Autor |
Zpráva |
Zahatlan Tomas
Příspěvky: 22
|
ako nastaviť správne karburator
Ako nastavit správne karburator.?ďakujem za každú radu.
|
3.12.08, 18:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Auto?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.12.08, 18:21 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
favorit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
3.12.08, 18:22 |
|
|
Zahatlan Tomas
Příspěvky: 22
|
Sadra17 píše: favorit q
ano je to favorit je to prva vyroba 89 rocnik
|
3.12.08, 18:31 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Radši jinak: šroub směsy lehce zašroubuj a povol o cca 3 otáčky, až to budeš mít tak nastartuj (mělo by se to udržet v poho, musí být motor na provozní teplotu) no a když to bude brčet na volnoběh tak začni pomalinku šroub na směs zašroubovávat, do té doby než začnou padat otáčky jakmile začnou padat tak přestaň, zafixuj si polohu šroubováku a začni povolovat a počítej počet otáček šroubováku do té doby než začnou opět klesat otáčky motoru tam se zastav a vem počet otáček šroubováku poděl ho dvěma a o tu polovinu ho zase zašroubuj, chápeš? tak teď by jsi měl být někde na nejoptimálnější směs.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.12.08, 18:51 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ja len dodam ze jedine co vies na favoritackom karburatore spravit pod tym co si vacsina ludi predstavuje ako "nastavovanie" su volnobezne otacky
nic ine sa skrutkovacom nastavit neda a inac tam netreba nic nastavovat pokial sa nieco neposkodilo, maximalne pozriet ci je dobry obohacovac zmesi, membrany, pumpicky...
ak ide dobre, nerypat sa v nom!
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
3.12.08, 19:09 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
deekay píše: ja len dodam ze jedine co vies na favoritackom karburatore spravit pod tym co si vacsina ludi predstavuje ako "nastavovanie" su volnobezne otacky nic ine sa skrutkovacom nastavit neda a inac tam netreba nic nastavovat pokial sa nieco neposkodilo, maximalne pozriet ci je dobry obohacovac zmesi, membrany, pumpicky... ak ide dobre, nerypat sa v nom!
A co šroub směsi z boku??????
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.12.08, 19:14 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Kristensen píše: deekay píše: ja len dodam ze jedine co vies na favoritackom karburatore spravit pod tym co si vacsina ludi predstavuje ako "nastavovanie" su volnobezne otacky nic ine sa skrutkovacom nastavit neda a inac tam netreba nic nastavovat pokial sa nieco neposkodilo, maximalne pozriet ci je dobry obohacovac zmesi, membrany, pumpicky... ak ide dobre, nerypat sa v nom! A co šroub směsi z boku??????
pokial viem tak to je len zmes na volnobeh, nie?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
3.12.08, 19:49 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
U většiny karburátorů se šteluje směs pouze na volnoběhu ale má to vliv na celej průběh směsi, si to o 1,5 otáčky ochuď a prožeň to cca 30km a koukni ne svíčky a pak si ji zase o 1,5 otáčky od původního nastavení obohať a opět to projeď a koukni na svíce, vsadím se že poznáš rozdíl i na jízdě.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.12.08, 19:52 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
to je prostě šroub bohatosti směsi nebo šroub přídavného vzduchu, každej tomu řiká jinak.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.12.08, 19:54 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
oki
ale aspon viem ze ten na otacky je len doraz klapky, tak?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
3.12.08, 20:25 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
deekay píše: oki ale aspon viem ze ten na otacky je len doraz klapky, tak?
No to jo, to souhlasí
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.12.08, 21:13 |
|
|
Zahatlan Tomas
Příspěvky: 22
|
DAkujem za rady.A chcel som sa spítať načo je ta čierna podtlakova vec do ktorej idú 2 hadičky?Je ako je štelovanie volnobehu ta prvá od sytiča.mam vnej malu botku ako dieru je to normalne?
|
4.12.08, 17:26 |
|
|
Zahatlan Tomas
Příspěvky: 22
|
deekay píše: ja len dodam ze jedine co vies na favoritackom karburatore spravit pod tym co si vacsina ludi predstavuje ako "nastavovanie" su volnobezne otacky nic ine sa skrutkovacom nastavit neda a inac tam netreba nic nastavovat pokial sa nieco neposkodilo, maximalne pozriet ci je dobry obohacovac zmesi, membrany, pumpicky... ak ide dobre, nerypat sa v nom!
No ja som kupil feťaka a on tam mal rýpane a stale nechce dako ísť bud seká sytič alebo strasňe skapíňa No chcem ho vyčistit a pretesniť.Vnútry su dve trisky su rovnaké?
|
4.12.08, 17:32 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
nie, jedna je vacsia a jedna mensia, ak sa pozrej blizsie, su na nich cisla
vacsinou ked auto cuka, seka tak je to zapalovanim, poruchy karburatoru su ojedinele ale moze sa stat
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
4.12.08, 19:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|