Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 20:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 116 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další
 Felicie málo topí 
Autor Zpráva

Příspěvky: 322
Bydliště: Slavičín
Příspěvek 
pajavlk píše:
Ladin píše:
Já mám úplně stejný poblém,funglovka topení (staré teklo),termostat ok,ale při větší kose to prostě topí málo.Mluvilo se tady o těch klapkách,kde zjistím jestli se otvírají správně,případně kde to seřídit,dík moc


Koukám, že pomalu můžem založit klub netopících Felicií. Já jsem si tak nadával že jsem se do té opravy hrnul. Topení sice neteče, ale netopí. Opravava na ho..o Jinak když koukneš do motoru z boku jako by od expanzky a koukáš na bakelitový kryt topení, je tam vidět takové táhlo. To ovládá klapku teplý - studený vzduch. Dej v kabině teplý naplno a zjisti, jestli je klapka na dorazu. To jsem zkoušel já a mě to chodí, takže mám problém jinde.


Tak jsem to měl dnes rozhozené,klapky doléhají, do topení jde tepla voda a stejně to netopí jako dřív.Nemám jiné vysvětlení než,že je to nějaké prašivé Polsko,prostě to nedokáže ten ledový procházející vzduch ohřát :cry: ,budu muset jezdit víc oblečený a to jsem minulou zimu jezdil v triku a se spocenou prdelí :lol: ,ach jo.

_________________
Škoda favorit GLXI Solitaire 94,
250 000 Km,BMM 50 Kw LPG
Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw)
škoda Felicia 1,3 MPi
http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html
http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html


31.12.08, 18:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
LADIN: Favorit má kohout ovládaný táhlem,kterým se pouští voda do topení,možná se ti neotvírá uplně..Felícia má jinak konstruováno topení,voda proudí přes radiator pořád a teplý/studený vzduch regulujou klapky..
Jinak feldy topí lépe a dříve jak fáčka..

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


1.1.09, 01:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
No já nevim. Co na tom radiátoru může být špatného? Moc se mi ho vyndavat nechce.Když jsem to dělal posledně tak vůbec nešel a dovnitř ještě hůř. No a ještě abych to vyměnil a netopilo to zase stejně. Co na to Miloš a ostatní?

_________________
Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995


1.1.09, 10:44
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Ladin: Nejsi ty s tím špatným lakem na Solitaire?
Ale dobrá, radiátor nemá přeměňovat studený vzduch za teplý. Teplo vyvíjí motor, koluje v malém okruhu a po ohřátí se otevře termostat a pustí teplou kapalinu až do chladiče. Pokud málo topí, zkontroloval bych termostat, podle teploty na budíku. Pokud je nízká, tak nejspíše termostat v háji, popř. tam ani není.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.1.09, 13:52
Profil

Příspěvky: 322
Bydliště: Slavičín
Příspěvek 
NOVON píše:
LADIN: Favorit má kohout ovládaný táhlem,kterým se pouští voda do topení,možná se ti neotvírá uplně..Felícia má jinak konstruováno topení,voda proudí přes radiator pořád a teplý/studený vzduch regulujou klapky..
Jinak feldy topí lépe a dříve jak fáčka..


No,nevím je to model vyrobený 4 měsísíc r. 94 a je tam vše co mají starý feldy.Když jsem měl celý ventilátor venku,tak tam je vidět radiátor a jedna klapka dole a jedna nahoře,které se otvírají a zavírají,při zavření jde veškerý vzduch přes něj a tam by se měl ohřát.Nevím jak to mají starší fáčka,ale já to mám takhle.

_________________
Škoda favorit GLXI Solitaire 94,
250 000 Km,BMM 50 Kw LPG
Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw)
škoda Felicia 1,3 MPi
http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html
http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html


1.1.09, 15:35
Profil

Příspěvky: 322
Bydliště: Slavičín
Příspěvek 
varok píše:
Ladin: Nejsi ty s tím špatným lakem na Solitaire?
Ale dobrá, radiátor nemá přeměňovat studený vzduch za teplý. Teplo vyvíjí motor, koluje v malém okruhu a po ohřátí se otevře termostat a pustí teplou kapalinu až do chladiče. Pokud málo topí, zkontroloval bych termostat, podle teploty na budíku. Pokud je nízká, tak nejspíše termostat v háji, popř. tam ani není.


Jo to jsem já :wink: .Jinak už jsem psal,že termostat je ok ( ručička se pohybuje v půlce rafičky ).Akorát to nechápu s tím radiátorem? To je jasné,že primárně vyrábí teplo motor,voda z něj ohřívá radiátor a ten pak vzduch,ný.

_________________
Škoda favorit GLXI Solitaire 94,
250 000 Km,BMM 50 Kw LPG
Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw)
škoda Felicia 1,3 MPi
http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html
http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html


1.1.09, 15:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Ladin píše:
varok píše:
Ladin: Nejsi ty s tím špatným lakem na Solitaire?
Ale dobrá, radiátor nemá přeměňovat studený vzduch za teplý. Teplo vyvíjí motor, koluje v malém okruhu a po ohřátí se otevře termostat a pustí teplou kapalinu až do chladiče. Pokud málo topí, zkontroloval bych termostat, podle teploty na budíku. Pokud je nízká, tak nejspíše termostat v háji, popř. tam ani není.


Jo to jsem já :wink: .Jinak už jsem psal,že termostat je ok ( ručička se pohybuje v půlce rafičky ).Akorát to nechápu s tím radiátorem? To je jasné,že primárně vyrábí teplo motor,voda z něj ohřívá radiátor a ten pak vzduch,ný.


No to bylo myšlený asi tak, že radiátorem by to být spíš nemělo, protože teplo nevyrábí radiátor ale motor. Radiátor ohřívá vzduch v kabině, ale aby to mohl udělat musí mít k tomu dostatečně teplou vodu z motoru. Tím pádem se nabízí otázka: A - neotevírá termostat příliš brzo? B - proudí přes radiátor vzduch tak, jak je nutné?
Mě připadá, že v mém případě termostat funguje správně, možná že otevírá trochu dřív, ale jak je možné že před výměnou topení to nedělal? Ach jo :(

_________________
Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995


1.1.09, 16:41
Profil

Příspěvky: 322
Bydliště: Slavičín
Příspěvek 
pajavlk píše:
Ladin píše:
varok píše:
Ladin: Nejsi ty s tím špatným lakem na Solitaire?
Ale dobrá, radiátor nemá přeměňovat studený vzduch za teplý. Teplo vyvíjí motor, koluje v malém okruhu a po ohřátí se otevře termostat a pustí teplou kapalinu až do chladiče. Pokud málo topí, zkontroloval bych termostat, podle teploty na budíku. Pokud je nízká, tak nejspíše termostat v háji, popř. tam ani není.


Jo to jsem já :wink: .Jinak už jsem psal,že termostat je ok ( ručička se pohybuje v půlce rafičky ).Akorát to nechápu s tím radiátorem? To je jasné,že primárně vyrábí teplo motor,voda z něj ohřívá radiátor a ten pak vzduch,ný.


No to bylo myšlený asi tak, že radiátorem by to být spíš nemělo, protože teplo nevyrábí radiátor ale motor. Radiátor ohřívá vzduch v kabině, ale aby to mohl udělat musí mít k tomu dostatečně teplou vodu z motoru. Tím pádem se nabízí otázka: A - neotevírá termostat příliš brzo? B - proudí přes radiátor vzduch tak, jak je nutné?
Mě připadá, že v mém případě termostat funguje správně, možná že otevírá trochu dřív, ale jak je možné že před výměnou topení to nedělal? Ach jo :(


Budeme se s tím muset smířit ,kua :evil:

_________________
Škoda favorit GLXI Solitaire 94,
250 000 Km,BMM 50 Kw LPG
Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw)
škoda Felicia 1,3 MPi
http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html
http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html


1.1.09, 17:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
nalejte tam tu sračku na pročištění....mě to pomohlo :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


1.1.09, 17:21
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Díky Pájavlk za trošku upřesnění. Jo, tak jsem to myslel. Já mám taky fáčko r.v. 94 a mám motor z prvních felicií. Jen je trošku upraven firmou Excel. Mě to taky teď topí hůře, než když jsem to koupil, nebo se mi alespoň zdá. První feldy mají ten samý motor, ale úplně jiné topení. Favority mají ventil na topení, který zavírá a otvírá přítok teplé kapaliny do radiátoru. Ten kohout bych zkontroloval, jestli není třeba urvané to táhlo, nebo pod.
Spodní páčka v interiéru ovládá kohout na topení.
Horní táhlo, které jako u felície proud vzduchu z ventilátoru žene buď přes radiátor nebo mimo něj.
Prostřední táhlo ovládá tu druhou klapku, která směruje vzduch na nohy nebo sklo apod.
U feldy protéká kapalina radiátorem stále, a proud vzduchu se směruje buď že proudí přes ten radiátor nebo mimo něj. To dělají ty klapky, to tady už ale někdo psal.
Není to špatné ohřívání způsobené i těma kilometrama, třeba že se motor už tak moc nehřeje? Teď se jen ptám, motorům zase tak moc nerozumím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.1.09, 17:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Je potřeba si taky uvědomit že přece jen to auto bude topit jinak a za jinou dobu, když vemete že nějakou dobu vztáváte s raní teplotou kolem 10 stupňů, pak během týdne je to kolem nuly a za další týden (jako třeba tento) se teploty pohybují přes den kolem -2 až -5 a v noci a ráno klesaj někde na -10, to se prostě bude prodlužovat doba pro začátek topení a pokud někdo na nic nečeká a jede tak i ujetá vzdálenost bude delší než to začne topit.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


1.1.09, 18:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
varok píše:
Díky Pájavlk za trošku upřesnění. Jo, tak jsem to myslel. Já mám taky fáčko r.v. 94 a mám motor z prvních felicií. Jen je trošku upraven firmou Excel. Mě to taky teď topí hůře, než když jsem to koupil, nebo se mi alespoň zdá. První feldy mají ten samý motor, ale úplně jiné topení. Favority mají ventil na topení, který zavírá a otvírá přítok teplé kapaliny do radiátoru. Ten kohout bych zkontroloval, jestli není třeba urvané to táhlo, nebo pod.
Spodní páčka v interiéru ovládá kohout na topení.
Horní táhlo, které jako u felície proud vzduchu z ventilátoru žene buď přes radiátor nebo mimo něj.
Prostřední táhlo ovládá tu druhou klapku, která směruje vzduch na nohy nebo sklo apod.
U feldy protéká kapalina radiátorem stále, a proud vzduchu se směruje buď že proudí přes ten radiátor nebo mimo něj. To dělají ty klapky, to tady už ale někdo psal.
Není to špatné ohřívání způsobené i těma kilometrama, třeba že se motor už tak moc nehřeje? Teď se jen ptám, motorům zase tak moc nerozumím.


Já zkusím asi vyměnit termostat, protože do další výměny radiátoru se mi nechce. Uvidíme co to udělá. Jen pro upřesnění, já mám Feldu, takže u mě odpadají problémy s kohoutem. Je mi divný, proč to po výměně radiátoru za nový topí hůř, než s tím původním. Podle toho co se tady píše prostě zkusím termostat.

Re Kriestensen: Tohle já beru v úvahu. Mě to hůř topí už delší dobu,ale nyní jak je zima tak jsem to začal řešit. V současnosti jezdím v autě v bundě a to docela dlouho. Trvá třeba taky přes hodinu, než se tam vzduch trochu ohřeje. Když byla loni podobná zima, tak to topilo velmi výrazně jinak. Spíš by mě zajímalo, jestli je možné že jsem koupil mizernej radiátor. Mě se to nezdá, ale nejsem od fochu...

_________________
Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995


1.1.09, 18:36
Profil

Příspěvky: 322
Bydliště: Slavičín
Příspěvek 
varok píše:
Díky Pájavlk za trošku upřesnění. Jo, tak jsem to myslel. Já mám taky fáčko r.v. 94 a mám motor z prvních felicií. Jen je trošku upraven firmou Excel. Mě to taky teď topí hůře, než když jsem to koupil, nebo se mi alespoň zdá. První feldy mají ten samý motor, ale úplně jiné topení. Favority mají ventil na topení, který zavírá a otvírá přítok teplé kapaliny do radiátoru. Ten kohout bych zkontroloval, jestli není třeba urvané to táhlo, nebo pod.
Spodní páčka v interiéru ovládá kohout na topení.
Horní táhlo, které jako u felície proud vzduchu z ventilátoru žene buď přes radiátor nebo mimo něj.
Prostřední táhlo ovládá tu druhou klapku, která směruje vzduch na nohy nebo sklo apod.
U feldy protéká kapalina radiátorem stále, a proud vzduchu se směruje buď že proudí přes ten radiátor nebo mimo něj. To dělají ty klapky, to tady už ale někdo psal.
Není to špatné ohřívání způsobené i těma kilometrama, třeba že se motor už tak moc nehřeje? Teď se jen ptám, motorům zase tak moc nerozumím.


Já když pohybuju s tou spodní páčkou,tak se otvírají,nebo zavírají ty klapky,co usměrňují proud vzduchu přes radiátor.Že by se zároveň s tou páčkou ovládal ten kohout topení?

_________________
Škoda favorit GLXI Solitaire 94,
250 000 Km,BMM 50 Kw LPG
Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw)
škoda Felicia 1,3 MPi
http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html
http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html


1.1.09, 18:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 304
Bydliště: Sezimovo Ústí
Příspěvek 
Ještě mě napadlo, že ve Felici je na ovládání teploty topení napojená tzv. spražená klapka. Jsou to tři klapky spřažené dohromady tak, aby docházelo k co nejlepšímu mixu studeného a teplého vzduchu podle libosti posádky vozu. Já jsem sice zjistil, že páčka na kterou je v motorovém prostoru připojené lanko se hýbe na oba dorazy dobře, ale není možné, že jsem nešetrnou instalací nového radiátoru poškodil to spřáhlo těch tří klapek? Nevím už jak to tam vypadá. Mám pocit, že na tyhle klapky po vyndání radiátoru nebylo vidět a tudíž jsem je nemohl nijak poškodit, ale přece jen. Nevíte někdo, jestli je to možné? Tahle informace by mi pomohla.

_________________
Škoda Felicia 136 B, LPG
r.v. 1995


1.1.09, 20:01
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Kristensen píše:
Je potřeba si taky uvědomit že přece jen to auto bude topit jinak a za jinou dobu, když vemete že nějakou dobu vztáváte s raní teplotou kolem 10 stupňů, pak během týdne je to kolem nuly a za další týden (jako třeba tento) se teploty pohybují přes den kolem -2 až -5 a v noci a ráno klesaj někde na -10, to se prostě bude prodlužovat doba pro začátek topení a pokud někdo na nic nečeká a jede tak i ujetá vzdálenost bude delší než to začne topit.


mě i ted stačí uject 100 metrů a topim naplno :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.1.09, 20:06
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 116 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 8  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz