Autor |
Zpráva |
vladik
Příspěvky: 70
|
Turbo na 1.3 Mpi 50 kW
bratranec je z toho kokot kde sa to vobec montuje medzi co kde jako a z coho diky za odpovede
|
28.11.08, 20:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Re: Turbo na 1.3 Mpi 50 kW
vladik píše: bratranec je z toho kokot kde sa to vobec montuje medzi co kde jako a z coho diky za odpovede
ak nevie ani to kde sa turbo dava, nech na to rovno zabudne
nie je to ziadne plug and play...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
28.11.08, 20:31 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Turbo na 1.3 Mpi 50 kW
deekay píše: vladik píše: bratranec je z toho kokot kde sa to vobec montuje medzi co kde jako a z coho diky za odpovede ak nevie ani to kde sa turbo dava, nech na to rovno zabudne nie je to ziadne plug and play... Prave som zdrzal tohoto komentara : Citace: Tak nech sa do toho radsej ani nepusta Zamontovat turbo je ta najjasnejsia cast celej upravy (teda pokial nedava aj intercooler, vtedy je to o kusok zlozitejsie). Ale potom zabezpecit optimalnu davku paliva a ovladanie turba je pre lajika bez vybavenia na plesinu Ale to je len moj nazor ziskany pri laborovani s ropakmi. A su tu ludia ktory to uz zvladli.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
28.11.08, 20:40 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Turbo na 1.3 Mpi 50 kW
deekay píše: vladik píše: bratranec je z toho kokot kde sa to vobec montuje medzi co kde jako a z coho diky za odpovede ak nevie ani to kde sa turbo dava, nech na to rovno zabudne nie je to ziadne plug and play...
je to blbosť, netvrdíme že sa to nedá, ale je to dlhá a drahá cesta...
a škoda motor na to nieje príliš stavaný, tá 3x uložená kľuka je dosť nevýhoda...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.11.08, 20:42 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Vychod utociiii....
Najprv by som porozmyslal, ci 50kW Mpi je ten najvhodnejsi motor. Ma to totiz najvyssi kompresny pomer, a elektronicky riadene vstrekovanie paliva ktore ani nevie ktory valec ma presne plnit a zapalit
Ovela vhodnejsie sa mi zda pouzit 40kW BMM, alebo karburator.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
28.11.08, 20:52 |
|
|
Teeny
Příspěvky: 66 Bydliště: jaroměř
|
kwiko píše: Ovela vhodnejsie sa mi zda pouzit 40kW BMM, alebo karburator.
ja bych radsi zvolil vstrikování než karburátor
_________________ favorit 89. (momentálně na špalkách...)
..........škoda forever...............
|
28.11.08, 20:58 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Teeny píše: kwiko píše: Ovela vhodnejsie sa mi zda pouzit 40kW BMM, alebo karburator. ja bych radsi zvolil vstrikování než karburátor
Preco? Na programovanie Bmm potrebujes uz celkom slusne vybavenie (ako vedomostne, tak softverove). A skodovacke 1,3Mpi sa (co pozorujem diskusie ludi co sa tym zabavaju) este tazsie presviedca na inu vieru. Mimochodom Bmm sa robilo aj so senzorom klepania a rychlosti. Na mechanicke turbo potrebujes obrazne len srobovak, zelezne nervy, analyzer vyfukovych plynov a stroboskop.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
Naposledy upravil kwiko dne 28.11.08, 21:07, celkově upraveno 1
|
28.11.08, 21:05 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Teeny píše: ja bych radsi zvolil vstrikování než karburátor
myslím že vstrekovanie je ťažšie naladiť ako karb...
alebo spalšiť Fiat UNO 1.4T myslím do roku 1992, tie myslím mali karburátory.
iba tá kompresia....
ja by som chcel kompresor...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.11.08, 21:07 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
michalkatka píše: ja by som chcel kompresor...
Jeden už máš...
|
28.11.08, 21:25 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já nevím čemu se divíte turbo dáš na motor asi hodinka práce a výkon 110 kW spotřeba mx 4 litry, len ta trůba chýba len ta trůba miloš
|
28.11.08, 22:56 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
fatal píše: michalkatka píše: ja by som chcel kompresor... Jeden už máš...
no joooo
stále zvažujem čím budem poháňať toho pickupa... mám ďaľší nápad
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
28.11.08, 23:59 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
michale postav do pickupa 120S, odlisis se dokonale, to nikdo nema
|
29.11.08, 00:03 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Vít píše: michale postav do pickupa 120S, odlisis se dokonale, to nikdo nema
sorry, ale to by bol krok nazad...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.11.08, 00:08 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
hm.. asi jako TAZ když tedy pokrok, co HTP ?
|
29.11.08, 00:18 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Vít píše: hm.. asi jako TAZ když tedy pokrok, co HTP ?
inovácia 1203 na Taz 1500 bola v čase výroby Fava, netvrdím že je modernejší, ale časovo je rovnako starý, a keby si vnímal čo som chcel tak iba informácie... a všetci sa na mne iba zabávajú ale info bolo veľmi chabé na odborníkov vašeho kalibra
a HTP nieje zlý nápad, dám ich tam rovno dva a mám 2.4 V6....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
29.11.08, 00:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|