Facko 40kW -LEKR + plyn - Malej vykon ?
Autor |
Zpráva |
Tesa
Příspěvky: 23
|
Facko 40kW -LEKR + plyn - Malej vykon ?
Ahoj, koupil jsem facko s motorem 135 a plynem. Je to rok 93, alenekdo tam misto strikacky dal LEKR.
Auto startuje v pohode, do 2tisic tahne naprosto super, jak na benzin tak na plyn, avsak po tyhle hranici je uz to dost bida. na 2-3 rychlostni stupen se jeste neco deje mezi 3.5-3.8tisic ot/min. na vyssi kvalty nic. Maximalni otacky, kdy uz to neni vylozene trapeni a nesmyslne vytaceni, se mi podarilo dosahnout bylp tak 4.200 ot/min.
Dalsi vec co to dela, je lehce cukavy zrychleni, pokud dam vice nez 3/4plynu.
Od pulky pridani plynu, se mi zda, jakoby dalsi pridavani nemelo uz valnej smysl, jede to jen o malinko lepe.
Max rychlost, po dlouhodobem trapeni byla tak +-120km/h
Vymenil jsem vzduchovej filtr, a o napatrnej rozdil se to zlepsilo, ale zadnej zazrak se nekonal...
Chci se zeptat cim to muze bejt ?
Dneska bylo hnusne, tak jsem pod auto nelezl, ale je mozny, ze tam nekdo nechal katik, a ten se tim, ze je tona nerizenym karbecu proste ucpal, a dela vyfukove potrubi takrka napruchodnym ?
Nebo mate jeste jinaci napady ?
Co se tyce predstihu, tak bych rekl ze je +-OK: viz starty, do vyfuku to nestrili...
Diky za nejake rady
|
12.12.08, 18:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Druhá komora karburátoru? Možná se neotvírá. Sundej filtrbox a sleduj.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.12.08, 18:40 |
|
|
Tesa
Příspěvky: 23
|
Pri kolika ot/min by mel otvirat ? ... kouknu na to...
|
12.12.08, 19:48 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
na volnoběh je těch otáček na otevření druhýho stupně hodně, otevírá se to totiž až při skoro plným plynu, do tý doby je druhý stupeň mechanicky zablokován (když budeš stát před autem, tak je druhý stupeň blíž k tobě
|
12.12.08, 20:10 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
VÍT: Při provozu na lpg nemusí fungovat 2 komora..Viděl bych to na svíčky+kable+palec+víčko rozdělovače a možná taky ten výfuck;-).
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
12.12.08, 23:45 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Ještě jsem nad tím trochu uvažoval a ten výfuck je hoodně pravděpodobný,když píše,že do 2 tis.ot. je to v poho a pak se to vlastně dusí..
Zkusil bych rozpojit/uvolnit výfuk před katem a projet to..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
12.12.08, 23:50 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
novon, to ja nerikam ze fungovat musi nebo ne, odpovidal jsem mu jen na ty otacky, jak je v aute plyn, tak o tom nic nevim a priciny problemu jen odhaduju, tady souhlasim s tim vyfukem a jinak ten karburator muze byt za a rozjebany, za be spinavy
proc ale nemusi na lpg fungovat druha komora by me zajimalo, to mi prosim vysvetli
|
12.12.08, 23:57 |
|
|
Tesa
Příspěvky: 23
|
Na to, jestli otvira i druhej stupen karbecu jsem nekoukal, ale kdyz dam plnej a cekam, tak v urcitejch otackach to zmeni zvuk a "jakoby" to zacne vic tahnout, takze druha komora zrejme otvira - kdysi davno jsem vlastnil i 120tku, a tam to poznat bylo.. Tak si myslim, ze to tady jine nebude..
Jinak svicky jsou taky meneny, kupoval jsem je spolecne s filtrem...
Kdyby venku nenapadnul ten bilej hnusnej marast, tak si pod to auto lehnu a podivam se na ten vejfuck.. =)
|
13.12.08, 07:41 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
máš multimetr ? (sežeň si ho, když ne) změř kolik mají odpor kabely ke svíčkám a taky od indukčky k rozdělovači, mají takový zlozvyk, že se nějak s věkem pokazí a jejich odpor je třeba i 100x větší než by měl být a pak to nemá kloudnou jiskru, je to jedna z možný spolupříčin, víčko rozdělovače a palec by měli mít taky nějaké kontakty, neměla by nanich být oxidace a hlavně tam musí být čisto, pozor neulom si uhlík na víčku, svíčky jsi dal jaký ? jo a ještě mě prosím řekni, odkud přibližně jsi, rád bych věděl, kde to svinstvo napadlo
|
13.12.08, 10:28 |
|
|
Tesa
Příspěvky: 23
|
Kousek od Bolky a je tu...
Svicky jsem dal Brisk Silver.. cislo nevim neco kolem 17ti ..
Ok, kabely zmerim, a na rozdelovac se podivam, taky me to napadlo, diky
Odpor ma bejt hadam +-skoro 0 ...
|
13.12.08, 10:36 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
|
13.12.08, 10:49 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
Tesa píše: Kousek od Bolky a je tu... Svicky jsem dal Brisk Silver.. cislo nevim neco kolem 17ti .. Ok, kabely zmerim, a na rozdelovac se podivam, taky me to napadlo, diky Odpor ma bejt hadam +-skoro 0 ... odpor do mínusu od nuli to jsou mi věci né jen rejpu máš tam skoro nulu napsanou miloš tu píše jaký naj být zksu hledta v ostatních článcích ale od muli maj myslím daleko
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
13.12.08, 11:26 |
|
|
Tesa
Příspěvky: 23
|
Tak je mi jasny, ze - od nuly to bejt nemuze .. =)
co se tyce odporu tak jsem myslel v radech Ohmu, max desitek ....
a ne aby me tam nebehlo treba 20K
|
13.12.08, 11:52 |
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
jestli jsi cetl ten odkaz co posilam, tak prave 20k je hodnota připustna
|
13.12.08, 11:54 |
|
|
Tesa
Příspěvky: 23
|
aha tak jinak.. klidne maj mit do tech 20K ..
Zmerim uvidim, pak se podivam este na to sani, a mozna i ten vejfuk...
do kopcu jezdim 60-80 plnej plyn =(
|
13.12.08, 12:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|