Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 14:28



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 výměna motoru fleicie za silnější 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Vít píše:
tu 81kW bestii má momentálně kamarád v passatu, a to s tím cvičí moc slušně, zvlášť když to je quattro, to letí jako střela, akcelerace, dynamika, perfektní, když si vemu lehčí octavku, musí to bejt raketa, vlastně to má druhej kamarád v toledu, nedávno mě ho vypůjčil, moc se mě z něj vylejzat nechtělo, jede to jako prase, v obou vyloženě chybí šestej kvalt, při 200 už to má moc otáček, ideální cestovní ryhclsot v tom passatu je kolem 120kmh, řadit netřeba, prostě šlápneš na plyn, ze dvou laufů se zakouří a seš pryč

jo...to právě u tý 66kw docela chybí....když to fakt nechceš tejrat ten motor, tak se občas stává, že 4 moc nejede a 5 ještě nejede...ale zase je fakt, že když za ní dost taháš, tak na 4ku jedeš 150...jenže to je na budíku celou dobu 14,2 litrů....to si můžu koupit 1,820V turbo a bude to živější :wink: ...

mě by se líbila ta 81kw, to by mohla bejt pila no :wink: v kombiku

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


14.12.08, 10:39
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
mě by se líbila taky, co ti budu povídat


14.12.08, 10:53
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
81kW to je este dost malo podla mna
mame 74kW v cliu co je klasifikovane ako mini :D a nie je to ziaden trhac asfaltu
tak si mylsim ze v octe to nebude o moc lepsie pac je tazka, ale turbo moze byt prinosom vo zvyseni krutaku (a este k tomu dole)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.12.08, 17:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
deekay píše:
81kW to je este dost malo podla mna
mame 74kW v cliu co je klasifikovane ako mini :D a nie je to ziaden trhac asfaltu
tak si mylsim ze v octe to nebude o moc lepsie pac je tazka, ale turbo moze byt prinosom vo zvyseni krutaku (a este k tomu dole)

no tak von je rozdíl 74kw v benzínu nebo v naftě, hlavně je rozdíl SDI a TDI a u nafty nejde o výkon, ale krouťák :wink: (což ostatně všude)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


14.12.08, 20:13
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
jaj diesiel, tak to je ina ;) to som zas soferoval 2,0 Hdi v 307 peugeote (80kW udajne) a to tiez nebolo nejake strasne zihadlo ale kraasne plynuly priebeh, a hlavne tiche ;)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


14.12.08, 20:18
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
deekay píše:
jaj diesiel, tak to je ina ;) to som zas soferoval 2,0 Hdi v 307 peugeote (80kW udajne) a to tiez nebolo nejake strasne zihadlo ale kraasne plynuly priebeh, a hlavne tiche ;)

to já nešoféroval, ale svez sem se s kámošem a Xarou picasso, prej je načipovaná, akorát si nepamatuju kw, ale jako to jede úúúplně jinak než oktáfka :wink: (myslim že ten citroen je taky původně 66kw)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


14.12.08, 20:43
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz