|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Bashi
Příspěvky: 37
|
Zustavají viset otáčky
Potřebuju poradit,pokazde po seslapnuti plynu,kdy se otacky dostanou nad 2000 tis. zustavajin viset,ikdyz neni plyn seslapnut.Pri prezazovani rychlostniho stupne jeste vyskoci vyse.Prosim poradte
|
26.12.08, 15:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Strasne radi bychom ti poradili ale nevime o jaky vuz se jedna...
|
26.12.08, 15:44 |
|
|
Bashi
Příspěvky: 37
|
skoda 120
|
26.12.08, 15:46 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Nekde se ti zadrhava struna plynu. Mrkni na karbec jestli se ti nejak neposmodrchala vraceci pruzina, jak ne tak vytahni pedal (4 soubky) ocihni to tam a nacakej pomoci strikacky do bowdenu olej... a rozchodit
|
26.12.08, 15:50 |
|
|
Bashi
Příspěvky: 37
|
diky, skusim to
|
26.12.08, 15:58 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Esli se spíš nezadrhává druhý stupeň karburace.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
26.12.08, 15:59 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
no tak spíš bych to viděl na tu klapku druhého stupně...sundej filtrbox a potahni za lanko...nebo ať ti někdo šlápne na pedál. Pak bude jasno Buď se první zavře a duhá ne - to by byla klapka přidřená nebo naopak a to by bylo něco se strunou nejspíš
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
26.12.08, 16:07 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Ještě se podívej taky na pedál plyni je to celé vložené v hliníku a dost často to zůstávalo v otáčkách, pokud se ti sám vrací v poho tak jak psali, bovden nebo klapka
Ještě by jsi mohl napsat co s tím uděláš aby spadly otáčky dolu, jestli třeba vrátíš pedál nohoou, nebo ho prostě jen razatnějc pustíš a ono se to srovná, atd
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
26.12.08, 18:08 |
|
|
Bashi
Příspěvky: 37
|
Tak aby otacky opet spadli opet dolu me pomuze jedine to,ze spomalim,kolem 2000 otacek a opet se to srovna,dokud se opet nevysplhaji nahoru
|
29.12.08, 19:36 |
|
|
RottenAngel
Příspěvky: 58 Bydliště: Žilina, SVK
|
Ja som mal presne rovnaky problem a zrejme to bola klapka 2. stupna...
Skus pri tych vysokych otackach vybehnut na nejaky retarder, mne to pomohlo pri identifikacii priciny, preskocil som na retarderi a otacky spadli ako mali Nasledovalo rozobranie a vycistenie karburatora a vsetko bolo zas ok.
_________________
|
3.1.09, 00:34 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Preboha, neskáč kvôli tomu na retardér...keď Ti zostanú visieť otáčky, normálne zastav, otvor kapotu a kukni, či je úpne vrátené lanko plynu (resp. ručne vráť tú páku na karburátore, kde je zaklesnuté lanko plynu). Ak aj tak budú visieť otáčky, tak to bude klapka 2. komory, tá sa dá tiež ručne vrátiť, kukni fotku, ovládanie 2. klapky je označené červenou jednoducho to dotlač zvrchu...
2 Tomáš1280 - sorry, porušil som Tvoj copyright...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
3.1.09, 09:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 11 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|