Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Filtry Fel. 1.3MPI 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
kwiko píše:
michalkatka píše:
hadicu pod sedačkou odpojiť, pretlačiť úplne druhú popri nádrži a napojiť ju na trubku čo ide dopredu, nový filter namontovať niekam k motoru... nešlo by to?

Vstrekovanie ma palivovy filter umiestneny vedla nadrze, na dost nepristupnom mieste. Ale podobne riesene to maju snad vsetky automobilky. :roll:

nemaj, maj vevedenou trubku pod pravej práh a tam filtr, takže jak někde hupsneš, už neodjedeš, protože prorazíš filtr a benzín teče na zem a ne do motoru :roll: ...zlatá felda, sice špatnej přístup, ale 100%ntní krytí :wink: :lol: 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


25.11.08, 16:25
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Ondras83 píše:
kwiko píše:
michalkatka píše:
hadicu pod sedačkou odpojiť, pretlačiť úplne druhú popri nádrži a napojiť ju na trubku čo ide dopredu, nový filter namontovať niekam k motoru... nešlo by to?

Vstrekovanie ma palivovy filter umiestneny vedla nadrze, na dost nepristupnom mieste. Ale podobne riesene to maju snad vsetky automobilky. :roll:

nemaj, maj vevedenou trubku pod pravej práh a tam filtr, takže jak někde hupsneš, už neodjedeš, protože prorazíš filtr a benzín teče na zem a ne do motoru :roll: ...zlatá felda, sice špatnej přístup, ale 100%ntní krytí :wink: :lol: 8)


a vadilo by keby sa ten filter pichol do predu pred klapku :?: , predsa v predu je prístup aj priestor... :idea:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.11.08, 17:46
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
nevadilo ale kolikrát za životnost auta ho měníš ? 8)

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


25.11.08, 17:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Sadra17 píše:
nevadilo ale kolikrát za životnost auta ho měníš ? 8)


3-4x :roll:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


25.11.08, 18:13
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
NOVON píše:
DRAK: Proč by se mu investice do lpg neměla vrátit??Třebas já najedu 35 tis.km za rok a tankuju plyn za 14.80kč se spotřebou teď v zimě 8,7l/100km,oproti benzínu za 26.50kč litr a spotřebu 7,5l/100km...tak si to spočítej..;-)


No pokud dobře čtu tvůj podpis, tak máš LPG na audi...
a ne každej nalitá 35 tisíc km ročně, průměr je tak těch 10.000 km ročně, při ceně benzínu 25,- (7,5/100) a plynu 15,50 (9/100), kdy benzín klesá a plyn stagnuje, nebo mírně stoupá by se investice vynulovala po šesti letech a pak by se teprve začala vracet. Musíš brát v potaz taky zkrácený intervaly u svíček, oleje, filtrů, nutnost seřizovat 2 systémy namísto jednoho, nutnost revize a další výdaje navíc. U tak starýho auta se to prostě nevyplatí předělat, ale koupit i stím.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


25.11.08, 18:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
DRAK: No mám sice plyn v Audi,ale ta spotřeba je stejná jako na feldě..Plyn se oplatí při nájezdu 20 tis.km a více ročně,to je jasné,teda pokud započítáváš i cenu přestavby..Určitě bych dneska volil už sekvenční vstřik i přes jeho vyšší cenu..Pak bych jej nechal vymontovat a dát do dalšího auta..:-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


28.11.08, 00:21
Profil

Příspěvky: 21
Příspěvek 
Huraaaaa

Tak jsem dnes konečně vyměnil ten palivový filtr. Ale je to strašná pakárna. Jako automechanik bych si nevydělal. Sem to dělal(včetně výměny chladící kapaliny a důkladného čištění klapky) asi 4hodiny!!!! Ale je fakt, že jsem to dělal podstivě a zároveň jsem vyzkoušel profouknout starý(což byl docela problém a svitla naděje že auto pojede líp) a nový který šel lehce... Musel jsem si hadici povolit až na čerpadle a vytáhnout to i s ní... Ke sponce u nádrže sem se prostě nemohl dostat...
No tak jsem si pohrál, pak jsem to jel projet a ejhle, ono to nepocukává :P

Takže ještě jednou huráááá :)

Jinak k tomu LPG... To že teď je benzín za 25 a LPG za 14 neznamená, že se Lpg nezaplatí. Vždy je sice v zimě LPG kvůli jinému poměru směsi propan-butan cca o 1-1,5Kč dražsí, přesto nevim jak vy, ale já v zimě najezdím nejmíň z celého roku. A přes léto berme 33Kč BA(kombinace 7.5l/100km) LPG 17Kč(kombinace 9l/100) a to máme úsporu 0.95Kč/km. Když vezmu cenu za LPG podtlak 17500Kč s toroidní nádrží a roční revize za 100-200Kč, lepší svíčky NGK nebo Denso(které bych stejně dal kvůli lepším vlastnostem)tak je to i tak nejpozději za cca 20000km zpátky. A pokud budu jezdit naložený nebo s vozíkem(na stavbě), tak berme spotřebu 12l/100 BA a 14l/100 LPG. A to jest úspora 1,6Kč na 1km :!: Navíc beru výhody LPG v tom, že motor na LPG má krapet tišší a klidnější běh a taky zvětšuje max. dojezd auta. Zůstatková hodnota s LPG po cca 4-5letech provozu je taky ještě zajímavá. A ropa nebude dlouhodobě dole. Takže proč nešetřit

To jest moje filozofie zatím hrubě podložena zkušenostmi jiné Felicie 1.3MPI Combi na LPG. Jediné co ještě nemám vyzkoušeno je úprava řídící jednotky, obzvlášť zvýšení předstihu. Přesto to risknu(nejspíš od Cimbu)Na Rapid 136 se SEDR karburátorem a klasickým podtlakem mi to se sníženou hlavou na KP zhruba 11:1 , vyšším předstihem a dobře seřízeným mixérem s 2 trubky jezdilo lépe na LPG než BA. I v porovnání s jinými BA 136 auty to jelo na LPG lépe... :wink:


29.11.08, 20:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
FELICIA: Tak tak,tohle je pozitivní nahled na věc..:-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


1.12.08, 10:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz