Autor |
Zpráva |
Kukyn
Příspěvky: 360 Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
|
Je to na kapalinu a zaroveň tím unika vzduch pokud v malém okruhu nějaký je.A na Fáčko je termostat 88 stupňů
_________________ Škoda Favorit 136L 46kW
|
27.11.08, 10:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
alda
Příspěvky: 299 Bydliště: BRNO
|
Mě to dělalo to stejný - motor se ne a ne zahřát. Po výměně termostatu vše OK.
Jo a taková perlička - jako správný motorista vozím sebou i náhradní termostat, no a ten byl MADE IN POLAND. Měl na sobě vyraženo 85stupňů, ale nepohnul se ani ve vroucí vodě.
_________________ Škoda 120L, vrbová zelená, r.v. 12/87
centrál+alarm na dálk. ovládání
|
27.11.08, 11:02 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Kukyn píše: Je to na kapalinu a zaroveň tím unika vzduch pokud v malém okruhu nějaký je.A na Fáčko je termostat 88 stupňů
Zmenši si ten avatar...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.11.08, 13:28 |
|
|
ja05
Příspěvky: 26
|
tak píšu rozřešení problému - termostat sem sice koupil, ale bohužel jsem nekoupi tešnění, takže na výměnu nedošlo...
ale protože jsem ještě před plánovanou opravou potřeboval ujet nějakej ten kilák, tak jsem nasadil karton - a ejhle....
závada opravena jedu cca v 1/3 bílýho obdelníčku, to myslím že je okay....
na termostat taky dojde - časem
díky všem za rady
|
2.12.08, 13:34 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ja neviem kto vas vsetkych uci na tieto kartony a debilne decky, toto nie je skoda 120
ak ti nedosiahne spravnu teplotu za chvilu a bez tvojej pomoci, je to porucha!
takze problem nevyrieseny... ale na druhej strane, tvoje auto
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.12.08, 13:41 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
deekay píše: toto nie je skoda 120
No právě, stodvacítka se ohřála rychleji, protože na motor nefučí proud studeného vzduchu. U předohrabu je částečné zakrytí chladiče téměř nutnost...
|
2.12.08, 14:12 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
fatal píše: deekay píše: toto nie je skoda 120 No právě, stodvacítka se ohřála rychleji, protože na motor nefučí proud studeného vzduchu. U předohrabu je částečné zakrytí chladiče téměř nutnost...
nutnost? nebud smiesny
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.12.08, 14:13 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ono to je jak 120 tak Fa
Dečky před chladičem měly smysl dávných dobách kdy všechna auta měla za chladičem mechanickou vrtuli trvale hnanou řemenem, dnes to nemá sebemenší význam, termostat a spínatelná sahara jsou toho důvodem
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.12.08, 14:29 |
|
|
ja05
Příspěvky: 26
|
tak zase nevim nic....ale každopáděn beru, že to asi není uplně okay, používat kartony....
ale jako prozatimni reseni to pomohlo....ale dam na vas, ze s tim chce neco delat
|
2.12.08, 14:32 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Šemik píše: ...dnes to nemá sebemenší význam...
Pro někoho holt rychlejší ohřátí motoru na provozní teplotu nemá sebemenší význam...
|
2.12.08, 14:37 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ale jak proboha může dečka ovlivnit tu teplotu? K tomu je přeci v okruhu termostat a navíc je to ještě na uplně druhé straně auta než je motor
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.12.08, 14:37 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Šemik píše: Ale jak proboha může dečka ovlivnit tu teplotu? K tomu je přeci v okruhu termostat
Teplotu ovlivní málo, o tom jsem se ani nezmiňoval.
|
2.12.08, 14:40 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak to jsem to nepochopil
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
2.12.08, 14:40 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Šemik píše: Tak to jsem to nepochopil
Vždyť je to jednoduché. Zakryješ částečně přístup vzduchu do chladiče i motoru. Po nastartování a vyjetí je tedy proud studeného vzduchu do motorového prostoru slabší. Důsledkem je rychlejší ohřátí na provozní teplotu. U stodvácy samozřejmě zakrytím chladiče motoru nepomůžeš. Teda pomůžeš, ale jen tím, že nebude dostávat na první válec takové teplotní šoky.
|
2.12.08, 14:48 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
fatal píše: Šemik píše: Tak to jsem to nepochopil Vždyť je to jednoduché. Zakryješ částečně přístup vzduchu do chladiče i motoru. Po nastartování a vyjetí je tedy proud studeného vzduchu do motorového prostoru slabší. Důsledkem je rychlejší ohřátí na provozní teplotu. U stodvácy samozřejmě zakrytím chladiče motoru nepomůžeš. Teda pomůžeš, ale jen tím, že nebude dostávat na první válec takové teplotní šoky.
ale funguje to samozrejme aj opacne: ked ides rychlo a dobre tomu nakladas do kopca nemusi ti to stacit napor vzduchu v kritickych situaciach uchladit
a myslim ze prechodove stavy ako ohrievanie motoru nie su tak dolezite ako potom pracovny rezim...
karton - NIE
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
Naposledy upravil deekay dne 2.12.08, 14:58, celkově upraveno 1
|
2.12.08, 14:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|