Autor |
Zpráva |
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Vidim ze vsetci uz myslia na chlast a plnia len ak misu.
Tesnenie pod hlavou sa prejavuje aj presne tak ako to popisujes.
Minulu zimu ma cervena felicia zradila tak, ze som si vsimol ze nezacala kurit do 3km. Bolo okolo nuly, hadice studene, motor horuci. Pod vieckm oleja minimum emulzie. Ani to moc netlakovalo. Tak som vybral vodne cerpadlo, ale bolo samozrejme OK. Dal dole hlavu, tesnenie vyzeralo OK. Boli trocha utopene vlozky tak som dal druhu hlavu po GO a je pokoj. Origo MPi hlava sa pouziva (Deekayom) po upravach dodnes.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
31.12.08, 13:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
afromen
Příspěvky: 17
|
divejte se vysvetlim vam cely problem auto stalo v brne kupoval sem ho nebyla moc zima myslim tak -5 normalne sem odjel s brna ten chlap co mi to prodaval rikal ze tam fridex je ale uz v brne ho tam bylo malo mozna byl naredeny jen do -10 normalne sem odjel s brna do olomouce uplne v klidu vecer sem auto zaparkoval a rano jsem jel do prace a uz to zacalo sicet paraz z nadobky, neni mozny aby se to auto posralo pres noc kdyz stalo podle me tam zamrzla kapalina ...
|
31.12.08, 13:41 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No nejspíše to bude ta zmrzlá voda. Dej auto někam do tepla přes noc, ráno vypusť vodu a nalij směs fridexu 1:1.. Když to nepomůže, chce to sundat hlavu
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.12.08, 13:55 |
|
|
afromen
Příspěvky: 17
|
a co treba nastartovat a nechat na volnobeh asi nedoporucujes co ? . . .
|
31.12.08, 13:56 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tím tomu nepomůžeš, není průtok teplé vody takže ten led se nemá jak rozpustit když se k němu nedostane teplo.
Hlavně s tím už nejezdi, každé uvaření motoru velice škodí, je otázkou jestli ho nezničily už ty 2 předešlá uvaření..
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
31.12.08, 13:58 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
afromen píše: divejte se vysvetlim vam cely problem auto stalo v brne kupoval sem ho nebyla moc zima myslim tak -5 normalne sem odjel s brna ten chlap co mi to prodaval rikal ze tam fridex je ale uz v brne ho tam bylo malo mozna byl naredeny jen do -10 normalne sem odjel s brna do olomouce uplne v klidu vecer sem auto zaparkoval a rano jsem jel do prace a uz to zacalo sicet paraz z nadobky, neni mozny aby se to auto posralo pres noc kdyz stalo podle me tam zamrzla kapalina ...
Vodu mozes zmerat hustomerom, alebo mozes rovno kupit liter nemrzky. Vsetci si tu prajeme aby to bola len bezna nepresnost predavajuceho.
A ani vymena tesnenia pod hlavou nieje az taka tragedia.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
Naposledy upravil kwiko dne 31.12.08, 16:12, celkově upraveno 1
|
31.12.08, 14:01 |
|
|
afromen
Příspěvky: 17
|
motor bezi nebudu riskovat
|
31.12.08, 14:01 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
afromen píše: motor bezi nebudu riskovat
Fačko nieje až taký problém rozmraziť aj vonku, kde máš prístup k elektrike, niekde medzi domami, alebo do rohu kde moc nefúka auto odtlač, zober priateľke fén na vlasy zapni ho strč nejako pod kapotu a nasmeruj na chladič, kapotu zavri zakri predok auta nejakým igelitom a nechaj ho tam aspoň hodinu, potom naštartuj a sleduj ako sa ti zohrieva, ak ručička vybehne príliš vysoko tak ho radšej vypni, potom je dosť možné že je chyba niekde inde... keď je zohriaty dolej tam 1l koncentrátu, choď sa previesť nech sa poriadne premieša a malo by to byť v pohode. takto sme pár krát rozmrazovali auto vonku a OK...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
31.12.08, 15:38 |
|
|
afromen
Příspěvky: 17
|
Děkuji všem za radu auto už je v poho byly zamrzlé trubky nalil jsem tam fridex a je to Ok Vše nej do Novyho roku vám přeji
|
31.12.08, 18:47 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Otvíráme znovu téma
Zprava spiše pro michala-Prosimte jakej jsi rikal ze byva tak obvyklej provozni tlak v chladici soustave u fáva? Jde mi o to, ze bych si chtěl udělat tlakoměr abych mel v kabině přehled (vemu nejakej obyč z práce a hadičku). Jestli se z fyziky nepletu, tak tlak v uzavřené nádobě je všude stejný, že ano? Ať v kapalině, tak na vzduchu. jinak nevíte kam bych mohl strčit do motoru vývodku na ten měřák? Co tam je za zavit a tak? Nerad bych vrtal diru do expanzky,i kdyz je to asi nejjednodussi reseni a je "bez vody" k měřáku
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
|
2.2.09, 18:20 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
v.kalandra píše: Otvíráme znovu téma Zprava spiše pro michala-Prosimte jakej jsi rikal ze byva tak obvyklej provozni tlak v chladici soustave u fáva? Jde mi o to, ze bych si chtěl udělat tlakoměr abych mel v kabině přehled (vemu nejakej obyč z práce a hadičku). Jestli se z fyziky nepletu, tak tlak v uzavřené nádobě je všude stejný, že ano? Ať v kapalině, tak na vzduchu. jinak nevíte kam bych mohl strčit do motoru vývodku na ten měřák? Co tam je za zavit a tak? Nerad bych vrtal diru do expanzky,i kdyz je to asi nejjednodussi reseni a je "bez vody" k měřáku
áno, tlak v uzavretom okruhu je všade rovnaký, ale nepovažujem merať túto veličinu za prevadzky za dôležíté, stačí mať v potiadku viečko expanzky...
ale ak by si to chcel merať viečko udržuje tlak 90 - 100kPa ( 0,9 - 1,1Bar ) takže ak by si zohnal merák povedzme do 2Bar tak z nádobky, ak by si do nej nechcel vŕtať tak na hadičku ktorá ide s tela termostatu môžeš nahodiť "T" a hadičku potiahnuť niekam do kabíny, ale hadičku aspoň takú na benzín, nie takú čo sa používa na stierače...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.2.09, 21:03 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Jasna vec, diky.
Ja to jeste zvazim, ale celkove bych chtel mit auto pod dohlede, jakoz i tlak oleje, pripadne jeho teplotu ( i kdyz to je asi taky zbytecny)
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
|
2.2.09, 21:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|