Autor |
Zpráva |
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
škube
ahoj hoši, tak mám zase problém:( měl jsem auto v garáži a chtěl jsem nastartovat na plyn nic:( je mi to divný loni jsem startoval i při -13, sice jsem to točil ale nastartoval jsem..ale letos nic a to ještě nebyly takový mrazy...no tak jsem tam nalil benzín a nastartuju i za studena dycky, ale tak po 10 vteřinách i při plných otáčkách chcípne...když už se zahřeje tak sice jede ale škube i po zahřání, naplyn už to pak jede normálně, vážně nevím co s tím. děkuji mistři za rady
|
30.12.08, 19:52 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
plné otáčky po startu
Jinak...na lpg nejsu odborník, ale toto mě zaujalo:) Ale klasika, projdi kabely,svíčky, hlavici rozdělovače...
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
30.12.08, 19:59 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
jsem to myslel jako že sytič a klidně i pedál na zemi
|
30.12.08, 20:00 |
|
|
ondra120
Metal (urg)
Příspěvky: 3730 Bydliště: Vsetín
|
tak to jo. No zkontroluj zapalování, tam bývá v zimě největší zádrhel...
_________________ Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama ČZ 175/477 ´72 - veterán
Škoda 742 Forever Team
|
30.12.08, 20:01 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jestli dáváš plný plyn hned po nastartování tak se nelze moc divit, směs se ochudí. Chce to nastartovat na plný sytič bez přidávání plynu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
30.12.08, 20:02 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
to vím, já říkal že sem to zkoušel...i bez pedálu ale prostě mi připadá že tam jde spíš málo paliva, ale pumpa je funkční
|
30.12.08, 20:03 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Jako na benzin se tomu neche jo?... hmm zapeklite...
No mam podobnost na studen motor
Ja to resim stylem ze 15x seslapnu pedal plynu nastrikam si poradnou davku paliva a startuju se syticem... (zatim dycky chytl motor na prvni skyt
Akorat prevod nejak tuhne mrcha jedna zas*ana
|
30.12.08, 20:34 |
|
|
Felicia
Příspěvky: 21
|
zavri vyvod LPG z nadrze. Mel jsem podobny problem. Nezaviral ventil LPG. Chovalo se to tak, ze i pri plnym plynu motor nemel vykon na rozjeti vic jak 30km/h. Po prepnuti z benzinu na plyn se po vyjeti BA z plovakove komory motor rozjel... Pri odpojeni napajeni od LPG ventilu to nechciplo. Ventil zadreny....
|
30.12.08, 20:38 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
tak startovat na plyn při -13 no jde to ale za chvíli dře to
ten reduktor na plyn je založený na tom že plyn který vychází z tlakové nádrže tak mrzne a musí se ohřívat a chladící kapalina -13 ji asi neohřeje
a cukání na LPG to mrkni na svíčky a dej odtrh 0.5 mm miloš
|
30.12.08, 21:00 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
slovacek.milos píše: tak startovat na plyn při -13 no jde to ale za chvíli dře to ten reduktor na plyn je založený na tom že plyn který vychází z tlakové nádrže tak mrzne a musí se ohřívat a chladící kapalina -13 ji asi neohřeje a cukání na LPG to mrkni na svíčky a dej odtrh 0.5 mm miloš
Raději bych volil svíčky nový, drahý to není.
|
30.12.08, 21:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
slovacek.milos píše: tak startovat na plyn při -13 no jde to ale za chvíli dře to ten reduktor na plyn je založený na tom že plyn který vychází z tlakové nádrže tak mrzne a musí se ohřívat a chladící kapalina -13 ji asi neohřeje a cukání na LPG to mrkni na svíčky a dej odtrh 0.5 mm miloš
mám overené že štart na LPG pri cca -18 v pohode....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.12.08, 22:28 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
michalkatka píše: slovacek.milos píše: tak startovat na plyn při -13 no jde to ale za chvíli dře to ten reduktor na plyn je založený na tom že plyn který vychází z tlakové nádrže tak mrzne a musí se ohřívat a chladící kapalina -13 ji asi neohřeje a cukání na LPG to mrkni na svíčky a dej odtrh 0.5 mm miloš mám overené že štart na LPG pri cca -18 v pohode....
i -30 nebo kolik to v Havířově bylo.
|
30.12.08, 23:56 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
svíčky sem měnil před třema měsícema...mně nejde o to startování na plyn to klidně oželim, ale ten benzín mi prostě nejde. Na něj nastartuju bez problémů. Jen takovej dotaz od benzínový pumpy jde hadička k víku ventilů na něm je taková věcička, nevím, co to je, ale myslím si, že je to ten uzavírač benzínu, aby to přepínalo na plyn, páč je k tomu elektrika, na něm je nějakej kohout, k čemu slouží?
Naposledy upravil RedDriver dne 31.12.08, 08:15, celkově upraveno 2
|
31.12.08, 08:13 |
|
|
RedDriver
Junior TW team
Příspěvky: 769
|
jo a jak jsem psal..na benzín to chytne hnedka akorád to chcípne:) a dělalo mi tohle i za tepla, takže mrazem to asi nebude
|
31.12.08, 08:13 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
zrovna včera kolik bylo mínus to nevím , roztlačili jsme formana dojel do garáže asi 300 m a reduktor zamrzl tak ten start při minus 30 je možný, ale dojedete na LPG do prkvančic, systém hartok,
a pro reddriver co si představuješ pod pojmem auto
miloš
|
31.12.08, 09:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|