výměna motoru fleicie za silnější
Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Vít píše: tu 81kW bestii má momentálně kamarád v passatu, a to s tím cvičí moc slušně, zvlášť když to je quattro, to letí jako střela, akcelerace, dynamika, perfektní, když si vemu lehčí octavku, musí to bejt raketa, vlastně to má druhej kamarád v toledu, nedávno mě ho vypůjčil, moc se mě z něj vylejzat nechtělo, jede to jako prase, v obou vyloženě chybí šestej kvalt, při 200 už to má moc otáček, ideální cestovní ryhclsot v tom passatu je kolem 120kmh, řadit netřeba, prostě šlápneš na plyn, ze dvou laufů se zakouří a seš pryč
jo...to právě u tý 66kw docela chybí....když to fakt nechceš tejrat ten motor, tak se občas stává, že 4 moc nejede a 5 ještě nejede...ale zase je fakt, že když za ní dost taháš, tak na 4ku jedeš 150...jenže to je na budíku celou dobu 14,2 litrů....to si můžu koupit 1,820V turbo a bude to živější ...
mě by se líbila ta 81kw, to by mohla bejt pila no v kombiku
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.12.08, 10:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Vít
Hluchoň
Příspěvky: 11873
|
mě by se líbila taky, co ti budu povídat
|
14.12.08, 10:53 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
81kW to je este dost malo podla mna
mame 74kW v cliu co je klasifikovane ako mini a nie je to ziaden trhac asfaltu
tak si mylsim ze v octe to nebude o moc lepsie pac je tazka, ale turbo moze byt prinosom vo zvyseni krutaku (a este k tomu dole)
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
14.12.08, 17:23 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
deekay píše: 81kW to je este dost malo podla mna mame 74kW v cliu co je klasifikovane ako mini a nie je to ziaden trhac asfaltu tak si mylsim ze v octe to nebude o moc lepsie pac je tazka, ale turbo moze byt prinosom vo zvyseni krutaku (a este k tomu dole)
no tak von je rozdíl 74kw v benzínu nebo v naftě, hlavně je rozdíl SDI a TDI a u nafty nejde o výkon, ale krouťák (což ostatně všude)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.12.08, 20:13 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
jaj diesiel, tak to je ina to som zas soferoval 2,0 Hdi v 307 peugeote (80kW udajne) a to tiez nebolo nejake strasne zihadlo ale kraasne plynuly priebeh, a hlavne tiche
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
14.12.08, 20:18 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
deekay píše: jaj diesiel, tak to je ina to som zas soferoval 2,0 Hdi v 307 peugeote (80kW udajne) a to tiez nebolo nejake strasne zihadlo ale kraasne plynuly priebeh, a hlavne tiche
to já nešoféroval, ale svez sem se s kámošem a Xarou picasso, prej je načipovaná, akorát si nepamatuju kw, ale jako to jede úúúplně jinak než oktáfka (myslim že ten citroen je taky původně 66kw)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.12.08, 20:43 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|