Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:57



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Turbo na 1.3 Mpi 50 kW 
Autor Zpráva

Příspěvky: 70
Příspěvek Turbo na 1.3 Mpi 50 kW
bratranec je z toho kokot kde sa to vobec montuje medzi co kde jako a z coho diky za odpovede


28.11.08, 20:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Turbo na 1.3 Mpi 50 kW
vladik píše:
bratranec je z toho kokot kde sa to vobec montuje medzi co kde jako a z coho diky za odpovede

ak nevie ani to kde sa turbo dava, nech na to rovno zabudne ;)
nie je to ziadne plug and play...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


28.11.08, 20:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Turbo na 1.3 Mpi 50 kW
deekay píše:
vladik píše:
bratranec je z toho kokot kde sa to vobec montuje medzi co kde jako a z coho diky za odpovede

ak nevie ani to kde sa turbo dava, nech na to rovno zabudne ;)
nie je to ziadne plug and play...


Prave som zdrzal tohoto komentara :lol: :lol: :lol: :

Citace:
Tak nech sa do toho radsej ani nepusta :roll:

Zamontovat turbo je ta najjasnejsia cast celej upravy (teda pokial nedava aj intercooler, vtedy je to o kusok zlozitejsie). Ale potom zabezpecit optimalnu davku paliva a ovladanie turba je pre lajika bez vybavenia na plesinu 8) Ale to je len moj nazor ziskany pri laborovani s ropakmi. A su tu ludia ktory to uz zvladli.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


28.11.08, 20:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Turbo na 1.3 Mpi 50 kW
deekay píše:
vladik píše:
bratranec je z toho kokot kde sa to vobec montuje medzi co kde jako a z coho diky za odpovede

ak nevie ani to kde sa turbo dava, nech na to rovno zabudne ;)
nie je to ziadne plug and play...


je to blbosť, netvrdíme že sa to nedá, ale je to dlhá a drahá cesta...

a škoda motor na to nieje príliš stavaný, tá 3x uložená kľuka je dosť nevýhoda...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.11.08, 20:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Vychod utociiii....


Najprv by som porozmyslal, ci 50kW Mpi je ten najvhodnejsi motor. Ma to totiz najvyssi kompresny pomer, a elektronicky riadene vstrekovanie paliva ktore ani nevie ktory valec ma presne plnit a zapalit :shock:

Ovela vhodnejsie sa mi zda pouzit 40kW BMM, alebo karburator.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


28.11.08, 20:52
Profil

Příspěvky: 66
Bydliště: jaroměř
Příspěvek 
kwiko píše:
Ovela vhodnejsie sa mi zda pouzit 40kW BMM, alebo karburator.

ja bych radsi zvolil vstrikování než karburátor

_________________
favorit 89. (momentálně na špalkách...)
..........škoda forever...............


28.11.08, 20:58
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Teeny píše:
kwiko píše:
Ovela vhodnejsie sa mi zda pouzit 40kW BMM, alebo karburator.

ja bych radsi zvolil vstrikování než karburátor


Preco? Na programovanie Bmm potrebujes uz celkom slusne vybavenie (ako vedomostne, tak softverove). A skodovacke 1,3Mpi sa (co pozorujem diskusie ludi co sa tym zabavaju) este tazsie presviedca na inu vieru. Mimochodom Bmm sa robilo aj so senzorom klepania a rychlosti. Na mechanicke turbo potrebujes obrazne len srobovak, zelezne nervy, analyzer vyfukovych plynov a stroboskop. :wink:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


Naposledy upravil kwiko dne 28.11.08, 21:07, celkově upraveno 1



28.11.08, 21:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Teeny píše:
ja bych radsi zvolil vstrikování než karburátor


myslím že vstrekovanie je ťažšie naladiť ako karb...

alebo spalšiť Fiat UNO 1.4T myslím do roku 1992, tie myslím mali karburátory.

iba tá kompresia....

ja by som chcel kompresor... :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.11.08, 21:07
Profil
rejpal

Příspěvky: 18265
Příspěvek 
michalkatka píše:
ja by som chcel kompresor... :idea:


Jeden už máš... :wink:


28.11.08, 21:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já nevím čemu se divíte :?: turbo dáš na motor asi hodinka práce a výkon 110 kW spotřeba mx 4 litry, len ta trůba :evil: chýba len ta trůba :roll: :D miloš


28.11.08, 22:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
fatal píše:
michalkatka píše:
ja by som chcel kompresor... :idea:


Jeden už máš... :wink:


no joooo

stále zvažujem čím budem poháňať toho pickupa... mám ďaľší nápad :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.11.08, 23:59
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
michale postav do pickupa 120S, odlisis se dokonale, to nikdo nema


29.11.08, 00:03
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Vít píše:
michale postav do pickupa 120S, odlisis se dokonale, to nikdo nema


sorry, ale to by bol krok nazad...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.11.08, 00:08
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
hm.. asi jako TAZ :) když tedy pokrok, co HTP ? :lol:


29.11.08, 00:18
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Vít píše:
hm.. asi jako TAZ :) když tedy pokrok, co HTP ? :lol:


inovácia 1203 na Taz 1500 bola v čase výroby Fava, netvrdím že je modernejší, ale časovo je rovnako starý, a keby si vnímal čo som chcel tak iba informácie... a všetci sa na mne iba zabávajú ale info bolo veľmi chabé na odborníkov vašeho kalibra :roll: :lol:

a HTP nieje zlý nápad, dám ich tam rovno dva a mám 2.4 V6.... :shock: :evil:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.11.08, 00:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz