Karburátor, Š120 GLS, startuje tak na 5x
Autor |
Zpráva |
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Kdyby to nevadilo, tak by je tam ve Škodovce asi nedávali
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.11.06, 16:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já si ale myslím že v andrtovi je psáno, že ten velkej šroub se má otočit 2x po 180stupních, ne po 360 jak píše Bukaj....
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.11.06, 17:17 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ba ne, Bukaj to psal dobře. Je to 2x po 360stupních. Sorry...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
5.11.06, 08:55 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Ta gulicka vplyv na startovanie nema. Ked ale akcelerujes, mas bez gulicky dieru v tahu, nakolko nefunguje spravne akceleracna pumpicka.
|
5.11.06, 16:55 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
O tej guličke sa nedávno písalo, tak si posurfuj Techweb...
A ešte si prever, či nemáš krivé víko karburátora - sním víko, otoč ho, daj dolu tesnenie a prilož posuvné meradlo - víko musí byť rovné... ak nie je, môže motor namiesto benzínu prisávať vzduch - víko sa najčastejšie prehne, keď príliš dotiahneš šrób, ktorým sa doťahuje vzduch. filter (ten šrób, kt. ide cez kryt fitra do víka karburátora)...
...podľa toho, čo píšeš je jediný problém pri sýtiči...
[/img]http://ferrari.webzdarma.cz/rovinnost.jpg[img]
do pekla, to ozaj nejde jednoduchšie pripájať obrázky? zasa som sa nahrešil ako také hovädo...[/img]
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
Naposledy upravil ferrari dne 5.11.06, 20:10, celkově upraveno 2
|
5.11.06, 19:58 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Nejde mi to už vymazať...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
Naposledy upravil ferrari dne 5.11.06, 20:10, celkově upraveno 1
|
5.11.06, 20:03 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
v mieste tej elipsy býva najčastejšie víko prehnuté...videl som aj také víka, kde táto odchýlka od rovinnsoti bola aj 1mm...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.11.06, 20:09 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
mahin píše: 1000eré díky Bukajovi......To je návod, kterej jsem potřeboval!!! Paráda. Koukal jsem na to a injektor faká v pohodě, ale není tam pod ním kulička. Tu si koupím. Elmag. ventil je ok, ale nevím, jak se dá zkontorolovat těsnost podtlakové regulace klapky 2. stupně...To nevím, co je a ani, kde to mám najít. Jinak s tou hladinou: Plovák mám dutej. Takže mám kulatinu 12mm a tu vložím mezi víko a plovák a otočit víko "hore kopcom"? a má se to jemně dotýkat kuličky ventilu? To je sice hladina, ale taky je potřeba udělat otevření, ne? Zkrátka, jak moc se má spadnout dolů ten plovák při plném otevření..Já jsem to udělal, aby to bylo dost, ale aby nespadl až na dno plovákové komory...Je fakt, že už to jede lépe, necuká to, ale starty stále stojej za vyliž prdel..Je zajímavé, že to hned chytne a hned to chcípne. A proměřoval jsem odpory v kabelech od indučky a ke svíčkám a vše je ok..
Ještě jedna věc: Nemohl by to dělat třeba ten elmag. ventil? On funguje, ale nevím, co dělá, když je třeba zima, jestli náhodou nezavře...To bude asi nejlepší změřit voltmetrem, jestli tam jde šťáva po celou dobu, že?
Děkuji mnohokrát...
Jestli elmag ventil fachá, tak v něm problém nehledej.
To, že to hned chytí a zase chcípne je buď netěsností ventilů palivového čerpadla (po cvilce stání benzín z hadiček steče zpět do nádrže - běžné u škodovek - proto po delším stání čerpáme manuálně ), nebo nízkou hladinou benzínu v plovákové komoře. Ještě je možné, že je něco ucpané (ventil, tryska, vzdušník, prostě cokoli ), ale zkus si pohrát s tou hladinou...
Jinak jak píše Ferrari, může být křivé víko a to pak netěsní víc věcí...
Nebo ještě příliš vysoká hladina paliva, které pak přetéká z plov. komory do difuzorů (poznáš, když manuálně čerpáš čerpadlem benzín do karbce - uvidíš prolínat benzín mezi tělem karbce a víkem - při pohledu do difuzorů).
A poslední věc:
Podtlaková regulace klapky II. st. je taková ta baňka, co drží na dvou šroubech na víku karbce a na jedné segrovce na páce klapky II. stupně.
(viz Ferrariho obrázek - vpravo v popředí - tam ta baňka není )
Fungovat má tak, že po otevření klapky I.st. na skoromaximum se uvolní aretace klapky II.st. a podtlakem se klapka II.st. otevře.
Táhlo regulace (ta tyčka s pružinkou na spodní straně baňky) by se měla lehce pohybovat v ose (po té tyčce) a při stlačení a zacpání sacího otvoru prstem by membrána měla udržet podtlak bez zjevného úbytku.
Netěsní-li rozebrat, posoudit a vyměnit membránu...
Omlouvám se, ale neumím psát stručněji
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
12.11.06, 21:58 |
|
|
mahin
Příspěvky: 18
|
Opět musím poděkovat Bukajovi, že píše velmi podrobně a stručně..Ta membrána je ok, hladinu jsem taky nastavil (byla nízká) a řekl bych, že vše funguje, jak má. Jenže jen na oko, protože to dělá sice méně, ale přece jen to samé..Víčko je nové, těsnění taky...Já už fakt nevím, co to může bejt, protože ani po manuálním načerpání to nepomáhá. Svíčky mám Brisk N15Y(prej se tam dávaj, ale zkoušel jsem i jiné) a zapalko je zkrátka v cajkuu...Nemáš ještě něco, co by mi pomohlo...Mockrát děkuji...
|
13.11.06, 20:02 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
mahin píše: Opět musím poděkovat Bukajovi, že píše velmi podrobně a stručně..Ta membrána je ok, hladinu jsem taky nastavil (byla nízká) a řekl bych, že vše funguje, jak má. Jenže jen na oko, protože to dělá sice méně, ale přece jen to samé..Víčko je nové, těsnění taky...Já už fakt nevím, co to může bejt, protože ani po manuálním načerpání to nepomáhá. Svíčky mám Brisk N15Y(prej se tam dávaj, ale zkoušel jsem i jiné) a zapalko je zkrátka v cajkuu...Nemáš ještě něco, co by mi pomohlo...Mockrát děkuji...
do prkna to nemáš možnosť vyskúšať karbec z inej šáde? A ozdeľovač? A benzínovú pumpu?
Ako si nastavil tú hladinu? Si si istý, že je to OK. Inak, vo víku karbecu pod tou tčkou kade sa saje benzín v systéme sýtiča má byť tlmítko (také niečo ako tryska s veľkým priemerom - máš to tam?
Ozaj, na vylúčenie benz. pumpy - okrem sýtiča ide motor dobre? Aj keď ho dlhodobo vytáčaš?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
13.11.06, 20:12 |
|
|
mahin
Příspěvky: 18
|
Tak jsem vyměnil karburátor a problém je vyřešenej...Kamarád měl jeden doma navíc a zjistil jsem, že to mohly dělat klapky, protože fungovaly jinak, než ten předchozí...Ale teď mám problém nastavit volnoběh...Je dost spadlej a šroubek vzduchu už víc nepovolím, to už bych ho mohl zahodit...Trysky ostatní jsou ok, tak nevím, kde je chyba....
|
17.11.06, 21:31 |
|
|
mahin
Příspěvky: 18
|
Prosím vás, co máte ještě za trysky z vrchu na tom karbeci? Já mám na obou jiný....A popřípadě, má bejt ta větší na 2 stupen?
|
18.11.06, 16:04 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jo , trysky jsou rozdílné pro každý stupeň. Nevim čísla z hlavy, ale bude to takhle: 1.stupeň - větší vzdušník, menší tryska
2.stupeň - menší vzdušník, vetší tryska
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
19.11.06, 08:43 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ak máš SEDR karbec:
tie "trysky na vrchu" sú pravdepodobne vzdušníky...
Ak ti nejde nastaviť voľnobeh, skús viac povoliť skrutku bohatosti - zvyčajne to pomôže. Ja som to tiež párkrát musel nastavovať tak, že skrutku bohatosti som musel vyskrutkovať aj o 6 otáčok!!! (hoci by malo byť tak 1,5 ot.).
Lenže vtedy sú možné 2 príčiny:
- extrémne zoxidované kanáliky v karburátore (s tým už asi nič nespravíš) - stáva sa to vtedy, keĎ karbec dlho stojí bez benzínu
- niekde sa ti prisáva falošný vzduch - spôsobí to extrémne ochudobenenie zmesi hlaven na voľnobeh - vzhľadom na to, že ti na predošlom karbeci blbol sýtič, Tipujem, že ti to predsa len niekde prisáva falošný vzduch a to dosť výrazne (totiž keby boli zle nastavené klapky na tom starom karbeci, ako píšeš, na sýtič by to malo min. vplyv, ibažeby boli veľmi otvorené, čo si neviem predstaviť....)
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
19.11.06, 10:55 |
|
|
Zaša
Příspěvky: 40
|
Přidám do této diskuze svou otázku. Je normální, že v základním nastvení bohaatosti směsi a vzduchu mi auto chcípá? A má nastavení bohatosti směsi a vzduchového šroubu nějaký nebo dokonce třeba podstatný vliv na spotřebu paliva? Pokud ano, tak jaké je zhruba nastavení (např. ubrat vzduch, přidat bohatost) pro nižší spotřebu? Díky za rady.
|
22.7.08, 16:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 51 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|