčky držej v průměru 30 - 40 tisíc km a ve feldě 1,6 jsme měli tříelektrodový LX15LTC-1 60 000km a klidně by tam mohly ještě zůstat a to je na tom čip a ostrá vačka, ve škodovce s fávomotorem jsem je zahazoval taky po 30 ti tisících a v renaultu jsem je měl taky a taky žádnej problem chodilo to jak švýcary i když mě každej na renaultklubu od toho zrazoval že na to neujedu ani 500km, a pak když jsem psal že už je tam mám 10 tis, pak 20tis tak tomu nikdo z nich nechtěl věřit, ale když jsem je tam dával předchozímu majiteli po dobu 150 000 km a chodilo to a pak jsem to auto od něj koupil tak proč bych je tam nedal znova.

Jo jediný co musím uznat tak když manželka měla ve svej 1,6 daný "jen" LX15LTC (bez -1) tak to po cca 7-8 tis, km začalo zlobit že to auto chvílema nechtělo táhnout a divně se to klepalo, ale když se tam daly ty správný tak byl a je pořád klid

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


28.11.08, 10:52
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Vít píše:
Našel jsem katalog NGK pro vozy škoda, může někdo ověřit správnost ? zejména pro karburátorovou 136 :) http://www.moto.cz/box/katalogy/ngk_skoda1.pdf
vidim dobře felicia 1,4 74 kw :shock: a felicia 1,0

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.11.08, 17:11
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
Sadra17 píše:
Vít píše:
Našel jsem katalog NGK pro vozy škoda, může někdo ověřit správnost ? zejména pro karburátorovou 136 :) http://www.moto.cz/box/katalogy/ngk_skoda1.pdf
vidim dobře felicia 1,4 74 kw :shock: a felicia 1,0


no jo, vidim to taky :)


28.11.08, 17:23
Profil ICQ
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
MATTESS píše:
jestli to pomůže - Tuner#2 má NGK BCP6ES


nejde me do hlavy proc ma motor vzadu predepsany jiny svicky nez ten samej vepredu


28.11.08, 17:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Vít píše:
nejde me do hlavy proc ma motor vzadu predepsany jiny svicky nez ten samej vepredu


Ja si to vysvetlujem tak, ze splnuje ine emisne limity. Teda vsimol som si to aj pri innych autach ze sa zrazu od isteho roku zmenili predpisane sviecky, hoci sa motor neinovoval :idea: Alebo v inom modely su predpisane ine sviecky hoci motor je identicky... Alebo vyrobca zmenil dodavatela :wink:

Teraz si spominam, ze aj Ecotronik mal predpisane nejake nestandartne Bosch-ky za 300Sk/ks, objednaval som si ich cez katalog v Bosch centrale. Ale v oprave k dielenskej prirucke pribudla poznamka ze sa zmenil predpis, a mam pouzivat rovnake ako pre BMM. 8)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


28.11.08, 20:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
je to auto od auta...my taky všude dáváme Brisky, ale mě to na LPG a brisky prostě cuká a nejede to, fotr do favorita dá ty bošky co mám já a cuká a nejede to, dá tam úplně klasický Brisky a na LPG ten favorit jezdí nejlíp z okolí...von celkově ten jeho motor šlape jak švýcary, ještě tam frknout tu 254/254 vačku, hlava už je trošku snížená a myslim, že to bude dooost dobrý dělo :wink: :lol:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


29.11.08, 09:14
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz