|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Autor |
Zpráva |
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
mereni multimetrem :)
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
4.12.08, 19:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Vypni vsetky spotrebice a odpoj jeden pol aku. medzi odpojeny pol a aku zapoj autoziarovku - 5W alebo 20W. Ak sa rozsvieti, nieco si zabudol vypnut. Ak sa nerozsvieti, zapoj miesto nej merak nastaveny na rozsah 20A - kable jeden v 20A a druhy v COM. Ak namerias menej nez 0,2 A, mozes prestrcit kabel z 20A do mA a pokracovat v merani na 200 mA rozsahu. Ak to presne nedodrzis, DT9205A mozes odovzdat na zbernom dvore. V EU je zakazane davat spalene meraky do komunalneho odpadu.
|
4.12.08, 19:56 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No ono s tim prepinanim rozsahu je prave problem. Kdyz zacnes na 20A a budes snizovat, tak to je sice hezky, jenomze radio, central... po pripojeni multimetru po kratky okamzik tahnou docela vysoky proud ktery mu 200mA pojistku spali. Je tedy potrebny mit baterku zapojenou, prilozit oba merici hroty a pak teprve jeden silovy kabel baterky odpojit...
Hlavne nezkousej merit proud v zasuvce 230V
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
4.12.08, 20:09 |
|
|
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
autoradio mam stale pod napetim a mam tam alarm, (kvuli tomu to merim),pac kdyz delsi dobu stojim tak se mi vybije baterka (proto ji odpojuji) , ale co jsem ted koupil novou tak jsem to jeste nezkousel nechat zapojeny. takze pro upresneni je to takto spravne ??
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
4.12.08, 20:11 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Je to dobře, ale jak povídal matthes, nesmíš začít měřit spojením obvodu, ale jeho rozpojením, protože když baterku k autu připojíš, vznikne proudová špička a spálí ti na rozsahy 200mA pojistku. Takže povol svorku na baterii a pak ji třeba jen přidrž, ať je auto normálně připojeno. Toto dočasné spojení přemosti ampérmetrem, měl by ukazovat nulu, potom to rozpoj, nech procházet všechno přes měřák a koukej.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
5.12.08, 00:30 |
|
|
jizíček
Příspěvky: 926 Bydliště: Malé Březno,Most
|
ok .. dnes odpoledne na to mrknu a uvidime co namerim ...
_________________ Favorit 135 BMM r.v. 94 - odhlašený
VW Golf III combi, 1.9 tdi, r.v. 97
Škoda 742 Forever Team
|
5.12.08, 00:42 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
stav se u me , zmerime vse...zitra jsem doma, jen v 17 mi prijde pani pojistit novy vuz.....
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
5.12.08, 21:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|