Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Facko 40kW -LEKR + plyn - Malej vykon ? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 23
Příspěvek Facko 40kW -LEKR + plyn - Malej vykon ?
Ahoj, koupil jsem facko s motorem 135 a plynem. Je to rok 93, alenekdo tam misto strikacky dal LEKR.
Auto startuje v pohode, do 2tisic tahne naprosto super, jak na benzin tak na plyn, avsak po tyhle hranici je uz to dost bida. na 2-3 rychlostni stupen se jeste neco deje mezi 3.5-3.8tisic ot/min. na vyssi kvalty nic. Maximalni otacky, kdy uz to neni vylozene trapeni a nesmyslne vytaceni, se mi podarilo dosahnout bylp tak 4.200 ot/min.

Dalsi vec co to dela, je lehce cukavy zrychleni, pokud dam vice nez 3/4plynu.
Od pulky pridani plynu, se mi zda, jakoby dalsi pridavani nemelo uz valnej smysl, jede to jen o malinko lepe.
Max rychlost, po dlouhodobem trapeni byla tak +-120km/h

Vymenil jsem vzduchovej filtr, a o napatrnej rozdil se to zlepsilo, ale zadnej zazrak se nekonal...

Chci se zeptat cim to muze bejt ?

Dneska bylo hnusne, tak jsem pod auto nelezl, ale je mozny, ze tam nekdo nechal katik, a ten se tim, ze je tona nerizenym karbecu proste ucpal, a dela vyfukove potrubi takrka napruchodnym ?

Nebo mate jeste jinaci napady ?

Co se tyce predstihu, tak bych rekl ze je +-OK: viz starty, do vyfuku to nestrili...

Diky za nejake rady :)


12.12.08, 18:16
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Druhá komora karburátoru? Možná se neotvírá. Sundej filtrbox a sleduj.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


12.12.08, 18:40
Profil

Příspěvky: 23
Příspěvek 
Pri kolika ot/min by mel otvirat ? ... kouknu na to...


12.12.08, 19:48
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
na volnoběh je těch otáček na otevření druhýho stupně hodně, otevírá se to totiž až při skoro plným plynu, do tý doby je druhý stupeň mechanicky zablokován (když budeš stát před autem, tak je druhý stupeň blíž k tobě


12.12.08, 20:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
VÍT: Při provozu na lpg nemusí fungovat 2 komora..Viděl bych to na svíčky+kable+palec+víčko rozdělovače a možná taky ten výfuck;-).

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


12.12.08, 23:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
Ještě jsem nad tím trochu uvažoval a ten výfuck je hoodně pravděpodobný,když píše,že do 2 tis.ot. je to v poho a pak se to vlastně dusí..
Zkusil bych rozpojit/uvolnit výfuk před katem a projet to..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


12.12.08, 23:50
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
novon, to ja nerikam ze fungovat musi nebo ne, odpovidal jsem mu jen na ty otacky, jak je v aute plyn, tak o tom nic nevim a priciny problemu jen odhaduju, tady souhlasim s tim vyfukem a jinak ten karburator muze byt za a rozjebany, za be spinavy

proc ale nemusi na lpg fungovat druha komora by me zajimalo, to mi prosim vysvetli


12.12.08, 23:57
Profil ICQ

Příspěvky: 23
Příspěvek 
Na to, jestli otvira i druhej stupen karbecu jsem nekoukal, ale kdyz dam plnej a cekam, tak v urcitejch otackach to zmeni zvuk a "jakoby" to zacne vic tahnout, takze druha komora zrejme otvira - kdysi davno jsem vlastnil i 120tku, a tam to poznat bylo.. Tak si myslim, ze to tady jine nebude..

Jinak svicky jsou taky meneny, kupoval jsem je spolecne s filtrem...

Kdyby venku nenapadnul ten bilej hnusnej marast, tak si pod to auto lehnu a podivam se na ten vejfuck.. =)


13.12.08, 07:41
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
máš multimetr ? (sežeň si ho, když ne) změř kolik mají odpor kabely ke svíčkám a taky od indukčky k rozdělovači, mají takový zlozvyk, že se nějak s věkem pokazí a jejich odpor je třeba i 100x větší než by měl být a pak to nemá kloudnou jiskru, je to jedna z možný spolupříčin, víčko rozdělovače a palec by měli mít taky nějaké kontakty, neměla by nanich být oxidace a hlavně tam musí být čisto, pozor neulom si uhlík na víčku, svíčky jsi dal jaký ? jo a ještě mě prosím řekni, odkud přibližně jsi, rád bych věděl, kde to svinstvo napadlo :)


13.12.08, 10:28
Profil ICQ

Příspěvky: 23
Příspěvek 
Kousek od Bolky :) a je tu...

Svicky jsem dal Brisk Silver.. cislo nevim neco kolem 17ti ..
Ok, kabely zmerim, a na rozdelovac se podivam, taky me to napadlo, diky :)
Odpor ma bejt hadam +-skoro 0 ...


13.12.08, 10:36
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
tady jsme o tom diskutovali, kdyz me nejelo: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=45


13.12.08, 10:49
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
Tesa píše:
Kousek od Bolky :) a je tu...

Svicky jsem dal Brisk Silver.. cislo nevim neco kolem 17ti ..
Ok, kabely zmerim, a na rozdelovac se podivam, taky me to napadlo, diky :)
Odpor ma bejt hadam +-skoro 0 ...
odpor do mínusu od nuli to jsou mi věci :) né jen rejpu máš tam skoro nulu napsanou miloš tu píše jaký naj být zksu hledta v ostatních článcích ale od muli maj myslím daleko :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


13.12.08, 11:26
Profil ICQ

Příspěvky: 23
Příspěvek 
Tak je mi jasny, ze - od nuly to bejt nemuze .. =)

co se tyce odporu tak jsem myslel v radech Ohmu, max desitek ....

a ne aby me tam nebehlo treba 20K :D


13.12.08, 11:52
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
jestli jsi cetl ten odkaz co posilam, tak prave 20k je hodnota připustna


13.12.08, 11:54
Profil ICQ

Příspěvky: 23
Příspěvek 
aha tak jinak.. klidne maj mit do tech 20K ..

Zmerim uvidim, pak se podivam este na to sani, a mozna i ten vejfuk...

do kopcu jezdim 60-80 plnej plyn =(


13.12.08, 12:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz