|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Neustálé zavzdušňování?
Netopilo mi topení, vypadalo to na zavzdušnění (ta slabá hadička s ventilem, co vede nahoře pod kapotou byla studená), tak jsem okruh odvzdušnil. Topení topilo jeden den, ta hadička po jízdě teplá (nevim, jestli má být...?), ale zase postupně přestalo a vše je tak, jak bylo... opět zima Je možný že se to topení stále někde zavzdušňuje? To by tekla někde voda ne? Nebo je nějak ucpaný?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
5.12.08, 08:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
dzavanl
Příspěvky: 23 Bydliště: Brno
|
Take se mi neustale zavzdusnovala skodarna a nakonec bylo foukle tesneni pod hlavou. Jinak se mi neztracela ani voda a ani olej a do vyrovavacky nestli bublinky tak jsem si furt rikal ze to tesnenim byt nemuze a nakonec bylo.
_________________ Skoda 120L 1982 LPG
|
5.12.08, 08:58 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Může to být netěsnost, která nasaje vzduch při podtlaku (při ochlazování motoru). Podfukování hlavy mi zavzdušňování topení nezpůsobovalo.
|
5.12.08, 09:14 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
No, chystám se na jaře komplet generálkovat celej chladící okruh... Vyměnit gumový části, vyčistit... Dost se mi nezdaj ty Sk pásky, nebo jak se jim nadává Taky se mi občas (dvakrát do roka) objeví na zemi u spolujezdce loužička... Nemůže to s tím mít něco společnýho? Teplota v pohodě, dojde na 80 a drží tam jak přibitá, pouze v létě se mi občas stalo, že jsem odcházel od auta a slyšel jak vaří voda...To by mohlo mít něco společnýho s tím těsněním hlavy, ale taky mi nefouká do vody, voda nemizí... Ale nevim jak je starý, možná by to nebylo od věci ho vyměnit. Jen si tak říkám, jestli má cenu ho měnit jen tak...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
5.12.08, 09:26 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18265
|
Petr105 píše: ...pouze v létě se mi občas stalo, že jsem odcházel od auta a slyšel jak vaří voda...
Vaří voda říkáš, nemáš zasraný chladící prostor u 4. válce? To mi dělalo taky na starém motoru, vypnul jsem motor a začalo to bublat. Teď to tam mám čisté, můžu jet do prudkého kopce, vypnout motor bublání se nekoná, přestože motor dostává zabrat mnohem více (větší tlaky apod.). Pokud ti jinak teplota drží, těsnění nefouká.
PS: Ten zasraný chladící prostor měl ještě jeden neblahý vlil, praskl mi píst...
|
5.12.08, 09:39 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
No, snad to tím nebude... Myslím, že v tom létě to bylo kvůli vzduchu opět... Protože jsem do práce jezdil přesně takovou vzdálenost, že teplota vystoupala téměř do bodu varu a než stačil termostat otevřít, protože to bylo zavzdušněný, tak jsem byl na místě... Takže jsem to vypnul a poslouchal, jak to vaří... Asi jsem tím těsnění pod hlavou dost naložil Každopádně bych mohl celej okruh vyčistit... Co tam nalít? A důležitá otázka- neucpu to ještě víc, pokud to už přicpaný je?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
5.12.08, 09:49 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Bublani pri chcipnuti motoru znamena, ze mas neco nekde kurewsky ohraty, ale je to maly, takze co voda uchladi, kdyz to jede. Bud bordel kolem vlozek nebo tesneni. Osobne bych tipoval spis to tesneni.
Jinak muzes tomu pomoct tak ze dobre vyspadujes odvzdusnovaci hadici k expanzce. Kdo ji ma provesenou, tak je tam napytchu.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
5.12.08, 10:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|