budu brát 50kw verze...
favo 1,3 (136X) je jich poměrně málo, byl to klasickej motor 781 s ostřejší vačkou (246/248) jinačím rozdělovačem...
favo 1,3 (136BMM) motor pořád stejnej, vačka 254/254, jednobodový vstřikování
felda 1,3 (136BMM) motor stejnej jako ve favu BMM, akorát v kulatý kastli
felda 1,3MPI...první motory byli stejný jako jednobod, akorát vstřikování MPI, přidaný čidlo klepání, bez rozdělovače
po faceliftu měla hlava rovný kanály, 7mm dříky ventilů, vyšší písty o 0,3mm (komprese 10:1), jinej průměr klikovky na rozvodový kolo, větší uložení vačky (údajně 90mm, ale neměřil sem to)
to by mělo bejt snad všechno...motory jsou v zásadě zaměnitelný a stejný, ale postupem času došlo k modernizaci