Jiri : Diky no asi jsi me spatne pochopil
Bohuzel to nemam ted moznost nafotit takze se to budu snazit popsat..tu chybu 0533 jsem uz taky nasel, ze je to idle air control, v ceskym vagu zase spatne volnobezne otacky nizke/vysoke..Napadla me jen skrtici klapka, ktera jsem cekal, ze bude hodne zaprasena ale neni to nic hroznyho..klapka je totozna s octavii nebo felicii 1,6MPi..mel by tam byt nekde senzor tlaku a teploty vzduchu tak jeste ten je moznou zavadou te hlasky chyby..ale auto jezdi dobre, neskube, nic takovyho no..
A ted teda k te hadicce..zespod boxu s filtrem jsou dve velice tenke hadicky (prumer tak do 5mm i s gumou) jedna ta tenka hadicka je napojena na plast. potrubi sani vzduchu, kde je ten ventil ovladajici regulaci tepleho vzduchu od vyfuk. svodu..to je OK..
Ale pak vede z boxu s filtrem hned vedle ni totozna druha hadicka, na kterou jsou jakoby udelane drzacky, aby vedla nekam doprava ..ale je hned asi po 7cm strizena a nezjistil jsem kam by mela vest..nebo jestli je to tak schvalne
Pokud ucpu rukou sani vzduchu do boxu s filtrem tak se mi lehce snizi otacky (napr pod plynem z 2000ot na 1800ot,ale ne volnobezne, ty drzi konstantne lehce pod 800) a je slyset siceni ze vzduch se nasava jinudy..ale fakt nevim jestli by se nasal tak tenounkou strizenou hadickou.. a kolem usti hadice od EGR to taky myslim neunikalo..to siceni se nedalo lokalizovat odkud jde.. A hrdlo klapky ma klasicky ten gumovej tesnici natrubek..