Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 16:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 K.O=G.O 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
kwiko píše:
Ked mas pekne tehlove sviecky, kompresie asi nebudu az tak katastrofalne. A problem moze byt inde.


škodař píše:
kwiko pokud stímehle máš nějaký zkušenosit na favomotoru tak napiš prosím cos konkrétně dělal jak se ti to neosvědčilo mě to taky bude čekat asi :oops:


Velky motorar urcite niesom, ale favomotorov som zopar rozobral a zlozil. Jeden som kupil cerstvo po GO (s mojim Formanom). Niekto ho v Nemecku uvaril, tak sa dostal z babku na Slovensko. Na zaciatku mal krasny zvuk, len trocha tieklo tesnenie vane. Tak som dolieval olej. Ale casom sa jeho kvalita rychlo zhorsovala a motor zvladal volnobeh aj so zapchatym vyfukom (doporucujem skusit tiez). Zahadzoval olejom sviecky, co viedlo k dieram pri akceleracii, pri jazde na dialnici dost zral olej. Nakoniec odislo tesnenie pod hlavou. Tak som pohladal iny z felicie 136B. Ten som sa ale rozhodol napasovat do origo favo bloku (Pre blbe otazky EK, STK, mam mat 135E)

Pri rozborke som si vsimol ze bolo obnovovane honovanie na valcoch a taktiez celkom znacne zvisle ryhy po piestoch na stenach valcov obratenych kolmo na os kluky. Ja som motor nikdy neuvaril, a olej som menil pravidelne cca 6000km.
Ale vyfukove spaliny ho asi aj tak rychlo degradovali.
Celkovo motor vyzeral ovela horsie ako co mam v pickupe ktory ma kilometrov250+ a kupili sme ho od firmy ktora ho pouzivala aj ked mal prasknute tesnenie. :evil:

Myslim si preto, ze ked motor zlikviduje honovanie, tak budu pravdepodobne aj vybehane valce, a tak budu mat piesty privela miesta. Nove honovanie tomu moc neprida. Zda sa mi preto rozumnejsie vymenit celu zostavu valec/piest :? alebo vymenit cele vnutro... atd.
díky za článek jinak tím do tý vrtačky se spíš očistí ten schodek nahoře a ten karbon co je ve válci a obtisky kroužků atak :wink: já m ám možnost si udělat výbrus za příznivou cenu kdybych do toho sehnal nějaký písty na vejš obsat nejlépe Tp-písty to už by třeba stálo za to :oops:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


4.1.09, 11:00
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Bydliště: Praha
Příspěvek 
ferrari píše:
No, v prvom rade by som preveril, či je to tými nízkymi tlakmi, že je to slabé...totiť kedysi na Š110LS sme mali tlaky 0,8 a jazdila úplne v pohode, dynamicky a s nízkou spotrebou...
Tiež je otázka, či máš vo všetkých valcoch rovnaký tlak...a koľko má motor cca najazdené...pýtam sa , bo sa mi zdá, že Favo motory vydžia toho veľa...
A ako tu už odznelo, či si to dobre meral - totiž, ak máš čo len trochu slabú baterku, tak tlaky budú nižšie...najlepšie by bolo na poriadne zohriatom motore vyskrutkovať všetky sviečky a cez štartovacie káble (ale poriadne, nie nejaké tenké) preveriť ešte raz tieto tlaky...

V nějaký knížce sem našel že 0,8Mpa je už spodní hranice.Tlak tam byl asi 0,8-0,8-0,9-0,9 přesně teď nevim v jakym pořadí, má to nejeto necelejch 140tis.Ale mám podezření že ten předemnou se o to moc dobře nestaral.Svíčky sem měl všechny venku a baterku musim dneska dobít protože ráno nechtěla moc točit takže s ti olejem to vyzkoušim až zítra.
Teď tady rozebírám ten motor tak sem potom hodim foto jak to ve vnitř vypadá.

_________________
Škoda Favorit 1.3 GLxi 40Kw BMM Silver Line


4.1.09, 11:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek 
Taková otázečka máš seřízené vůle ventilů, tlak múže unikat kolem ventilů.možná by jen stačilo sundat hlavu zabrousit sedla ventilů a jede se dál,, karbon dělá svý

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


4.1.09, 11:55
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Bydliště: Praha
Příspěvek 
To težko říct stim sem ještě nic nedělal,každopádně se to zítra pozná.Rozhodně by bylo lepší kdyby to bylo něco z vrškem a ne ze spodkem.[/quote]

_________________
Škoda Favorit 1.3 GLxi 40Kw BMM Silver Line


4.1.09, 12:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 449
Bydliště: Jevíčko
Příspěvek 
MichalW píše:
To težko říct stim sem ještě nic nedělal,každopádně se to zítra pozná.Rozhodně by bylo lepší kdyby to bylo něco z vrškem a ne ze spodkem.
[/quote]

No kámoš mněl favorita jako úplnej laik to koupil a 3krát mu fouklo těsnění pdo hlavou dělal to jak vemeno, tak sem se do toho vložil já celou hlavu jsem mu za 500stovek nechal srovnat za nějakých 500 mu nechal zabrousit sedla ventilů,za 600 jsem mu udělal rozvody a seřídil ventily páč rozvodovej řetěz byl volnej no hruza,vysledek byl že jednak auto konečně jede ale od té doby už to bude asi 6 měsíc mu to nefouklo...když sem tu hlavu mněl sundanou a koukal sem na ventily byli zakarbonovaný jako prase taky to netesnilo jak mnělo,, hodně štěstí a ať je škod co nejméně

_________________
Rapid 1987 V8 4,2


4.1.09, 12:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Tunningkiller píše:
Taková otázečka máš seřízené vůle ventilů, tlak múže unikat kolem ventilů.možná by jen stačilo sundat hlavu zabrousit sedla ventilů a jede se dál,, karbon dělá svý


K tejto moznosti by som bol pristupoval skepticky. To by boli rozdiely v tlaku ovela vacsie.
A nepodcenuj trvanlivost favomtora :D Skodovaci si dali na trvanlivosti sediel po blamazi v zahranicii u zadohrabov dost zalezat.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


4.1.09, 12:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1841
Bydliště: KOPŘIVNICE
Příspěvek 
MICHALW: Tak ti nevím,ale 40kW BMM prostě nejede,můžeš dělat co chceš,ale prostě nejede..Pokud ti to nežere olej,startuje ok,tak to neřeš.Řešení je trochu motor BMM 50kW..;-)

_________________
"AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..


4.1.09, 13:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Foto 1. pístu na něm jsou vidět nějaké škrábance a ve válci nějakej vetší příčnej
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
[img]http://www.ukazto.com/img_small/3615684~5nfvy.jpg[/~4h73d.jpg[/img]

_________________
Škoda Favorit 1.3 GLxi 40Kw BMM Silver Line


4.1.09, 13:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 173
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Válec
Obrázek

_________________
Škoda Favorit 1.3 GLxi 40Kw BMM Silver Line


4.1.09, 13:33
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to by tam sice bejt nemělo ale furt je to v pohodě :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


4.1.09, 13:34
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek 
A jedna vec na favech se vybrusy valcu co ja vim a jednou mi tu nekdo napsal nedelaji.
Leda... ;-)


4.1.09, 13:55
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
No neviem, poriadne prever tie tlaky, ako tu niekto píše, keď sú rovnaké, ventilmi to asik nebude...a ozaj Favo motory majú dosť veľkú životnosť

A každopádne, zbytočne "don´t change running system"...lebo sa narobíš, nanadávaš a nič nevyriešiš...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.1.09, 14:01
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já bych to řešil sehnáním jinýho motoru :wink: je to nejrychlejší a nejlevnější možný řešení :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


4.1.09, 14:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
ty vložky vypadal dost pěkně vraz do nich samotný kroužky a změž vůli v zámkch a papamtuj si jeaks je vytáhl kdybys to chtěl případně složit z5 máš karburátor nebo bmm zkontroluj vůle v rozdělovači :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


4.1.09, 14:21
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
No je jasne ze mas rozoberaciu naladu.
Tak rychlo vymen kruzky, zniz hlavu, mozes zabrusit sedla, vymenit guferka, a pripadne polestit kanaly, ak to stihnes, kym ta to neprejde :lol:

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


4.1.09, 14:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz