Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 18:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Hlava (?) a její cena 
Autor Zpráva

Příspěvky: 13
Bydliště: Ústecko
Příspěvek Hlava (?) a její cena
Ahoj,

mám podezření na špatné těsnění u hlavy.

Když sundám víčko od dolevání oleje na motoru, je plné takové bílé sedliny (Udělala se tam po cca 3 000 km), ochutnal jsem ji a je bez chuti, snad možná trochu sladká (Fridex dolévám červený).
Fridex mírně ubývá. Dočetl jsem se tu, že pokud jezdím extrémně krátké jízdy (můj případ denně 4 kmdo práce a zpět) může to být tím. Ten ubývající Fridex může zase být mírně tekoucí chladič.

Tzn: Jak se pozná, že by to mohlo být těsnění hlavy, aniž by se to muselo celé rozdělávat?

A jak dlouho by trvalo mechanikovi vyměnit? (tj. práce na den nebo na dýl?)

Díky Honza M.

Felda 1,3 MPI 50 kW
r.v. 99
najeto 133 000 km


27.11.08, 17:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 784
Bydliště: Chrudimsko
Příspěvek 
Ten šlem bude těma krátkýma jízdama v chladném počasí. Manželka taky jezdí 4km do práce a zpět, toho šlemu má u fiesty spoustu. Jak se oteplý šlem je pryč. Koukni pod víčko až pojedeš nějakou delší trasu 100km a víc. Kdyby ti šel fridex do oleje, nechutně by to tlakovalo do fridexu, měl by si bordel v expanze a šli by tam bubliny.

_________________
Forman Glxi r.v.93 karbec 43Kw lpg
Obrázek
Ford Fiesta r.v.91 37kw


27.11.08, 17:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
Jak pise frederik. Pokud by bylo vadne tesneni pod hlavou tak by jsi mel v chladici kapaline binec a bublalo by to tam.

k tvoji dalsi otazce jak dlouho to trva... Zkusenemu mechanikovi by to zabralo cca do 3 hodin s im ze by musel predem cekat nez by motor vychladl aby mohl schodit hlavu.


27.11.08, 21:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Máš problémy s náhodným přehříváním motoru?

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


27.11.08, 22:55
Profil ICQ

Příspěvky: 13
Bydliště: Ústecko
Příspěvek 
Nepér píše:
Máš problémy s náhodným přehříváním motoru?



Ne, za celou dobu, co s autem jezdím (tj skoro 2 roky), nebyl problém s přehříváním.


Za jak dlouho se v chladicí nádobce objeví ten binec?

_________________
Felicie 1,3 MPI
r.v. 99
133 000 km poctivých


28.11.08, 21:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No, pokiaľ sa to neprehrieva a ozaj jazdíš prevažne veľmi krátke trasy, neriešil by som to...azda skús použiť nejaký prípravok na utesnovanie chladiacich sústva motorov, to by mohlo pomôcť...jedine, čo ma trochu mätie je, že "fridex pomaly ubývá"...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.11.08, 08:19
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Jestli máš čím natlakovat soustavu, tak tam foukni asi 1 atmosféru a projeví se ti netěsnost. Jestli nemáš čím, tak si kup ten sajrajt na utěsnění chladičů, nejlepší zkušenost mám s takovým zeleným neřádem, stojí asi 120 korun a mají ho na každé shellce. Jak se ale menuje ti neřeknu, aj kdybys mě rozkrájel. Je to taková černá flaštička velikosti trochu víc než krabička od cigár a zatáhlo nám to i centimetrovou díru na chladiču.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


29.11.08, 08:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Drak píše:
Je to taková černá flaštička velikosti trochu víc než krabička od cigár a zatáhlo nám to i centimetrovou díru na chladiču.

na tatře ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


29.11.08, 10:03
Profil ICQ

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ty těsniče chladičů jsou dobré, já mám dobré zkušenosti s přípravkem od firmy Wynns :) Je to taková fialová lahvička za cca 120 CZK :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.11.08, 10:52
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
já bych zlikvidoval ten červený maglajs prožírá se kam může a dal bych modrý antifreze na -30 na mé feldě jsem doleval dvojku za měsíc G12+ a nedolévám nic modrý antifreze miloš


29.11.08, 11:25
Profil

Příspěvky: 13
Bydliště: Ústecko
Příspěvek 
ferrari píše:
No, pokiaľ sa to neprehrieva a ozaj jazdíš prevažne veľmi krátke trasy, neriešil by som to...azda skús použiť nejaký prípravok na utesnovanie chladiacich sústva motorov, to by mohlo pomôcť...jedine, čo ma trochu mätie je, že "fridex pomaly ubývá"...


OK, zkusím tam teda vrazit nějakej ten utěsňovač a pak mrknu, jestli to někde neteče. Před půl rokem jsem dával novou vodní pumpu (tekla) a bral jsem, že už mám vystaráno.


Kdybych se pak teda rozhoupal k výměně těsnění hlavy, mám počítat se zhruba 3 hodinama práce? Ptám se kvůli tomu, až to budu u mechanika poptávat, tak abych věděl, kolik to cca bude koštovat...

_________________
Felicie 1,3 MPI
r.v. 99
133 000 km poctivých


29.11.08, 12:03
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Počítej spíše s celým dnem, ony mohou nastat komplikace, např. malý přesah válců nad blokem což je docela časté. Pak se musí sundat vana, odmontovat ojnice od kliky a společně s válci je vyndat ven, dát nové vymezovací podložky pod válce a znovu smontovat. Do toho občas třeba válec nejde zaboha ven a je to práce klidně na celý den.. :)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


29.11.08, 12:30
Profil

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
zdravíčko, na fávo potřebuju vyměnit vymezovací podložky pod vložkama, je na to nějak fígl? bez většího měření?
kolik podložek? dává se nějakej silikon mezi to?
nejdřív písty ven, vložky a pak zpět?, jak jdou dát zpět písty s kruožkama?

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


7.12.08, 20:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek 
spartra píše:
...nejdřív písty ven, vložky a pak zpět?, jak jdou dát zpět písty s kruožkama?

tak písty bych z válců nevyndaval... vyndaval bych je jenom pokud bych na nich měnil kroužky... snad nejni takovej problém vyndat válce z motoru i s pístama?

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


7.12.08, 20:36
Profil ICQ

Příspěvky: 1331
Bydliště: královehradecký kraj
Příspěvek 
njn, jenže tam potřebuju vyměnit vymezovací podložky pod válcema, z několika motoru mě vložky nešli vyndat, leda kladivem

_________________
š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85


7.12.08, 20:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz