přidušení motoru za jízdy 1,9Tdi
Autor |
Zpráva |
hammer76
Příspěvky: 3
|
přidušení motoru za jízdy 1,9Tdi
za jízdy se přidusí když vypnu a zase zapnu za jizdy klíček tak zase chvilku jede normálně octavie 1.9Tdi 99 na diagnostice vse ok dela to spíš při zátěži Tak jsem dal na radu dal jsem vahu vzduchu a porad stejne (( motor mam AGR
Naposledy upravil hammer76 dne 7.12.08, 12:40, celkově upraveno 3
|
30.11.08, 14:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Musel som si to precitat 10x aby som to ason ciastocne pochopil
Diagnostika to riesi, ale robi to len pri volnobehu, alebo vobec nezalezi na otackach?
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
30.11.08, 14:25 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
diagnostika, váha vzduchu...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
30.11.08, 14:59 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
taky bych řekl že váha, kolikrát nemusí být v chybě a přitom nechodí tak jak má, nejlépe za jízdy sledovat hodnoty, páč na místě se do zátěže nedostaneš a tudíž to nepoznáš.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
30.11.08, 17:26 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Kristensen píše: taky bych řekl že váha, kolikrát nemusí být v chybě a přitom nechodí tak jak má, nejlépe za jízdy sledovat hodnoty, páč na místě se do zátěže nedostaneš a tudíž to nepoznáš.
samozřejmě, že hodnoty měřit za jízdy....každopádně, pokud bude prázdná paměť, šel bych po váze vzduchu, ještě bych mrknul na lambdu
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
30.11.08, 18:56 |
|
|
Felicia
Příspěvky: 21
|
Chce to hodit na diagnostiku. Je vidět že byl překročen tlak turba, tak se to přepne do nouzového režimu. Takže to je buď ventil N75, ale ještě pravděpodobnější jsou zatuhlé lopatky turba pokud to je 81kW a obzvlášť jestli jezdíš krátké trasy a nebo to pořádně neproháníš a jen jezdíš na potřebu...
|
30.11.08, 19:49 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
jedine projet za jizdy...sledovat hodnotu hlavne ta vaha vzduchu tam bych se zameril ona je lvetsinou elektricky v poradku takze se neobjevi v zavadach ale dava nesmyslny udaj o prutoku vzduchu ...vestinou maly a proto to nejede
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
30.11.08, 21:03 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
jojo, prostě u TDIček odcházej váhy....
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
30.11.08, 21:34 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Mám s něčím podobným zkušenost, při velkém výkonu (třeba akcelerace do kopce) to najednou ztratilo tah. Nic jsem s tím nedělal, jen jsem to "rozjezdil".
|
30.11.08, 22:04 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
fatal píše: Mám s něčím podobným zkušenost, při velkém výkonu (třeba akcelerace do kopce) to najednou ztratilo tah. Nic jsem s tím nedělal, jen jsem to "rozjezdil".
překonal jsi hranici tlaku v turbu...časem se to vrátilo
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.12.08, 18:42 |
|
|
Jim
VYKOŘISŤOVATEL
Příspěvky: 4161 Bydliště: Štatl
|
to je blbost, jak rozjezdil???
padá ti to nouzáku, motor pozná ze je neco spatně tak omezí výkon aby se nepoškodil
chce to vag a vyčíst závadu
nejčatěji ventil N75, zatuhlá regulace turba pokud máš motor ALH(jak píšou ostatní)
doporučuju
www.dieselpower.cz a jejich forum
_________________ 130 RAPID 85' Veverka Pojištění od Allianz, AXA ČPP, ČSOB TRIGLAV, UNIQA; oleje CASTROL, GULF, SHELL, TOTAL, provozní kapaliny, Vify a jiné
http://www.japl.cz - služby od JIMa
|
1.12.08, 19:51 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
SEATJim píše: to je blbost, jak rozjezdil??? padá ti to nouzáku, motor pozná ze je neco spatně tak omezí výkon aby se nepoškodil chce to vag a vyčíst závadu nejčatěji ventil N75, zatuhlá regulace turba pokud máš motor ALH(jak píšou ostatní) doporučuju www.dieselpower.cz a jejich forum
egr ventil přepustil přetlak v turbu, časem se to zase srovná, ale do tý doby to jezdí tak nějak o ničem...nemusí chodit na seat stránky
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.12.08, 20:13 |
|
|
Jim
VYKOŘISŤOVATEL
Příspěvky: 4161 Bydliště: Štatl
|
si tam klkni to je dieslaruv raj ne seat www
a egr pustí spaliny z5 do sání skrz emise a jeste jsem neslyšel ze by pustil tak moc aby to šlo do nouzáku
_________________ 130 RAPID 85' Veverka Pojištění od Allianz, AXA ČPP, ČSOB TRIGLAV, UNIQA; oleje CASTROL, GULF, SHELL, TOTAL, provozní kapaliny, Vify a jiné
http://www.japl.cz - služby od JIMa
|
1.12.08, 20:20 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
SEATJim píše: to je blbost, jak rozjezdil???
Klidně tomu říkej blbost, ale je to tak. Prostě jsem to začal pravidelně prohánět (samozřejmě při provozní teplotě), ze začátku jen na půl plynu do dvou a půl tisíc, no a pak po kouscích víc a víc. Teď motoru nedělá problém ani plyn na podlaze do téměř maximálních otáček, dříve při pedálu na podlaze motor ztratil tah (nejspíše nouzový program, jak zde bylo napsáno). Z informací, které jsem (nejen zde) vysomroval od zkušenějších, odhaduju, že to byla jen zatuhlá mechanika variabilní geometrie lopatek turba.
|
1.12.08, 23:15 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
a egr pustí spaliny z5 do sání skrz emise a jeste jsem neslyšel ze by pustil tak moc aby to šlo do nouzáku [/quote]
no ja sem to taky neslysel ale nekolikrat videl...a menil ho proste kdyz se ten ventil posere a vubec nezavre..nebo propousti pak to samozrejmne cele z kresluje a taky to nejede
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
1.12.08, 23:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|