|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
kozina
Příspěvky: 290 Bydliště: JIŽNÍ MORAVA
|
Rada prosím
Skoda favorit 136 L r.v. 1989
zastavím a vypnu zapalování ale motor běží chvilku dál a poté zhasne dělá to občas .Proč?????
|
18.12.08, 16:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tohle může dělat jakejkoli elektromotor s větší setrvačností zapojenej na svorku 15, třeba ventilátor chlazení na sahaře, jak mu vypneš napájení, tak se setrvačností dotáčí a chová se jako generátor a zásobuje zapalovací okruh napětí. Taky to dělává alternátor, když se šlahne jedna z diod, proud se pak vrací do okruhu přes kontrolku dobíjení. První případ poznáš, když odpojíš danej elektromotor z okruhu 15 na okruh 30, pak už by se to nemělo opakovat a druhej případ po vypnutí klíčku zapni třeba ventilátor topení, nebo cokoli na okruhu 15 s větším příkonem, motor by měl okamžitě zdechnout.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
18.12.08, 17:11 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
dovolim si vyslovit tvrdenie, ze motor sahary takeho niecoho nie je schopny. hovorilo sa tu aj o tom, ze pri vysokych rychlostiach, ak motor sahary nie je za relatkom, tak presvedcuje kontrolku dobijania, alebo cosi take. nikdy som to nepozoroval...
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
19.12.08, 15:25 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ventYl píše: dovolim si vyslovit tvrdenie, ze motor sahary takeho niecoho nie je schopny. hovorilo sa tu aj o tom, ze pri vysokych rychlostiach, ak motor sahary nie je za relatkom, tak presvedcuje kontrolku dobijania, alebo cosi take. nikdy som to nepozoroval...
práve motor sahary dokáže do siete dodať postupne klesajúce napätie, na Favach je bežná vec ak vypneš motor pri bežiacej sahare tak ti otáčkomer vyletí do výšin, nie je to porucha, ale napäťová vlastnosť obvodu otáčkomera pri napájaní nižším napätím....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.12.08, 00:13 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Schopný je, takových případů, co si na 120 přepijovali lidi větrák na okruh 15, kvůli nekvalitním čidlům, který se čas od času spekly a přes noc vymlátily baterku. Viděl sem to nesčetněkrát, že klíče máš už dávno v kapse a motor si spokojeně poblafává.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
20.12.08, 08:31 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
No já nevim ale co třeba když mu to dělá jen opravdu hodně rozpálené a el.mag. ventil volnoběhu mu vyjíždí pomalu že je třeba přidřenej?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
20.12.08, 11:52 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
To by musel mit problem se svickama aby vznikaly samozapaly.. A takovy chod kdyz vypnes klicek a sou samozapaly je spise takovy ze motor by chtel vyskocit z auta
|
20.12.08, 13:32 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Hej, otázka, čo to presne znamená "motor beží ďalej"?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.12.08, 17:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|