Autor |
Zpráva |
katoo
Příspěvky: 78 Bydliště: Návsí okr. Frýdek-Místek
|
Padání otáček u LPG
Mám favorit 93 karbec.Dva roky přestavěn na LPG.Nedávno mi začaly padat otáčky při provozu na LPG a to až na hranici 500 ot. Zkoušel jsem přidávat na směšovači ale vždy po projetí to stejně spadlo dolů.
Čeho jsem si ale všiml a udivilo mě že když projíždím levotočivou zatáčku tak jdou otáčky na těch 500 a když pravotočivou tak jdou otáčky na 1000-1100.Taky když jedu z prudkého kopce tak jdou otáčky dolů.Ovšem tohle všechno se dějě až když motor má provozní teplotu.
Byl jsem s tím na revizi LPG,řekl jsem mu to a technik jen potočil na směšovači a řekl že to bude OK,jasně že nebylo (servis Villiam Cebo Třinec )
Jediné co mě napadlo že to mohou být tvrdé membrány.
Provoz na BA je vpořádku.
|
12.12.08, 09:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Jo tohle mi dělalo taky. To přidávání a ubírání do zatáček je naprosto normální. A to padání na volnoběh mi přestalo až když jsem si začal hrát se seřízením. Ale čím přesně to je, to ti neřeknu. Jen vím, že na šroubu volnoběhu to nespravíš.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.12.08, 10:58 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
ty membrány bych vyměnil jako první s mrkni na vzducháč
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
12.12.08, 10:58 |
|
|
Dedous
Příspěvky: 111 Bydliště: Hradec Králové
|
no hele me to traba pada kdyz slapnu na brzdu a jak pustim tak vylezou o neco vys nez normal a spadnou jak maj bejt... koukam ze ten plyn to je docela dobra hracka... kdyz to teda cloveka bavi:-D
|
12.12.08, 13:02 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Dedous píše: no hele me to traba pada kdyz slapnu na brzdu a jak pustim tak vylezou o neco vys nez normal a spadnou jak maj bejt... koukam ze ten plyn to je docela dobra hracka... kdyz to teda cloveka bavi:-D
I to s tou brzdou je normální. LPG totiž ovládá podtlak a i posilovač brzd je ovládán podtlakem. Tak se tam ty tlaky občas perou. Jo LPG je záhada na každém autě si to dělá co chce.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
12.12.08, 13:45 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
To kolísání otáček v zatáčkách dělá odstředivá síla na membránu, záleží, jak máš položenej zplyňovač. Když valíš doleva, tak ti membrána odstředivou silou ubírá tlaku, když doprava, tak naopak. Musíš si vychytat polohu nějak našikmo, jak se to bude chovat nejlíp. Problém s padáním otáček hledej v netěsnosti na sání, benzínu nevadí třeba malá dirka, kterou se přisává falešnej vzduch, plynu už jo.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
12.12.08, 13:52 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
KATOO: Jak kolik máš najeto na plynu?Dělá to od začátku?Jak dlouho tam máš vzduch filtr,svíčky..Lambda je dobrá?
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
12.12.08, 15:58 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
KATOO: Ještě mě napadla taková věc.Motor má vyrovnaný běh?Může totiž kecat otáčkoměr:-)..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
12.12.08, 16:01 |
|
|
katoo
Příspěvky: 78 Bydliště: Návsí okr. Frýdek-Místek
|
2 NOVON: na LPG je nalítáno cca 25 tis. vzduchový filtr cca 2 tis. svíčky cca 7 tis. (BRISK obyč. )
S tím padáním volnoběhu mi to dělá cca 5 měsíců.
Ale možná jsem zapomněl na jednu věc: začal mi někde přesakovat benzín v karburátoru,někde u plovákové komory,jde to vidět od levého kola.Ještě jsem přesně nezjistil kde.
Tak teďkom jezdím pořád jen na LPG.
Jo a taky mi hapruje sytič na LPG,sice cvaká ale nezasune ten pastorek dost do směšovače aby fouklo až do karburátoru.Proto musím pokaždé před startem zvedat kapotu a dělat to ručně.Někdy pomůže pohýbat s kontakty na tom sytiči LPG,ale funguje to max. den.
|
12.12.08, 23:01 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
KATOO: 25 tis je na membrány málo,ty budou v pohodě..Svíčky by se u lpg měly měnit častěji,plyn je na to háklivější..Napadá mě snad jen ten falešný vzduch,neslyšíš někde v motoru syčení nebo syčení při sešlápnutém brzdovém pedálu? Ještě pokud můžu radit,tak nejezdi pořád na lpg..zanese se karbec-trysky,vzdušníky atd..Tohle teď řeším já,škube mi to jak blázen..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
12.12.08, 23:28 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
katoo píše: ...svíčky cca 7 tis. (BRISK obyč. )...
Tak je rovnou vyhoď, poslední dobou ty svíčky stojí za ho**o všechny, 5000 km a problémy s volnoběhem. Nejdýl mi vydržely Brisk se stříbrnou elektrodou, ale taky nic světobornýho.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
13.12.08, 19:01 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
môžem potvrdiť, mne to robila podložka pod karbecom, na benzín ako tak ok, ale na LPG po zahriatí voľnobeh kolísal ako sa mu zachcelo...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.12.08, 20:02 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Drak píše: poslední dobou ty svíčky stojí za ho**o všechny
čemu se divíš když to tam smolí ukrajinci
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.12.08, 21:11 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
S tím elektronickým sytičem mi to u starého favorita dělalo taky. U nového mám vstřikování a tam už je to úplně jiné. Ten sytič je v podstatě jen elektromagnet který zasouvá do toho směšovače jádro magnetu a tím mírně přitlačí membránu a pustí trošku plynu. Já jsem vyměnil káblíky za silnější průřez, ty vlasy co tam origo dávají jsou na dvě věci. Na chvíli to pomohlo, pak jsem fáčko prodal, tak nevím. Já bych zkusil jeden káblík pořádně překostřit a druhý krátce přiložit na plus, nejlépe na baterku. Pokud elektromagnet cvakne a zmáčkne dostatečně to kovové jádro nato, aby pustilo plyn, tak je chyba někde v elektrice. Opálené kontakty na spínači na té krabičce na přepínání apod. Jestli i tak nepřitáhne, tak je už asi slabá ta cívka magnetu, nebo se to jádro někde zasekává.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.12.08, 22:34 |
|
|
katoo
Příspěvky: 78 Bydliště: Návsí okr. Frýdek-Místek
|
Měl jsem kdysi svíčky BRISK SILVER a vydržely cca 3 tisíce.POznal jsem to tak že auto škubalo,prostě vynechávaly.
Proto jsem přešel opět na klasické brisky a byl klid.Svíčkama to podle mě není,jsou čisté,neopálené.
Spíše bych to viděl na ten falešný vzduch,ale nikde nic neslyším syčet (nejsem mechanik ).
Jen jsem si ještě vzpomněl že když mi jeden fuškař měnil rozvoďák před 3 měsíci tak říkal že to nemohl vyštelovat a přišel na to že to saje falešný vzduch na prvním válci.Že to dělá podtlak do brzd a že jsem to musel poznat při brždění,ale já nic nepoznal.Tak snad by to mohlo ještě fušovat někde tam.
Co se týče sytiče tak si taky myslím že to bude malým proudem co jde k tomu elektromagnetu.Udělal jsem nový kablik co jde z kostry,ale tím to nebylo tak ještě zkusím to s tou baterkou.
|
14.12.08, 01:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|